NOWA HONDA X-ADV 2023 - CENA W POLSCE

Nieczęsto w świecie motocykli pojawia się oryginalna koncepcja stworzenia nowej klasy maszyn. Honda, specjalizująca się w innowacjach, zaprezentowała właśnie taką, zupełnie nową koncepcję – X-ADV – wśród propozycji na rok modelowy 2016. Jakie przemyślenia doprowadziły do jej narodzin? Weźmy pod uwagę cechy przeciętnego motocykla Adventure – urok twardziela, który wszędzie dojedzie, wyprostowana pozycja kierowcy, zapewniająca doskonałą widoczność, a do tego niezwykła wszechstronność, która czyni go zdolnym zarówno do ciężkiej pracy jak i do świetnej zabawy. Rzućmy okiem na typowy pojazd do codziennej jazdy – może to być skuter lub motocykl, ale w obu przypadkach będzie łatwy w obsłudze, zwinny, oszczędny i komfortowy, z użytecznymi schowkami. Myślący przyszłościowo inżynierowie Hondy połączyli oba te pojazdy w jeden i otrzymali coś wyjątkowego.

Maszyna, którą stworzyli, miała solidny, stylowy wizerunek sportowego wszędołaza, który świetnie sprawdzałby się także w mieście. Mimo bogatego wyposażenia we wszystkie użyteczne rozwiązania zapewniające łatwe miejskie życie, miał również atrakcyjny wygląd, mocny silnik i efektywnie pracujące podwozie, dzięki czemu każda przejażdżka mogła stać się przygodą.

X-ADV uchwycił esencję motocyklowej wolności w nowej, ekscytującej formie i przyciągnął uwagę całej rzeszy europejskich kierowców spragnionych nowych wrażeń, dzięki czemu okazał się prawdziwym sukcesem handlowym. Lekko zmodyfikowana wersja X-ADV dowiodła swoich off-roadowych możliwości w rękach wytrawnego włoskiego zawodnika, Renato Zocchi, dając mu zwycięstwo w Klasie 2, w wyczerpującym Rajdzie Gibraltaru, w roku 2019, na trasie o długości 7 tysięcy kilometrów.

X-ADV nie może jednak stać w miejscu. W modelu na rok 2021 Honda zwiększyła osiągi silnika, obniżyła wagę motocykla, poprawiła stylistykę i podniosła jego walory praktyczne. W 2021 roku X-ADV był drugim najlepiej sprzedającym się motocyklem Hondy o pojemności powyżej 350 cm3, ustępując jedynie CB650R, a dzięki wprowadzeniu nowej, sportowej opcji kolorystycznej dla modelu na rok 2023, X-ADV umocni pozycję jednego z najciekawszych i najbardziej pożądanych jednośladów, dostępnych obecnie w Europie.

-

HONDA X-ADV 2023 - JAKA ZMIANA?

Rzędowy, dwucylindrowy silnik łączy w sobie wysoką moc w zakresie niskich i średnich obrotów z kulturą pracy i oszczędnością paliwa. Moc maksymalna wynosi 43,1 kW, a imponujący moment obrotowy 69 Nm. Elektronicznie sterowana przepustnica (TBW) obsługuje 4 tryby jazdy oraz tryb doboru ustawień według preferencji użytkownika, kierowcy mają także do dyspozycji 3-stopniowy system kontroli momentu obrotowego (HSTC). Dwusprzęgłowa skrzynia biegów (DCT) oferuje automatyczną zmianę biegów zintegrowaną z trybami jazdy, a także możliwość zmiany biegów przez kierowcę.

Wytrzymałe podwozie składa się z rurowej stalowej ramy, widelców USD o średnicy 41 mm, przy czym z tyłu zastosowano kolumnę monoshock, układ Pro-Link i aluminiowy wahacz. Ponadto z przodu zamontowano koło 17-calowe, współpracujące z podwójnymi, promieniowo montowanymi, czterotłoczkowymi zaciskami, a z tyłu - koło 15-calowe.

