ALFA ROMEO QUADRIFOGLIO NRING 2018
Od samego momentu otwarcia w 1927 roku, tor Nürburgring jest kwintesencją wyścigów samochodowych: jego trasa jest niepowtarzalna i biegnie przez las, z nieskończoną ilością zakrętów, pagórków o różnym nachyleniu i to właśnie te cechy w połączeniu z zapałem ludzi uczyniły z niego ziemię obiecaną dla miłośników wyścigów oraz scenę dla spektakularnych wyczynów.
Wśród wielu kart w prawie stuletniej historii Zielonego Piekła nie mogło zabraknąć tych zapisanych przez Alfę Romeo, która właśnie na Nürburgringu ugruntowała swoją legendę, dzięki pamiętnym zwycięstwom i rekordom. Teraz natomiast Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio, pierwszy SUV w historii marki, zajmuje czołową pozycję w swoim segmencie: pokonał 20 832 km toru Nordschleife w 7 minut, 51 sekund i 7 setnych sekundy. Jest to zatem najszybszy SUV, wyposażony w niesamowity silnik 2.9 V6 Bi-Turbo benzyna o mocy 510 KM i momencie obrotowym 600 Nm, który zapewnia maksymalną prędkość 283 km/h oraz przyspieszenie od 0 do 100 km/h w zaledwie 3,8 sekundy. Giulia Quadrifoglio może z kolei pochwalić się czasem okrążenia równym 7'32", uzyskanym dzięki wyjątkowym osiągom dynamicznym, z maksymalną prędkością 307 km/h i przyśpieszeniem od 0 do 100 km/h w 3,9 sekundy.
Aby uczcić niedawno odnowioną, historyczną więź, powstały serie specjalne Nürburgring Edition, w limitowanej edycji: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio „NRING" oraz Stelvio Quadrifoglio „NRING". Powstała niesamowita sesja zdjęciowa, która pokazuje te dwa samochody w scenerii najlepiej oddającej ich niezwykłe przymioty, na najbardziej kultowych zakrętach „Ringu” i na najbardziej symbolicznych odcinkach, jak słynna „Karuzela”.
-

-
TYLKO 108 SZTUK WERSJI LIMITOWANEJ
Dostępne dla regionu EMEA w ilości zaledwie 108 sztuk każdego modelu i zaprojektowane dla kolekcjonerów oraz najwierniejszych klientów Alfy Romeo, nowe limitowane edycje mają niepowtarzalne wyposażenie, począwszy od znaczka z numerem egzemplarza we wstawce deski rozdzielczej wykonanej z włókna węglowego, aż po najnowszy kolor nadwozia Grigio Torem (szary), zarezerwowany dla tej limitowanej edycji.
Oprócz tych niezwykłych elementów wyposażenia, które już dziś charakteryzują Quadrifoglio, seria specjalna „NRING" występuje w pełnej specyfikacji i oferuje w standardzie hamulce karbonowo: ceramiczne, sportowe siedzenia Sparco® z czerwonymi przeszyciami i konstrukcją z włókna węglowego, gałkę dźwigni automatycznej skrzyni zmiany z wstawką z włókna węglowego marki Mopar®, kierownicę ze skóry i alcantary, również w tym przypadku z wstawkami z włókna węglowego. Osłona przednia oraz obudowy lusterek wstecznych wykonane są z włókna węglowego, tak samo jak wstawki na listwach progowych. Nie brakuje też przyciemnianych szyb, Adaptive Cruise Control, pakietu audio premium Harman Kardon, systemu multimedialnego AlfaTM Connect 3D Nav z 8,8" ekranem, Apple CarPlayTM i Android AutoTM oraz DAB. W Giulii debiutuje wykonany z włókna węglowego dach, a Stelvio zostało z kolei wyposażone w dach panoramiczny, otwierany elektrycznie. W obydwóch występują specjalne dywaniki z czerwonym logo, zaprojektowane przez Mopar. Serie specjalne Nürburgring Edition Giulii i Stelvio Quadrifoglio ze znaczkiem „NRING" plasują się u samego szczytu gamy i stanowią prawdziwą wizytówkę doskonałości Alfy Romeo.
-