ALFA ROMEO GIULIA & STELVIO QUADRIFOGLIO 2023 W SPRZEDAŻY

Od 1 lipca 2023r. w salonach Grupy Gezet marki w Gdańsku, Szczecinie i Zielonej Górze będzie można składać zamówienia na nowe Giulię i Stelvio w topowej wersji Quadrifoglio, kultowe symbole niosące ze sobą stuletnie doświadczenia prowadzące do uzyskania doskonałych rozwiązań technicznych zastosowanych w samochodach wyścigowych oraz tych produkowanych seryjnie. Kultowy charakter, czystość techniczna i technologia łączą się ze sobą, plasując te samochody na szczycie swoich segmentów, a to za sprawą wzorcowych w swojej klasie właściwości jezdnych i stosunku mocy do masy, zapewniających bezpośrednie i wciągające, jedyne w swoim rodzaju wrażenia z jazdy Alfą Romeo.

Giulia i Stelvio Quadrifoglio 2023 z mocniejszym silnikiem: 520KM

Jeszcze więcej technologii i jeszcze więcej mocy, wynoszącej teraz 520 KM oraz doskonała charakterystyka techniczna dzięki mechanicznemu mechanizmowi różnicowemu o ograniczonym poślizgu. Giulia i Stelvio Quadrifoglio są rezultatem stuletnich badań prowadzących do uzyskania doskonałych rozwiązań technicznych, które zastosowano w samochodach wyścigowych i modelach produkowanych seryjnie. Moc silnika V6 zwiększono do 520 KM (dla rynków Europy i Chin), a silnik połączono z samoblokującym, mechanicznym mechanizmem różnicowym. Jest to ważne rozwiązanie techniczne, które dzięki specyficznemu tuningowi zaczerpniętemu z doświadczeń projektowych Giulii GTA, uwydatnia zwinność i sportowy charakter samochodu, poprawia trakcję i optymalizuje przeniesienie momentu obrotowego oraz zwiększa stabilność, zwinność i prędkość na zakrętach.


NOWA ALFA ROMEO GIULIA & STELVIO QUADRIFOGLIO 2023 - CENA W POLSCE

Cena w Polsce nowej Giulii Quadrifoglio 2023 to 485 000 PLN, zaś Stelvio Quadrifolgio to 526 000 PLN. Skontaktuj się z naszym doradcą salonu Alfa Romeo w celu przygotowania indywidualnej oferty wraz z kalkulacją finansowania.

Model / silnik / napęd / wersja Cena katalogowa
GIULIA 2.9 V6 520 KM AT RWD QUADRIFOGLIO 485 000 PLN
STELVIO 2.9 V6 520 KM AT Q4 QUADRIFOGLIO 526 000 PLN



Wzorcowa w swojej klasie dynamika jazdy jest wynikiem zaskakującej lekkości, dzięki zastosowaniu ultralekkich materiałów, takich jak: aluminium w przypadku silnika i włókna węglowego w przypadku wału napędowego, pokrywy silnika, tylnego spojlera i bocznych, zewnętrznych listew progowych. W modelu Giulia, aktywna aerodynamika jest wzmocniona przez aerodynamiczny wysuwany dolny spoiler przedniego zderzaka wykonany z włókna węglowego: po aktywacji, steruje jakością przepływu powietrza przechodzącego pod pojazdem, zwiększając stabilność i osiągi. Ponadto, układ wydechowy Akrapovich zapewnia wydechowi wyjątkowe, niepowtarzalne brzmienie.

Nadwozie wyróżnia się przyciągającą wzrok linią i charakterem. Giulia i Stelvio Quadrifoglio mają odświeżony wygląd, a główną zmianą są matrycowe reflektory, charakterystyczne teraz dla całej gamy. Są to reflektory adaptacyjne „3+3” z nową matrycą Full-LED, które automatycznie dostosowują wiązkę światła do sytuacji na drodze dla optymalnego oświetlenia w każdych warunkach, gwarantując oszczędność energii, znaczną poprawę bezpieczeństwa i mniejsze zmęczenie oczu. 19-calowe oksydowane, 5-otworowe sportowe felgi aluminiowe w modelu Giulia i 21” felgi dla Stelvio – są oferowane w standardzie wraz ze sportowymi czerwonymi zaciskami hamulcowymi. Klienci mogą wybierać spośród następujących kolorów nadwozia: czerwony Rosso Etna, zielony Verde Montreal, niebieski Blu Misano, szary Grigio Vesuvio, czarny Nero Vulcano i czerwony Rosso Alfa (niemetalizowany).