Nadwozie X-ADV ma ostre, agresywne linie, a podwójne reflektory LED wyposażono w światła do jazdy dziennej (DRL), zapewniające dobrą rozpoznawalność motocykla, stosowane też w CRF1100 Africa Twin. Dostęp do podłoża ułatwiają kierowcy wyprofilowane boczne powierzchnie siedzenia. Pod siedzeniem znajduje się 22-litrowy schowek, w którym umieszczono gniazdo ładowania USB; jest też przydatny schowek na rękawiczki. Zestaw wskaźników TFT współpracuje z systemem sterowania głosowego Honda Smartphone Voice Control System.

X-ADV na rok modelowy 2023 będzie dostępny w następujących opcjach kolorystycznych:

  • NOWOŚĆ: Shasta White z dodatkami Graphite Black,
  • Mat Ballistic Black Metallic – obecnie z dodatkami Graphite Black,
  • Mat Iridium Gray Metallic – obecnie z dodatkami Graphite Black,
  • Pearl Deep Mud Gray – obecnie z dodatkami Graphite Black;

-

Shasta White z dodatkami Graphite Black (NOWOŚĆ)

-

HONDA X-ADV 2023 - CENNIK

MODEL KOLOR CENA KATALOGOWA
Honda X-ADV 2023 SHASTA WHITE  58 700  PLN
MAT BALLISTIC BLACK METALLIC 57 700  PLN
MAT IRIDIUM GRAY METALLIC 57 700  PLN
PEARL DEEP MUD GRAY 57 700  PLN

-

HONDA X-ADV 2023 - JAKI SILNIK?

Konstrukcja chłodzonego cieczą, dwucylindrowego silnika rzędowego z 8-zaworowym rozrządem SOHC zapewnia doskonałe osiągi w zakresie niskich i średnich obrotów. Silnik dysponuje stosunkowo długim skokiem tłoków i ma specjalnie dobrane kształty komór spalania, co w połączeniu z wałem korbowym o dużym momencie bezwładności pozwala na płynne wytwarzanie wysokich wartości momentu obrotowego już przy bardzo niskich obrotach silnika. Przechylenie silnika do przodu pozwoliło na obniżenie położenia środka masy, co przyczyniło się do dalszej poprawy stabilności.

Moc maksymalna wynosi 58,6 KM (43,1 kW) przy 6 750 obr/min, a maksymalny moment obrotowy osiąga wartość 69 Nm przy 4 750 obr/min. Od prędkości 30 km/h X-ADV będzie pokonywał 20 m w czasie 1,7 sekundy i 50 m w czasie 3,2 sekundy. Przy prędkości 60 km/h silnik obraca się z prędkością zaledwie 2 500 obr/min, zapewniając już solidny moment obrotowy.

Dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2 dostępna jest wersja o mocy silnika 35 kW, której u dealera Hondy w odpowiednim czasie można łatwo przywrócić pełną dostępną moc. Możliwe jest też ograniczenie mocy normalnej wersji do 35 kW, poprzez przeprogramowanie komputera sterującego pracą silnika (ECU) – to również zadanie dla autoryzowanego dealera motocykli marki Honda, jakim jest Grupa Gezet.

Dwa wałki wyrównoważające przeciwdziałają drganiom powstającym przy wyższych prędkościach obrotowych silnika z odstępem 270° między zapłonami, dzięki czemu uzyskano charakterystyczne pulsujące brzmienie jego pracy. Średnica cylindra i skok tłoka wynoszą 77 x 80 mm. Tam, gdzie to było możliwe, poszczególnym komponentom powierzano także dodatkowe zadania. W ten sposób wałek rozrządu napędza pompę wodną, a jeden z wałków wyrównoważających napędza pompę oleju.

