Aktor Pedro Alonso w kampanii reklamowej nowej Alfy Romeo Junior

Hiszpański aktor Pedro González Alonso występuje w kampanii reklamowej nowego modelu Alfa Romeo Junior, kompaktowego samochodu sportowego, wraz z którym włoska globalna marka powraca  do segmentu o strategicznym znaczeniu. Wybór międzynarodowej gwiazdy to wynik dzielenia wspólnych wartości pasji, śmiałości, charyzmy i niezaprzeczalnej elegancji dzięki którym Alfa Romeo oferuje wyjątkowe wrażenia z jazdy za kierownicą nowej Alfy Junior, w imię pełnej równowagi między sercem, umysłem i duszą.


Aktor cieszy się międzynarodową sławą dzięki swojej magnetycznej roli Berlina w serialu Dom z papieru”, jego niezwykła gra aktorska przekształciła bowiem postać w fenomen kulturowy, czyniąc Alonso postacią rozpoznawalną na całym świecie i symbolem współczesnego serialu. Pedro Alonso roztacza wokół siebie niezwykły urok i uosabia wyrafinowanie, charyzmę i tajemniczą energię, cechy, które nie tylko podkreślają jego talent, ale są także symbolem stylu i śmiałości. Jego pasja przejawia się nie tylko w aktorstwie, ale także w innych formach twórczości artystycznej, takich jak malarstwo i pisanie, odzwierciedlając tę ​​samą intensywność z jaką Alfa Romeo projektuje swoje samochody, łączące w sobie sportowy charakter, ponadczasowy design i najnowocześniejszą technologię. Jednym z nich jest oczywiście nowa Alfa Junior, który określa na nowo zasady sportowego charakteru w swojej kategorii.

Z drugiej strony, Alfa Romeo Junior to modny i wyjątkowy model o sportowym charakterze, który wykracza poza same osiągi i zmierza w kierunku wyraźnego sportowego pozycjonowania charakterystycznego dla Alfy Romeo, aby przyciągnąć nowe pokolenie fanów Alfisti.  Junior tworzy natychmiastową więź emocjonalną. W końcu modele Alfy Romeo zawsze były skierowane do klientów poszukujących samochodu, który nie jest tylko zwykłym środkiem transportu, ale stanowi raczej symbiozę, więź, która może wywołać autentyczne, pełne pasji emocje.


Nowa kampania reklamowa Juniora musiała więc wyrażać inny sposób odczuwania samochodu i w pełni oddawać jego sportowy charakter. Dlatego też nowa reklama skierowana jest bezpośrednio do serc osób, które kierują się swoimi emocjami, aby podążały za największymi pasjami, jakie każdy kryje w sobie. Taka była geneza reklamy „The Salesman”, w której charyzmatyczna postać - grana przez Pedro Alonso - odrzuca logikę i zostaje pokonana przez instynktowne, tajemnicze uczucie zakochania. Nie chodzi tu o to, by sprzedać samochód, ale o to, by dać się uwieść Alfie Romeo.  Bo przecież w życiu zdarzają uczucia, które są po prostu nieuchwytne i których nie da się wyjaśnić samą tylko logiką. Czasami wystarczy myśleć sercem. I taką właśnie prośbę Alfa Romeo kieruje do swoich fanów i wszystkich innych: by nauczyli się kochać na nowo! A któż lepiej niż Pedro Alonso - z jego odważną postawą i niezaprzeczalnym urokiem - może skierować do nas tak silny i intymny przekaz, aby zmienić nasze poglądy?

Urodzony w Vigo w Hiszpanii w 1971 roku, Pedro González Alonso uczył się w Real Escuela Superior de Arte Dramático (RESAD) w Madrycie. Zanim zyskał międzynarodową sławę, zagrał w wielu hiszpańskich filmach i serialach telewizyjnych, takich jak Padre Casares (2008-2015) i Gran Hotel (2011), po mistrzowsku wcielając się w złożone i charyzmatyczne postacie. Hiszpański aktor, będący fanem włoskiej kultury, a w przede wszystkim jej muzyki, kina i sztuki, stwierdził niedawno, że chciałby zagrać razem z legendarnym Marcello Mastroiannim, a jego marzeniem jest, aby pewnego dnia pracować z reżyserami Paolo Sorrentino i Nannim Morettim.

Ten wciągający film krótkometrażowy posługujący się językiem inspirowanym serialem internetowym został stworzony przez agencję kreatywną Migrante i wyreżyserowany przez Sebastiana Grousseta dla wytwórni Akita Film. Ponadto muzykę do pierwszej części filmu skomponowali Flavio Ibba i Marco Gualdi (Red Rose Productions), natomiast w drugiej części obrazom towarzyszy utwór I Feel Love (P. Bellotte/G. Moroder/ D. Summer), opublikowany przez Warner Chappel Music Publishing i zmasterowany przez Flavio Ibba i Carlo Palmas, z głosem Loredany Fadda (Red Rose Productions).

Pełna 60-sekundowa wersja jest dostępna w serwisie YouTube.


źródło: Alfa Romeo  Polska. Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre modele, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą. 

Czytaj więcej o marce Alfa Romeo

Ruszyła produkcja w pełni zelektryfikowanych i hybrydowych wersji Alfy Romeo Junior
Ruszyła produkcja w pełni zelektryfikowanych i hybrydowych wersji Alfy Romeo Junior

ALFA ROMEO Junior – sportowy charakter, kompaktowe wymiary i włoski styl rozpoznawalne już od pierwszego spojrzenia

Nowa 33 Stradale bierze udział w siódmej edycji ekskluzywnego wydarzenia „Chantilly Arts & Élégance Richard Mille”
Nowa 33 Stradale bierze udział w siódmej edycji ekskluzywnego wydarzenia „Chantilly Arts & Élégance Richard Mille”

Alfa RomeoAlfa Romeo bierze udział w siódmej edycji ekskluzywnego wydarzenia, które łączy świat motoryzacji ze światem sztuki i elegancji, w bajecznej scenerii Château de Chantilly w regionie Hauts-de-France.

Design Tonale zdobywa dwie nagrody w konkursie „Rodzinny samochód roku”
Design Tonale zdobywa dwie nagrody w konkursie „Rodzinny samochód roku”

Alfa RomeoCzytelnicy niemieckiego magazynu AUTO Straßenverkehr uznali Alfę Romeo Tonale za najbardziej zachwycający samochód w swojej kategorii. 

Najnowsze oferty

Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 GME 280 KM Q4 Demo
  • Model: Giulia
  • Typ nadwozia: Sedan / Limuzyna
  • Przebieg: 2900 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2023
Alfa Romeo Giulia Tributo Italiano 2.0 280KM AT8 Alfa Red
  • Model: Giulia
  • Typ nadwozia: Sedan / Limuzyna
  • Przebieg: 5 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2024
Alfa Romeo Tonale Sprint 1.5 T4 150KM DCT7 MHEV Alfa Red
  • Model: Tonale
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 5 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Hybryda
  • Rok produkcji: 2024

Odwiedź nasze salony