Nowy poziom wyposażenia - Renault Megane E-Tech Electric jest pełne nowości

Można już składać zamówienia na modele z nowej oferty wersji wyposażenia Megane E-Tech electric, elektrycznego sedana montowanego we Francji, w Manufakturze ElectriCity w Douai. Gama została rozszerzona o wersję esprit Alpine i wzbogacona o najnowsze technologie, takie jak funkcja One Pedal czy ładowarka dwukierunkowa 11 kW.

Esprit Alpine, nowa wersja wyposażenia w sportowym stylu

Megane E-Tech electric łączy kompaktowe rozmiary sedana ze zwrotnością auta sportowego. Dynamiczne podwozie i nisko umieszczony środek ciężkości przekładają się na optymalny komfort jazdy, bez uszczerbku dla ekologicznego i zaawansowanego technologicznie charakteru gamy E-Tech electric. Nowa wersja wyposażenia esprit Alpine, pośrednia pomiędzy wersjami techno i iconic, eksponuje dynamizm modelu Megane E-Tech electric.

Sportowy charakter Megane E-Tech electric w wersji esprit Alpine przejawia się w charakterystycznych elementach, takich jak:

- dostępny tylko w tej wersji kolor nadwozia szary schiste Satin,

- przedni i tylny zderzak w kolorze szarym schiste Satin,

- aluminiowe obręcze kół 20″ w kolorze czarnym Ice,

- logo Renault z przodu i z tyłu w kolorze czarnym Ice oraz napis „Renault” w tym samym kolorze na tylnej klapie,

- elementy w kolorze czarnym Grand Brillant wokół bocznych szyb,

- logo esprit Alpine umieszczone na lewym przednim nadkolu.

We wnętrzu:

- Kubełkowe fotele są pokryte czarną tłoczoną tkaniną, taką jak w sportowych butach, zdobioną niebieskimi przeszyciami. Tkanina wykonana jest z włókien pochodzących z recyklingu plastikowych butelek i pasów bezpieczeństwa.

- Trójkolorowy emblemat symbolizuje dumę ze współpracy dwóch francuskich marek – Alpine i Renault.

- Deska rozdzielcza, podłokietniki i środkowa konsola są pokryte czarnym materiałem TEP z niebieskimi przeszyciami.

- Dookoła całego kokpitu umieszczono dekoracyjny element pokryty czarno-niebieskim gradientem.

Nowe poziomy wyposażenia i ceny

Oferta wersji Megane E-Tech electric, wzbogacona o wersję esprit Alpine, obejmuje teraz trzy poziomy wyposażenia: techno, zawierające w standardzie silnik 220 KM i akumulator trakcyjny o dużym zasięgu, do 468 km w cyklu WLTP, esprit Alpine i iconic.

Nowy cennik Megane 2025 jest atrakcyjniejszy, obejmuje różnicę od 6 do 13 tysięcy złotych mniej na wersjach techno 220 KM i iconic 220 KM w porównaniu z cenami gamy ubiegłorocznej.

silnik

            EASY BOX              (PLN brutto / miesiąc)

    RENAULT BUSINESS PLAN    (PLN netto / miesiąc)

                  NAJEM                          (PLN netto /  miesiąc)

techno 220 KM comfort range

1299zł

1209zł

1674zł

esprit Alpine 220 KM comfort range

1466zł

1376zł

1881zł

iconic 220 KM comfort range

1632zł

1543zł

2088zł


Funkcja One Pedal – komfort prowadzenia i optymalizacja odzyskiwania energii

W wersjach Megane E-Tech electric, które są wyposażone w hamowanie rekuperacyjne sterowane manetkami przy kierownicy, pojawiła się rekuperacja piątego poziomu – funkcja One Pedal, dzięki której można sterować jednocześnie przyspieszeniem i hamowaniem przy pomocy samego prawego pedału. Technologia opracowana przez Ampere oferuje szereg korzyści, przede wszystkim ogranicza zużycie klocków hamulcowych, zwiększa zasięg akumulatora dzięki odzyskiwaniu energii i sprawia, że jazda jest płynniejsza i mniej uciążliwa, zwłaszcza na obszarach miejskich. Innowacyjne rozwiązanie zostanie w najbliższych miesiącach wprowadzone przez Ampere w Renault 5 i Scenicu E-Tech electric, a także w Renault 4, począwszy od premiery modelu. Możliwe będzie również doposażenie w tę funkcję egzemplarzy Megane E-Tech electric produkowanych od marca 2024 roku.