W ten sposób – ograniczając liczbę części do minimum – zbudowano lekki, wydajny i niezawodny silnik. Przy zmierzonym zużyciu paliwa, wynoszącym 3,6 l/100 km (tryb WMTC), silnik X-ADV zapewnia potencjalny zasięg 366 km po zatankowaniu do pełna 13,2-litrowego zbiornika paliwa.

-

Mat Ballistic Black Metallic z dodatkami Graphite Black

-

HONDA X-ADV 2023 - JAKIE TRYBY?

Dzięki systemowi elektronicznej przepustnicy, który zarządza charakterystykami silnika, kierowca ma do wyboru 5 trybów jazdy obejmujące wszystkie warunki jazdy:

  • STANDARD zapewnia zrównoważony poziom środkowy w dostarczaniu mocy silnika, hamowaniu silnikiem i w działaniu HSTC, z wysoko ustawionym progiem interwencji ABS,
  • SPORT zapewnia bardziej agresywne dostarczanie mocy i hamowanie, z niskim poziomem interwencji HSTC i nieco niżej ustawionym progiem interwencji ABS,
  • RAIN zapewnia łagodne gospodarowanie mocą silnika i delikatne hamowanie, z wysoko ustawionymi progami interwencji HSTC i ABS,
  • GRAVEL gwarantuje dużo mocy i intensywne hamowanie silnikiem, przy niskim poziomie czułości systemów HSTC i ABS,
  • USER oferuje możliwość niestandardowego wyboru opcji niskiej/średniej/wysokiej mocy silnika i hamowania silnikiem oraz czułości HSTC niskiej/średniej/wysokiej;

Wyboru trybu dokonuje się za pomocą przełącznika umieszczonego po lewej stronie kierownicy. Dzięki zastosowaniu TBW, sterowanie momentem obrotowym Honda Selectable Torque Control - HSTC oferuje wyrafinowaną kontrolę, zarządzając momentem obrotowym przekazywanym na tylne koło na 3 poziomach czułości:

  • poziom 1 oznacza minimalną interwencję celem jak najmniej odczuwalnej kontroli nad poślizgiem tylnego koła, co jest przydatne na nawierzchniach szutrowych lub piaszczystych. Czułość na tym poziomie obniżono w stosunku do poprzedniej wersji systemu,
  • poziom 2 jest ustawieniem domyślnym i zapewnia wzbudzającą zaufanie przyczepność tylnego koła w typowych warunkach jazdy,
  • poziom 3 maksymalnie zapobiega utracie przyczepności na śliskich nawierzchniach;

System HSTC może zostać całkowicie wyłączony.

-

Mat Iridium Gray Metallic z dodatkami Graphite Black

-

HONDA X-ADV 2023 - OPIS MODELU

Przyciągające wzrok, wyjątkowe wzornictwo X-ADV, opracowane przez zespół badawczo-rozwojowy Hondy we Włoszech, ewoluowało aby dodać motocyklowi smukłości i wyrazistości pozostaje wyostrzone. Uniesiona sylwetka zwraca uwagę każdym dopracowanym z dużym wyczuciem panelem nadwozia. Reflektory LED są wyposażone w światła do jazdy dziennej (DRL), które automatycznie dostosowują się do jasności otoczenia i dają jasne, dobrze widoczne światło, poprawiające bezpieczeństwo jazdy. Całe oświetlenie wykonano w technice LED.

Pod względem ergonomii, wysokość siedzenia wynosząca 820 mm i szeroka kierownica ustawiona na 910 mm gwarantują, że głowa kierowcy znajdzie się na wysokości zapewniającej świetną widoczność, a samo siedzenie jest ukształtowane tak, by dostęp do podłoża był jak najprostszy. W przypadku dojazdów do pracy lub wycieczek, przyda się łatwa regulacja położenia szyby X-ADV, której można dokonać bez użycia narzędzi, wybierając jedną z 5 pozycji – od niskiej, do wysokiej, zwiększając lub minimalizując przepływ powietrza. Różnica wysokości między skrajnymi położeniami wynosi 139 mm, a różnica kąta pochylenia szyby między tymi położeniami, to 11°.