Ten sam sportowy charakter odnajdujemy również we wnętrzu, które wyróżnia się sportowymi fotelami pokrytymi czarną skórą lub ekskluzywnym połączeniem czarnej skóry i Alcantary (opcja płatna przy wyborze sportowych foteli Spacro) oraz innowacyjnym wykończeniem zestawu wskaźników, tunelu środkowego i paneli drzwi z włókna węglowego z efektem 3D. Kierownica, obszyta skórą i Alcantarą, jest ozdobiona czarnymi szwami i wstawkami z włókna węglowego.


Od ekskluzywnego wyglądu nadwozia po technologię i łączność pokładową, zadaniem wszystkich powyższych elementów jest zapewnienie charakterystycznych dla Alfy Romeo, wyjątkowych wrażeń z jazdy. Dowodem na to jest nowy zestaw wskaźników wyróżniający się legendarną „teleskopową” tablicą zegarów, w tym w pełni cyfrowym ekranem zegarów o przekątnej 12,3”, zapewniającym dostęp do wszystkich danych samochodu i ustawień technologii autonomicznej jazdy. W wersjach Quadrifoglio, oprócz trzech konfiguracji dostępnych w całej gamie Alfy Romeo - Evolved, Relax i Heritage, dostępna jest także ekstremalna konfiguracja „Race”.


Konfiguracja „Race” gromadzi na centralnym ekranie wszystkie niezbędne informacje, które każdy kierowca chce mieć zawsze pod kontrolą: wskazania obrotomierza, prędkościomierza i wskaźnik zmiany biegów w przypadku korzystania manualnie z ogromnych aluminiowych manetek znajdujących się w kolumnie kierownicy. Układ można dostosować do własnych potrzeb, umieszczając na bocznych paskach ekranu dodatkowe informacje, w tym komunikaty dotyczące aktualnych parametrów i osiągów.

Zarówno Giulia, jak i Stelvio Quadrifoglio są wyposażone w płynnie działający i intuicyjny interfejs człowiek-maszyna (HMI), dzięki któremu wszystkie funkcje są zawsze na wyciągnięcie ręki. System informacyjno-rozrywkowy zawsze oferuje aktualne treści, funkcje oraz platformę „Alfa Connect Services”, czyli szeroką gamę użytecznych usług zwiększających bezpieczeństwo i komfort.


Sesja zdjęciowa Giulii i Stelvio Quadrifoglio inspirowana wyczynami Tazio Nuvolariego

W momencie, gdy kierowca Ugo Sivocci poprowadził model RL do zwycięstwa w wyścigu Targa Florio w kwietniu 1923 roku, samochód ten stał się pierwszą Alfą Romeo w historii ozdobioną logotypem przynoszącej szczęście czterolistnej koniczyny (Quadrifoglio Verde), a logo to stało się symbolem DNA Alfy Romeo - szlachetnej, włoskiej sportowej elegancji - i wyróżnia samochody marki o najwyższych osiągach, nie tylko te startujące na torach wyścigowych, ale również najmocniejsze i najbardziej ekskluzywne wersje drogowe Alfy Romeo.

To samo dotyczy nowych Giulii i Stelvio Quadrifoglio, które przenoszą markę w przyszłość, czerpiąc z estetycznych kanonów przeszłości i wprowadzając innowacje wspierające jej sportowy charakter i osiągi. Te cechy zawsze charakteryzowały Alfę Romeo, która triumfowała w najtrudniejszych i najbardziej prestiżowych wyścigach, prowadzona przez bohaterskich kierowców, których nazwiska przeszły do legendy, tak jak na przykład Tazio Nuvolari.