Dwukierunkowa ładowarka o mocy 11 kW w standardzie i 22 kW w opcji we wszystkich wersjach

Na wszystkich poziomach wyposażenia Megane E-Tech electric jest wyposażony w standardzie w ładowarkę dwukierunkową na prąd przemienny o mocy 11 kW. Możliwe jest także zamówienie ładowarki na prąd przemienny o mocy 22 kW, która stanowi opcjonalne wyposażenie Megane E-Tech od momentu wprowadzenia modelu do sprzedaży. Ładowarka dwukierunkowa o mocy 11 kW w połączeniu z adapterem power-to-object i dwukierunkową ładowarką V2L (dostępną w opcji) po podłączeniu do gniazda ładowania samochodu dostarcza prąd o napięciu 220 V identyczny jak w standardowym gniazdku. Dzięki funkcji V2L (vehicle-to-load – od samochodu do urządzeń elektrycznych) Megane E-Tech electric może zasilać małe urządzenia, takie jak ekspres do kawy, hulajnoga elektryczna czy odkurzacz, energią zmagazynowaną w akumulatorze trakcyjnym.

źródło: Renault Polska. Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre modele, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą.

 

Czytaj więcej o marce Renault

 Renault 5 E-Tech electric
Renault 5 E-Tech electric

RENAULT | Nowe Renault 5 E-Tech electric to auto o pociągającej stylistyce, z nowymi technologiami i elektrycznym napędem, wykorzystujące jedyną taką platformę podłogową w Europie: AmpR Small. To również wynik zaangażowania w odpowiedzialną i zrównoważoną produkcję. 

RENAULT EMBLEME: prawdziwe laboratorium niskoemisyjnej mobilności
RENAULT EMBLEME: prawdziwe laboratorium niskoemisyjnej mobilności

RENAULT | W odpowiedzi na wyzwania związane ze zmianami klimatu i ochroną zasobów przemysł motoryzacyjny rozpoczął dogłębną transformację. Embleme stanowi kontynuację prac badawczych rozpoczętych w ramach projektu Scenic Vision w 2022 roku. Tym razem marka idzie o krok dalej i tworzy rodzinny samochód demonstracyjny – przestrzenny, wygodny i zaawansowany technologicznie – z rekordowo niskim poziomem emisji dwutlenku węgla.

Renault Rafale E-Tech 4x4 300 KM: "SUPERHYBRYDA" o wysokich osiągach
Renault Rafale E-Tech 4x4 300 KM: "SUPERHYBRYDA" o wysokich osiągach

RENAULT |  Renault Rafale E-Tech 4x4 300 KM, dysponujące arsenałem technologicznym i unikalnymi właściwościami mechanicznymi, to model wyjątkowy. Jest przykładem przejścia marki Renault do wyższej klasy w segmentach C i D oraz odzwierciedla wyraźne dążenie Luki de Meo, dyrektora generalnego Grupy Renault, do pozycjonowania produktów Renault w górnych segmentach rynku, co potwierdza technologiczną doskonałość marki.

Najnowsze oferty

Renault Symbioz techno E-Tech full hybrid 145
  • Model: Symbioz
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 5 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Hybryda
  • Rok produkcji: 2025
Renault Master Renault MASTER Furgon FWD EXTRA 3,5T L3H2 2.0 dCi 170
  • Model: Master
  • Typ nadwozia: Furgon (blaszak)
  • Przebieg: 5 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Diesel
  • Rok produkcji: 2025
Renault Master Renault MASTER Furgon FWD EXTRA 3,5T L3H2 2.0 dCi 170 AT9
  • Model: Master
  • Typ nadwozia: Furgon (blaszak)
  • Przebieg: 5 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Diesel
  • Rok produkcji: 2025

Odwiedź nasze salony