W interfejs kierowcy X-ADV włączono sterowanie głosowe Honda Smartphone Voice Control, dostępne za pośrednictwem 5-calowego wyświetlacza TFT. System łączy kierowcę z jego smartfonem na czas jazdy i pozwala na głosowe zarządzanie odbieraniem rozmów telefonicznych, pocztą elektroniczną, muzyką i nawigacją. Kierowcy potrzebny jest zestaw słuchawkowy montowany w kasku, z kolei smartfon łączy się z pojazdem przez łącze Bluetooth. Zarządzanie sterowaniem głosowym jest możliwe również za pomocą przycisków po lewej stronie kierownicy.

Wytrzymałe plastikowe osłony dłoni odchylają strugę powietrza i chronią przed deszczem, a podczas jazdy terenowej zapewniają ochronę rąk i dźwigni przed kamieniami. Śrutowana płyta z aluminium o grubości 2,5 mm osłania spód pojazdu.

Pojemność głównego schowka pod siedzeniem wynosi 22 litry. Mieści się w nim pełnowymiarowy kask, a dodatkowo schowek jest oświetlony diodą LED, której teksturowana osłona zapewnia równomierne oświetlenie całego wnętrza. Gniazdo ładowania USB znajduje się w tylnej części schowka. Stojak centralny – z czujnikiem nachylenia – jest montowany seryjnie i umożliwia parkowanie X-ADV na pochyłości bez obaw o stabilność.

Dla większej wygody użytkownika, X-ADV zaopatrzono w inteligentny kluczyk (Smart Key), który pozostając w kieszeni kierowcy pozwala uniknąć używania fizycznego kluczyka do uruchomienia silnika, otwarcia wlewu paliwa, czy schowka pod siedzeniem. Dzięki obecności Smart Key, jedno naciśnięcie głównego przełącznika obrotowego włącza zasilanie i umożliwia obracanie przełącznika, dając kierowcy kontrolę nad blokadą zapłonu i kierownicy oraz – za pomocą dwóch przełączników kołyskowych – możliwość otwierania wlewu paliwa i schowka pod siedzeniem. Ponadto inteligentny kluczyk posiada funkcję „odbioru”, która sprawia, że migające wskaźniki ułatwiają identyfikację pojazdu z pewnej odległości. Inteligentny kluczyk blokuje i odblokowuje także zamek opcjonalnego kufra centralnego Smart Top Box. Mechanizm sprzęgłowy w wyłączniku głównym uniemożliwia odblokowanie kierownicy „na siłę”.

Tylne kierunkowskazy mają funkcję sygnału awaryjnego hamowania (ESS) z automatycznym kasowaniem. W wypadku zarejestrowania ujemnego przyspieszenia o wartości 6,0 m/s2 przy minimalnej prędkości 53 km/h i przy włączonym jednym z hamulców, światła awaryjne zaczynają migać, ostrzegając innych użytkowników drogi o intensywnym hamowaniu. Przy tej samej prędkości graniczne opóźnienie zadziałania jest zmniejszane, jeśli został aktywowany system ABS – wystarczy wtedy, że opóźnienie przekroczy 2,5 m/s2.

Sygnalizacja hamowania światłami awaryjnymi jest wyłączana automatycznie. Światła awaryjne przy nagłym hamowaniu są wyłączane bez korzystania z prostego timera, system porównuje różnicę prędkości kół przedniego i tylnego i oblicza, kiedy należy wyłączyć światła awaryjne w zależności od sytuacji.

-

Pearl Deep Mud Gray z dodatkami Graphite Black

-

HONDA X-ADV 2023 - JAKIE AKCESORIA?

