ZAPROJEKTUJ ABARTHA JUTRA DZIĘKI „ABARTH PERFORMANCE CREATORS”

Społeczność Abartha po raz kolejny entuzjastycznie odpowiedziała na wezwanie marki spod znaku Skorpiona, aktywnie uczestnicząc w pierwszej ankiecie online, w której oddano prawie 120 000 głosów, oceniając nowe brzmienie dźwięku AVAS dla przyszłych modeli Abartha. Ta bardzo udana inicjatywa pokazała ogromne zainteresowanie fanów nową drogą, którą podąża legendarna marka.

-

-

Umacniając więź między marką a jej entuzjastami, na oficjalnych stronach Abartha na Facebooku, Instagramie i TikToku pojawi się druga odsłona „Abarth Performance Creators”, internetowego narzędzia pozwalającego fanom wyrazić swoje preferencje odnośnie nowego koloru nadwozia przyszłych modeli Abartha.

O zwycięski tytuł walczą dwa nowe, ekskluzywne, pastelowe kolory nadwozia. Wyróżniające się stylem „urban race” zostały opracowane przez ekspertów z Centrum Stylu Abartha, aby towarzyszyć ewolucji marki opartej na jej wartościach, do których należą wielkomiejski styl i zrównoważone osiągi. Oba kolory oddają energię, osiągi i charakter marki oraz Abarthistów, którzy będą musieli wybrać jeden z dwóch wyjątkowych odcieni: Żółty Acid lub Niebieski Poison.

Pierwszy kolor to Żółty Acid, zainspirowany adrenaliną, jaką wywołuje sportowa jazda Abarthem, ale także tradycyjnym skojarzeniem z kreatywną energią, która ożywia i oświetla przyszłość. Projektanci chcieli stworzyć czyste i „nieobojętne” malowanie nadwozia, które od razu oddawałoby jego niepokorny charakter, a jednocześnie sprawiało, że ten mały, sportowy samochód wyróżniałby się w mieście. Efekt końcowy wygląda jak błysk pioruna, co z pewnością nie pozostanie niezauważone w aglomeracjach, w których dominują samochody o neutralnych kolorach.

Będący wyraźnym hołdem dla rajdowych samochodów z logo Skorpiona (na myśl przychodzi legendarny model 131 Rally), kolor nadwozia Niebieski Poison wprowadza markę w przyszłość mobilności, przy jednoczesnym pełnym poszanowaniu jej wartości i stylu. To właśnie ten nowy odcień nasyconego błękitu przeniesie sportową jazdę Abarthem do codziennego życia. Fani marki będą zafascynowani kolorem, który łączy przeszłość z przyszłością.

To dwa ekskluzywne kolory, oba intensywne i o silnym charakterze: który z nich znajdzie więcej zwolenników wśród społeczności?

-

-

Obecnie społeczność „The Scorpionship”, do której można bezpłatnie dołączyć pod adresem www.abarth.com/scorpionship, liczy ponad 160 000 członków, wśród których są zarówno fani, jak i właściciele samochodów Abarth. Istnieją 93 oficjalne kluby zlokalizowane w 22 krajach na czterech kontynentach. Pasja miłośników nie zna granic, o czym można było przekonać się pod koniec 2020 roku podczas „Abarth digital day”, kiedy to społeczność trafiła do Księgi Rekordów GuinnessaTM za największy w historii cyfrowy zlot.

Wkrótce pojawią się kolejne inicjatywy społeczne, których celem będzie współtworzenie Abartha jutra.

___
źródło: Abarth Polska. Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre modele, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą.

Czytaj więcej o marce Abarth

Połączenie dziedzictwa i innowacji: design Abartha 600e pod znakiem osiągów
Połączenie dziedzictwa i innowacji: design Abartha 600e pod znakiem osiągów

ABARTH | Styl nowego, potężnego Abartha 600e to wizualne odzwierciedlenie osiągów, które łączy dziedzictwo marki z wyraźnym ukierunkowaniem na przyszłość.

Nowy Abarth 600e, najmocniejszy Abarth w historii, przetestowany na torze wyścigowym i gotowy do codziennej jazdy
Nowy Abarth 600e, najmocniejszy Abarth w historii, przetestowany na torze wyścigowym i gotowy do codziennej jazdy

AbarthAbarth prezentuje Nowego Abartha 600e, najmocniejszego Abartha w historii, z silnikiem elektrycznym o mocy 280 KM/207 kW, osiągającego maksymalną prędkość 200 km/h i przyspieszenie od 0 do 100 w 5,85 sekundy.

Sportowy Abarth Offshore debiutuje na Top Marques Monaco 2024
Sportowy Abarth Offshore debiutuje na Top Marques Monaco 2024

ABARTH | W 75. rocznicę powstania marki, Abarth po raz kolejny zachwyca swoją społeczność debiutującym nowym Abarthem Offshore, który miał swoją światową premierę podczas wydarzenia „Top Marques 2024”, które odbyło się w dniach od 5 do 9 czerwca w samym sercu Księstwa Monako. Zainspirowany sportowym dziedzictwem marki z logo Skorpiona, nowy Abarth Offshore zbliża Abartha do świata żeglarskiego. Zaprezentowany przez Car Off Shore, został zaprojektowany przy udziale Centro Stile Fiat i Abarth i koncentruje się na sportowym charakterze marki, agresywności, jasnych kolorach i ekscytujących osiągach.

Najnowsze oferty

Abarth Inny Cabrio Tourismo 155 KM
  • Model: Inny
  • Typ nadwozia: Kabriolet
  • Przebieg: 2 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Elektryczny
  • Rok produkcji: 2024
Abarth Inny Cabrio Tourismo 155 KM
  • Model: Inny
  • Typ nadwozia: Kabriolet
  • Przebieg: 2 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Elektryczny
  • Rok produkcji: 2024
Abarth Inny Cabrio Tourismo 155 KM
  • Model: Inny
  • Typ nadwozia: Kabriolet
  • Przebieg: 2 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Elektryczny
  • Rok produkcji: 2024

Odwiedź nasze salony