Atmosferę tego okresu i wyczyny „latającego Mantuańczyka” oddaje sesja zdjęciowa, którą Alfa Romeo poświęca swoim nowym modelom, ambasadorom „ponadczasowego piękna”, przedstawionym w najbardziej kultowych miejscach swojej chwalebnej przeszłości, czyli w samej Mantui i w okolicach jeziora Garda. To miejsca, przez które w 1930 roku przejeżdżał rajd „1000 Miglia”, kiedy to Nuvolari po raz pierwszy zasłynął prowadząc Alfę Romeo 6C 1750 GS Spider Zagato i jadąc ze średnią, niezwykłą jak na tamte czasy prędkością, ponad 100 km/h. Po bardzo mocnym starcie (choć za swoim wielkim rywalem Varzim jadącym za kierownicą innej Alfy Romeo), Nuvolari ustanowił najlepszy czas na pierwszym punkcie kontrolnym w Parmie. W Bolonii na pierwsze miejsce wysunęło się Maserati, po czym nastąpiła sekwencja ekscytującego wzajemnego wyprzedzania się, co doprowadziło do tego, że rywalizacja zawęziła się do walki samych Alf Romeo, w której młody Achille Varzi do samego końca próbował objąć prowadzenie.


Wyścig zakończył się nieoczekiwanym epilogiem, który przeszedł do legendy: Tazio Nuvolari, wyprzedzając już wszystkich innych czasowo, postanowił wygrać i, aby przekroczyć linię mety jako pierwszy, wyprzedził Varziego w nocy na wyłączonych światłach.

Niezależnie od tego, czy jest to legenda, czy też prawda, to zakończenie w pełni odzwierciedla ducha rywalizacji i sportu kierowcy, który towarzyszył Alfie Romeo w epickim, pełnym sukcesów okresie, uosabiając ponadczasowe wartości marki, która nadal rozbudzają wyobraźnię fanów na całym świecie.

Czytaj więcej o marce Alfa Romeo

Alfa Romeo 33 Stradale debiutuje w Wielkiej Brytanii na Goodwood Festival of Speed
Alfa Romeo 33 Stradale debiutuje w Wielkiej Brytanii na Goodwood Festival of Speed

Alfa RomeoAlfa Romeo 33 Stradale debiutuje na Festiwalu Prędkości w Goodwood. To pierwszy raz, kiedy ten model „fuoriserie” (zbudowany na zamówienie) bierze udział w międzynarodowym wydarzeniu otwartym dla publiczności organizowanym poza granicami Włoch.

Włoski zespół inżynierów Alfy Romeo odkrywa sekrety dynamiki jazdy nowego modelu Junior VELOCE 280
Włoski zespół inżynierów Alfy Romeo odkrywa sekrety dynamiki jazdy nowego modelu Junior VELOCE 280

Alfa Romeo | PRZEGLĄD DYNAMIKI: kultowy ośrodek testowy Balocco jest miejscem długo wyczekiwanych testów z dynamiki jazdy (proces homologacji w trakcie) nowego modelu Junior w jego najbardziej sportowej wersji - 280 KM VELOCE - w 100% elektrycznej i wyposażonej w dedykowane rozwiązania tylko dla Alfy Romeo.

Alfa Romeo Junior VELOCE debiutuje z nowym, w 100% elektrycznym silnikiem zapewniającym moc 280KM
Alfa Romeo Junior VELOCE debiutuje z nowym, w 100% elektrycznym silnikiem zapewniającym moc 280KM

ALFA ROMEO | Na kilka dni przed testami drogowymi, prace nad Junior VELOCE – wersją wyposażoną w specjalne rozwiązania „made by and for” Alfa Romeo – dobiegają końca.

Najnowsze oferty

Alfa Romeo Tonale Edizione Speciale PHEV 1.3 280KM T4 - DEMO
  • Model: Tonale
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 5 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Hybryda
  • Rok produkcji: 2023
Alfa Romeo Tonale Edizione Speciale PHEV 1.3 280KM T4 - DEMO
  • Model: Tonale
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 5 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Hybryda
  • Rok produkcji: 2023
Alfa Romeo Tonale Sprint 1.5 T4 150KM DCT7 Mild-Hybrid
  • Model: Tonale
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 5 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Hybryda
  • Rok produkcji: 2024

Odwiedź nasze salony