Dla X-ADV dostępna jest pełna gama oryginalnych akcesoriów Hondy, oferowanych zarówno osobno, jak i w pakietach, pomyślanych pod kątem wygody nabywców. Należą do nich:

  • zestaw Adventure Pack zawiera akcesoria zwiększające możliwości terenowe X-ADV i obejmuje: przednie światła przeciwmgielne, boczne orurowanie ochronne, czarne osłony dźwigni i dłoni kierowcy, zestaw owiewek nóg kierowcy oraz zestaw podnóżków kierowcy,
  • zestaw Style Pack to dodatkowa ochrona i odrobina stylu. W pakiecie znajdują się: panele progowe, dźwignia hamulca parkingowego, nakładka na kierownicę, osłona dźwigni hamulca parkingowego, panele boczne,
  • pakiet Travel Pack, zwiększający możliwości transportowe i funkcjonalność w długich trasach, zawiera następujące akcesoria: kufer górny Smart Top – 50 litrów, z aluminiowym panelem, kufry boczne (prawy 26 litrów, lewy 33-litry), torba wewnętrzna do kufra górnego, torby wewnętrzne do sakw, tylny bagażnik aluminiowy, torba przednia, aluminiowy panel na 50-litrowy kufer górny, podgrzewane manetki, oparcie na 50-litrowy kufer górny;

-

-

Dostępne są również dodatkowe akcesoria, które obejmują:

  • kufer górny 50 litrów,
  • kufer górny 38 litrów;

-

-

HONDA X-ADV 2023 - JAKIE PODWOZIE?

X-ADV jest wyposażony w lekką, dwubelkową stalową ramę, co obniża masę i pozwala na wykorzystanie uzyskanej przestrzeni na schowek pod siedzeniem.

Kąt pochylenia główki ramy i wyprzedzenie wynoszą 27°/104 mm, przy rozstawie osi 1590 mm. Kąt skrętu 39° i promień skrętu 2,8 m sprawiają, że X-ADV można łatwo manewrować w gęstym ruchu miejskim. Zawieszenie o dużym skoku -153,5 mm z przodu i 150 mm z tyłu jest dostosowane do prześwitu wynoszącego 165 mm. Masa pojazdu z płynami wynosi 236 kg.

Widelec USD 41 mm otrzymał regulację napięcia wstępnego sprężyny i tłumienia odbicia, z myślą o poruszaniu się po nierównym terenie. Amortyzator tylny z regulacją napięcia wstępnego sprężyny jest jednorurową, dzieloną konstrukcją ciśnieniową, która poprzez mechanizm Pro-Link współpracuje z aluminiowym wahaczem zbudowanym z obrabianego skrawaniem drążka poprzecznego i ramion w kształcie litery U (w przekroju poprzecznym).

17-calową obręcz przednią i 15-calową obręcz tylną wyposażono w odporne na korozję szprychy ze stali nierdzewnej, które przyczyniają się do sprawnego zachowania X-ADV w trudniejszych warunkach terenowych. Opony z bieżnikiem blokowym poprawiają jakość jazdy, a trzpienie zaworów (wentyli) w kształcie litery L ułatwiają kontrolę ciśnienia powietrza w oponach. Rozmiary opon, to: 120/70 R17 z przodu oraz 160/60 R15 z tyłu.

Podwójne montowane promieniowo czterotłoczkowe zaciski hamulcowe współpracują z tarczą o średnicy 296 mm pod kontrolą systemu ABS.

