Społeczność Abartha po raz kolejny entuzjastycznie odpowiedziała na wezwanie marki spod znaku Skorpiona, aktywnie uczestnicząc w pierwszej ankiecie online, w której oddano prawie 120 000 głosów, oceniając nowe brzmienie dźwięku AVAS dla przyszłych modeli Abartha. Ta bardzo udana inicjatywa pokazała ogromne zainteresowanie fanów nową drogą, którą podąża legendarna marka.
-

-
Umacniając więź między marką a jej entuzjastami, na oficjalnych stronach Abartha na Facebooku, Instagramie i TikToku pojawi się druga odsłona „Abarth Performance Creators”, internetowego narzędzia pozwalającego fanom wyrazić swoje preferencje odnośnie nowego koloru nadwozia przyszłych modeli Abartha.
O zwycięski tytuł walczą dwa nowe, ekskluzywne, pastelowe kolory nadwozia. Wyróżniające się stylem „urban race” zostały opracowane przez ekspertów z Centrum Stylu Abartha, aby towarzyszyć ewolucji marki opartej na jej wartościach, do których należą wielkomiejski styl i zrównoważone osiągi. Oba kolory oddają energię, osiągi i charakter marki oraz Abarthistów, którzy będą musieli wybrać jeden z dwóch wyjątkowych odcieni: Żółty Acid lub Niebieski Poison.
Pierwszy kolor to Żółty Acid, zainspirowany adrenaliną, jaką wywołuje sportowa jazda Abarthem, ale także tradycyjnym skojarzeniem z kreatywną energią, która ożywia i oświetla przyszłość. Projektanci chcieli stworzyć czyste i „nieobojętne” malowanie nadwozia, które od razu oddawałoby jego niepokorny charakter, a jednocześnie sprawiało, że ten mały, sportowy samochód wyróżniałby się w mieście. Efekt końcowy wygląda jak błysk pioruna, co z pewnością nie pozostanie niezauważone w aglomeracjach, w których dominują samochody o neutralnych kolorach.
Będący wyraźnym hołdem dla rajdowych samochodów z logo Skorpiona (na myśl przychodzi legendarny model 131 Rally), kolor nadwozia Niebieski Poison wprowadza markę w przyszłość mobilności, przy jednoczesnym pełnym poszanowaniu jej wartości i stylu. To właśnie ten nowy odcień nasyconego błękitu przeniesie sportową jazdę Abarthem do codziennego życia. Fani marki będą zafascynowani kolorem, który łączy przeszłość z przyszłością.
To dwa ekskluzywne kolory, oba intensywne i o silnym charakterze: który z nich znajdzie więcej zwolenników wśród społeczności?
-

-
Obecnie społeczność „The Scorpionship”, do której można bezpłatnie dołączyć pod adresem www.abarth.com/scorpionship, liczy ponad 160 000 członków, wśród których są zarówno fani, jak i właściciele samochodów Abarth. Istnieją 93 oficjalne kluby zlokalizowane w 22 krajach na czterech kontynentach. Pasja miłośników nie zna granic, o czym można było przekonać się pod koniec 2020 roku podczas „Abarth digital day”, kiedy to społeczność trafiła do Księgi Rekordów GuinnessaTM za największy w historii cyfrowy zlot.
Wkrótce pojawią się kolejne inicjatywy społeczne, których celem będzie współtworzenie Abartha jutra.
___
źródło: Abarth Polska. Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre modele, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą.