|
NT1100 2026
|
NT1100 DCT 2026
|
NT1100 DCT Electronic Suspension 2026
|
|
SILNIK
|
Typ silnika
|
Chłodzony cieczą, czterosuwowy, 8-zaworowy, rzędowy, 2-cylindrowy, z wykorbieniami co 270° i z rozrządem Unicam
|
Pojemność skokowa
|
1084 cm3
|
Średnica cylindra x skok tłoka (mm)
|
92 mm x 81.5 mm
|
Stopień sprężania
|
10.5
|
Maksymalna moc
|
75,0 kW przy 7500 obr./min
|
Maks. moment obrotowy
|
112 Nm przy 5500 obr./min
|
Poziom hałasu (dB)
|
max. 94 dB
|
max. 95 dB
|
Prędkość maksymalna (km/h)
|
200 km/h
|
Pojemność układu smarowania
|
4,8 l
|
5,2 l
|
Rozrusznik
|
E-Starter
|
SYSTEM PALIWOWY
|
Zasilanie
|
Wtrysk paliwa PGM-FI
|
Zbiornik paliwa
|
20,4 l
|
Emisja CO2 wg WMTC
|
116 g/km
|
Zużycie paliwa
|
5,0 l/100km
|
INSTALACJA ELEKTRYCZNA
|
Rodzaj akumulatora
|
Litowo-jonowy
|
Pojemność i napięcie akumulatora
|
12 V 6.0 Ah
|
UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU
|
Typ sprzęgła
|
Mokre wielotarczowe
|
2x mokre sprzęgło wielotarczowe
|
Typ skrzyni biegów
|
6-biegowa manualna skrzynia biegów
|
6-biegowa Przekładnia dwusprzęgłowa
|
Przeniesienie napędu
|
Łańcuch
|
RAMA
|
Typ ramy
|
Stalowa częściowo podwójna kołyskowa
|
PODWOZIE
|
Wymiary (dł. x szer. x wys.)
|
2240 mm x 860 mm x 1340 mm
|
Rozstaw osi
|
1535 mm
|
Kąt pochylenia główki ramy
|
26,5°
|
Wyprzedzenie
|
108 mm
|
Wysokość siedziska
|
820 mm
|
Prześwit
|
175 mm
|
Masa własna
|
238 kg +12 kg kufry
|
248 kg +12 kg kufry
|
249 kg +12 kg kufry
|
ZAWIESZENIE
|
Zawieszenie z przodu
|
Odwrócony widelec teleskopowy SFF-BP Showa 43 mm, z pokrętłem regulującym napięcie wstępne, skok 150 mm.
|
Odwrócony widelec teleskopowy SFF-BP Showa 43 mm, z pokrętłem regulującym napięcie wstępne, skok 150 mm.
|
Odwrócony widelec teleskopowy SHOWA 43 mm, sterowany elektrycznie (SHOWA EERA) z regulacją dobicia i odbicia, skok 150 mm
|
Tylne zawieszenie
|
Jednoczęściowy odlewany aluminiowy wahacz, układ Pro-Link z amortyzatorem gazowym SHOWA, z pokrętłem hydraulicznie regulującym napięcie wstępne, skok koła 150 mm.
|
Jednoczęściowy odlewany aluminiowy wahacz, układ Pro-Link z amortyzatorem gazowym SHOWA, z pokrętłem hydraulicznie regulującym napięcie wstępne, skok koła 150 mm.
|
Jednoczęściowy odlewany aluminiowy wahacz, układ Pro-Link z amortyzatorem gazowym SHOWA, hydrauliczna zdalna regulacja napięcia wstępnego i elektroniczna kontrola tłumienie odbicia i dobicia (SHOWA EERATM), skok koła 150 mm.
|
KOŁA
|
Koło z przodu
|
17M/C X MT3.50 aluminiowe, odlewane wieloramienne
|
Koło z tyłu
|
17M/C X MT5.50 aluminiowe, odlewane wieloramienne
|
Opona przednia
|
120/70ZR17 M/C (58W)
|
Opona tylna
|
180/55ZR17 M/C (73W)
|
HAMULCE
|
Typ układu ABS
|
Dwukanałowy ABS z funkcją pokonywania zakrętów, oparty na IMU
|
Hamulce przednie
|
Promieniowo montowany czterotłoczkowy zacisk hamulcowy i podwójne pływające tarcze o średnicy 310 mm
|
Hamulce tylne
|
Pojedyncza tarcza 256 mm z jednotłoczkowym zaciskiem
|
ZESPÓŁ WSKAŹNIKÓW I UKŁAD ELEKTRYCZNY
|
Zespół wskaźników
|
TFT 6,5 calowy multiinformacyjny ekran dotykowy, wyświetlacz LCD
|
Reflektor
|
LED
|
Światła do jazdy dziennej
|
Tak
|
Światła tylne
|
LED
|
Łączność
|
Apple Car Play i Android Auto
|
USB
|
USB-A
|
Gniazdo zasilania 12V
|
Tak
|
Automatyczny wyłącznik kierunkowskazów
|
Tak
|
Quick Shifter
|
Opcjonalnie
|
-
|
System zabezpieczeń
|
HISS (Honda Intelligent Security System)
|
Tempomat
|
Tak
|
Tryb jazdy
|
Tour, Urban, Rain, User 1 i User 2
|
HSTC z kontrolą unoszenia przedniego koła
|
3 Poziomy + wyłączony
|
System kontroli unoszenia tylnego koła
|
Tak
|
Wyposażenie dodatkowe
|
Szyba z regulacją (zakres 167 mm)
|