-

HONDA X-ADV 2023 - AUTORSKA, DWUSPRZĘGŁOWA PRZEKŁADNIA DCT

Dwusprzęgłowe przekładnie DCT Hondy produkowane są już od 13 lat, od premiery w Europie sprzedano ponad 200 000 jednośladów, wyposażonych w ten system przeniesienia napędu. System zapewnia stałą, płynną zmianę biegów i bardzo szybko korzystanie z tej przekładni staje się dla kierowcy zupełnie naturalne i oczywiste. Przekładnia korzysta z dwóch sprzęgieł: z jednego do rozruchu i do zasprzęglania biegów 1, 3 i 5, z drugiego do biegów 2, 4 i 6, z wałkiem głównym połączonym z jednym ze sprzęgieł, umieszczonym wewnątrz wałka głównego drugiego sprzęgła, co zapewnia bardzo zwartą budowę przekładni.

Oba sprzęgła są niezależnie sterowane przez własne obwody elektrohydrauliczne. Gdy nastąpi zmiana biegów, system wstępnie wybierze następne docelowe przełożenie, używając sprzęgła, które nie jest obecnie załączone. Pierwsze sprzęgło jest następnie elektronicznie rozłączane, a jednocześnie włącza się drugie sprzęgło.

Rezultatem jest powtarzalna, szybka i bezproblemowa zmiana biegów. Ponadto, gdy sprzęgła przenoszą napęd z jednego biegu na drugi z minimalną przerwą w przekazywaniu momentu obrotowego z silnika na tylne koło, każdej zmianie biegów towarzyszy tylko minimalne szarpnięcie i zakołysanie motocykla, co sprawia, że odczucie towarzyszące zmianie jest bezpośrednie, ale sama zmiana jest bardzo wygładzona. Dodatkowe korzyści, to: większa trwałość (ponieważ nie można uszkodzić przekładni, źle zmieniając biegi), wyeliminowanie możliwości „zduszenia” silnika, obniżenie stresu w czasie jazdy miejskiej i zmniejszenie zmęczenia kierowcy.

System DCT oferuje dwa różne style jazdy - zmiany biegów dokonywane są albo w trybie automatycznym, według przestrzennej mapy wyboru biegu z wykorzystaniem monitorowanych non-stop parametrów jazdy, jak prędkość motocykla, obroty silnika i kąt otwarcia przepustnicy, albo w trybie ręcznym przez kierowcę, za pomocą łopatek umieszczonych po lewej stronie kierownicy.

Poprzez sterowanie TBW dostępnych jest 5 map automatycznej zmiany biegów. Poziom 1 zapewnia najbardziej zrelaksowaną jazdę, ze zmianą biegów na wyższy i niższy przy stosunkowo niskich obrotach. Jest on powiązany z trybem jazdy RAIN. Po drugiej stronie skali znajduje się poziom 4, w którym zmiana biegów na wyższe następuje przy wyższych obrotach, a redukcje biegów dokonywane są wcześniej, aby uzyskać lepszy efekt hamowania silnikiem. Jest on powiązany z trybem SPORT. Poziom 2 jest powiązany z trybem jazdy STANDARD, a poziom 3 znajduje się pomiędzy trybami STANDARD i SPORT.

W trybie jazdy GRAVEL, X-ADV wykorzystuje dość sportowy sposób zmiany biegów „G”. Posiada on dodatkową funkcję zmniejszonego poziomu „poślizgu”, ponieważ sprzęgła działają przy całkowicie otwartej lub całkowicie zamkniętej przepustnicy, dając kierowcy bardziej bezpośrednie wyczucie trakcji tylnego koła i możliwość jazdy terenowej z kontrolowanymi poślizgami. O ile poprzednio funkcja ta była aktywowana osobnym przyciskiem „G”, teraz będzie integralną częścią mapy zmiany biegów przekładni DCT.

Funkcjonalność trybu USER umożliwia kierowcy wybranie dowolnego schematu zmiany biegów DCT z preferowanymi kombinacjami innych parametrów, jak dostarczanie mocy, hamowanie silnikiem, a także czułość systemów ABS i HSTC.

