Aktor Pedro Alonso w kampanii reklamowej nowej Alfy Romeo Junior
Hiszpański
aktor Pedro González
Alonso występuje w kampanii reklamowej
nowego modelu Alfa Romeo Junior, kompaktowego samochodu sportowego, wraz z którym włoska globalna marka powraca do segmentu o strategicznym
znaczeniu. Wybór
międzynarodowej gwiazdy to wynik
dzielenia wspólnych
wartości – pasji, śmiałości,
charyzmy i niezaprzeczalnej elegancji –
dzięki którym Alfa Romeo oferuje wyjątkowe
wrażenia z jazdy za kierownicą
nowej Alfy Junior, w imię pełnej równowagi między
sercem, umysłem
i duszą.
Aktor
cieszy się międzynarodową
sławą
dzięki swojej magnetycznej roli
Berlina w serialu „Dom z papieru”, jego niezwykła gra aktorska przekształciła
bowiem postać w fenomen kulturowy, czyniąc
Alonso postacią rozpoznawalną
na całym
świecie i symbolem współczesnego serialu. Pedro Alonso
roztacza wokół
siebie niezwykły
urok i uosabia wyrafinowanie, charyzmę i tajemniczą
energię, cechy, które nie tylko podkreślają
jego talent, ale są także
symbolem stylu i śmiałości.
Jego pasja przejawia się nie tylko w aktorstwie, ale
także w innych formach twórczości
artystycznej, takich jak malarstwo i pisanie, odzwierciedlając
tę samą
intensywność z jaką
Alfa Romeo projektuje swoje samochody, łączące
w sobie sportowy charakter, ponadczasowy design i najnowocześniejszą
technologię. Jednym z nich jest oczywiście
nowa Alfa Junior, który
określa na nowo zasady sportowego
charakteru w swojej kategorii.
Z
drugiej strony, Alfa Romeo Junior to modny i wyjątkowy
model o sportowym charakterze, który
wykracza poza same osiągi i zmierza w kierunku wyraźnego
sportowego pozycjonowania charakterystycznego dla Alfy Romeo, aby przyciągnąć nowe pokolenie fanów Alfisti. Junior tworzy natychmiastową
więź emocjonalną.
W końcu modele Alfy Romeo zawsze były skierowane do klientów poszukujących
samochodu, który
nie jest tylko zwykłym
„środkiem transportu”, ale stanowi raczej symbiozę,
więź, która może
wywołać
autentyczne, pełne pasji emocje.
Nowa
kampania reklamowa Juniora musiała więc wyrażać
inny sposób
„odczuwania” samochodu i w pełni oddawać
jego sportowy charakter. Dlatego też nowa reklama skierowana jest
bezpośrednio do serc osób, które kierują się swoimi emocjami, aby podążały za największymi pasjami, jakie każdy kryje w sobie. Taka była geneza reklamy „The Salesman”,
w której charyzmatyczna postać - grana przez Pedro Alonso -
odrzuca logikę i zostaje pokonana przez
instynktowne, tajemnicze uczucie zakochania. Nie chodzi tu o to, by sprzedać samochód, ale o to, by dać się uwieść Alfie Romeo. Bo przecież
w życiu zdarzają
uczucia, które
są po prostu nieuchwytne i których nie da się
wyjaśnić
samą tylko logiką.
Czasami wystarczy „myśleć”
sercem. I taką właśnie
prośbę
Alfa Romeo kieruje do swoich fanów
i wszystkich innych: by nauczyli się
kochać na nowo! A któż
lepiej niż Pedro Alonso - z jego odważną
postawą i niezaprzeczalnym urokiem -
może skierować
do nas tak silny i intymny przekaz, aby zmienić
nasze poglądy?
Urodzony
w Vigo w Hiszpanii w 1971 roku, Pedro González Alonso uczył się
w Real Escuela Superior de Arte Dramático
(RESAD) w Madrycie. Zanim zyskał
międzynarodową
sławę,
zagrał
w wielu hiszpańskich filmach i serialach
telewizyjnych, takich jak Padre Casares (2008-2015) i Gran Hotel (2011),
po mistrzowsku wcielając się
w złożone
i charyzmatyczne postacie. Hiszpański aktor, będący
fanem włoskiej
kultury, a w przede wszystkim jej muzyki, kina i sztuki, stwierdził niedawno, że
chciałby
zagrać razem z legendarnym Marcello
Mastroiannim, a jego marzeniem jest, aby pewnego dnia pracować
z reżyserami Paolo Sorrentino i
Nannim Morettim.
Ten
wciągający
film krótkometrażowy
posługujący
się językiem
inspirowanym serialem internetowym został
stworzony przez agencję kreatywną
Migrante i wyreżyserowany przez Sebastiana
Grousseta dla wytwórni
Akita Film. Ponadto muzykę do pierwszej części filmu skomponowali Flavio Ibba i Marco Gualdi
(Red Rose Productions), natomiast w drugiej części
obrazom towarzyszy utwór
„I
Feel Love”
(P. Bellotte/G. Moroder/ D. Summer), opublikowany przez Warner Chappel Music
Publishing i zmasterowany przez Flavio Ibba i Carlo Palmas, z głosem Loredany
Fadda (Red Rose Productions).
Pełna
60-sekundowa wersja jest dostępna w serwisie YouTube.
źródło: Alfa Romeo Polska. Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre modele, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą.