SILNIK
|
Typ
|
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 8-zaworowy, rzędowy, 2-cylindrowy OHC, z wykorbieniami co 270° i z rozrządem Unicam
|
Pojemność skokowa
|
1084 cm3
|
Średnica cylindra i skok tłoka
|
92 mm x 81,5 mm
|
Stopień sprężania
|
10.5:1
|
Dopuszczalne Maksymalna
|
75 kW przy 7 500 obr/min
|
Dopuszczalne Moment obrotowy
|
112 Nm przy 5500 obr./min
|
Poziom hałasu
|
MT: Lurban 75,0 dB, Lwot 80,5 dB
DCT: Lurban 75,4 dB, Lwot 80,4 dB
|
Pojemność układu smarowania
|
MT: 4,8 l
DCT: 5,2 l
|
SYSTEM PALIWOWY
|
Zasilanie
|
Elektroniczny wtrysk PGM-FI
|
Zbiornik paliwa
|
24,8 l
|
Emisja CO2
|
114 g/km
|
Zużycie paliwa
|
SKRZYNIA MANUALNA: 20,5 km/l [4,9 l/100km]
DCT: 20,5 km/l [4,9 l/100km]
|
INSTALACJA ELEKTRYCZNA
|
Pojemność akumulatora
|
Akumulator litowo-jonowy 12 V-6 Ah
|
UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU
|
Typ sprzęgła
|
MT: Mokre wielotarczowe ze sprężynami walcowymi, krzywkowe wspomaganie i antyhopping
DCT: 2 mokre sprzęgła wielotarczowe ze sprężynami walcowymi
|
Typ skrzyni biegów
|
6-biegowa manualna (6-biegowa DCT)
|
Przełożenie główne
|
Łańcuch z uszczelnieniem O-ring
|
RAMA
|
Typ
|
Częściowo podwójna, kołyskowa
|
PODWOZIE
|
Wymiary (dł. x szer. x wys.)
|
2305 mm x 960 mm x 1475 mm
|
Rozstaw osi
|
1550 mm
|
Kąt pochylenia główki ramy
|
27,5°
|
Wyprzedzenie
|
106 mm
|
Wysokość siedziska
|
835/855 mm (opcjonalne niskiego siedzenie 795 mm)
|
Prześwit
|
220 mm
|
Masa własna
|
MT: 243 kg
DCT: 253 kg
|
Promień skrętu
|
2,6 m
|
ZAWIESZENIE
|
Przednie
|
Widelec teleskopowy SHOWA o średnicy wewnętrznej 45 mm i elektroniczna jednostka sterująca (SHOWA EERATM) z regulacją tłumienia dobicia i odbicia, skok 210 mm
|
Tył
|
Jednoczęściowy odlewany aluminiowy wahacz, układ Pro-Link z amortyzatorem gazowym Showa, hydrauliczna zdalna regulacja napięcia wstępnego i elektroniczna kontrola tłumienie odbicia i dobicia (SHOWA EERATM), skok koła 200 mm.
|
KOŁA
|
Przednie
|
19M/C x MT2.50 stalowe szprychy, aluminiowa obręcz
|
Tył
|
18M/C x MT4.00 stalowe szprychy, aluminiowa obręcz
|
Opona przednia
|
110/80-R19M/C 59V (bezdętkowa) Bridgestone Battlax Adventure A41
|
Opona tylna
|
150/70-R18M/C 70H (bezdętkowa) Bridgestone Battlax Adventure A41
|
HAMULCE
|
Układ ABS
|
2-kanałowy współpracujący z IMU
Wybór trybu pracy ABS z ustawieniami drogowym i terenowym
|
Przednie
|
Podwójne pływające faliste tarcze hamulcowe 310 mm z aluminiową piastą, promieniowo mocowane 4-tłoczkowe zaciski i klocki ze spieku metalu
|
Tył
|
Tarcza hamulcowa 256 mm typu „wave” z 2-tłoczkowym zaciskiem i klocki ze spieku metalu. Dwukanałowy ABS z możliwością wyłączenia ingerencji w hamowanie tylnego koła
|
ZESPÓŁ WSKAŹNIKÓW I UKŁAD ELEKTRYCZNY
|
Zespół wskaźników
|
Wyświetlacz LCD, TFT 6,5 calowy multiinformacyjny ekran dotykowy
|
Reflektor
|
LED
|
Światła tylne
|
LED
|
Łączność
|
Bluetooth i Apple CarPlay®/Android Auto® (przewodowy)
|
USB
|
Tak
|
Gniazdo zasilania 12V
|
Tak
|
Automatyczny wyłącznik kierunkowskazów
|
Tak
|
Quickshifter
|
Opcjonalnie (tylko skrzynia manualna)
|
System zabezpieczeń
|
Immobilizer
|
Tempomat
|
Tak
|
Doświetlanie zakrętów
|
Tak
|
Dodatkowe wyposażenie
|
System ostrzegania o nagłym hamowaniu (ESS), 6-osiowy IMU, system kontroli momentu obrotowego (HSTC) i kontroli unoszenia przedniego koła
|