-

-

HONDA X-ADV 2023 - DANE TECHNICZNE:

SILNIK
typ chłodzony cieczą, 4-suwowy, 8-zaworowy, rzędowy, 2-cylindrowy SOHC Zgodny z normą EURO5
pojemność skokowa 745 cm3
średnica cylindra i skok tłoka 77 mm x 80 mm
stopień sprężania 10.7 : 1
moc maksymalna 58,6 KM (43,1 kW) przy 6 750 obr/min
maks. moment obrotowy 69 Nm przy 4750 obr./min
pojemność układu smarowania 4,0 l
poziom hałasu (dB) L-wot – 77
L-urban – 72
SYSTEM PALIWOWY
zasilanie PGM-FI elektroniczny wtrysk paliwa
zbiornik paliwa 13,2 litra
zużycie paliwa 3,6 l/100 km
INSTALACJA ELEKTRYCZNA
rozrusznik elektryczny
pojemność akumulatora 12 V/11 AH
UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU
typ sprzęgła mokre wielotarczowe hydrauliczne 2-sprzęgłowe
typ skrzyni biegów 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów
przeniesienie napędu łańcuch
RAMA
typ stalowa rurowa (diament)
PODWOZIE
wymiary (dł. x szer. x wys.) 2 215 mm x 940 mm x 1 370 mm
rozstaw osi 1 590 mm
kąt pochylenia kolumny 27°
wyprzedzenie 104 mm
wysokość siedziska 820 mm
prześwit 165 mm
masa własna 236 kg
ZAWIESZENIE
przód widelec USD 41 mm o skoku 153,5 mm (skok osi 137 mm)
tył zespolone typu Honda Pro-Link, skok osi 150 m (amortyzacja 53 mm)
KOŁA
przód obręcz wieloramienna
tył obręcz wieloramienna
obręcz przednia 17M/C x MT3.50
obręcz tylna 15M/C x MT4.50
opona przednia 120/70-R17M/C
opona tylna 160/60-R15M/C
HAMULCE
układ ABS dwukanałowy
przód podwójne tarcze 296 mm z 4-tłoczkowymi zaciskami
tył pojedyncza tarcza 240 mm z jednotłoczkowym zaciskiem
ZESPÓŁ WSKAŹNIKÓW I UKŁAD ELEKTRYCZNY
zespół wskaźników 5-calowy wyświetlacz TFT
system zabezpieczeń system inteligentnego kluczyka Hondy
reflektor światła do jazdy dziennej LED
światła tylne LED

___
źródło: Honda Motocykle Polska. Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre modele, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą.

Czytaj więcej o marce Honda

Honda ujawnia przełomową nową koncepcję silnika na targach EICMA 2024
Honda ujawnia przełomową nową koncepcję silnika na targach EICMA 2024

HONDA | czterosuwowy silnik V3 75° wyposażony w sprężarkę elektryczną, która zapewnia znaczny wzrost momentu obrotowego w zakresie niskich i średnich obrotów, niezależnie od obrotów silnika

Honda prezentuje koncepcyjne motocykle elektryczne na targach EICMA 2024
Honda prezentuje koncepcyjne motocykle elektryczne na targach EICMA 2024

HONDA | światowa premiera dwóch koncepcyjnych modeli elektrycznych: Fun Concept i Urban Concept, na targach EICMA 2024

Honda GB350S na rok 2025
Honda GB350S na rok 2025

HONDA | motocykl GB350S – odpowiedni dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2

Najnowsze oferty

Honda CB 650R E-Clutch, Nowy Wyprzedaż Rocznika !!!
  • Model: CB
  • Przebieg: 5 km
  • Napęd: Łańcuch
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2024
Honda CB 125R ABS Prawo jazdy kat B
  • Model: CB
  • Przebieg: 5 km
  • Napęd: Łańcuch
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2024
Honda NSS FORZA 350 ABS, Kontrola Trakcji, Model 2025
  • Model: NSS
  • Przebieg: 5 km
  • Napęd: Pas napędowy
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2024

Odwiedź nasze salony