-
Nowa strategia gamy Alfy Romeo opiera się teraz na prostocie: główne wersje wyposażenia - Super i Ti - mają jasno określone specyfikacje zaspakajające potrzeby najbardziej wymagających klientów oraz dwie wersje z czarnymi i ciemnymi elementami wykończenia - Sprint i Veloce - podkreślające sportowy charakter marki. „ESTREMA” pozycjonuje się na szczycie gamy, stanowiąc ukłon w stronę super sportowej wersji Quadrifoglio.
Model jest przeznaczony dla klientów - określanych często mianem „purystów motoryzacji” – cały czas poszukujących emocji związanych z jazdą i tworzy z nimi idealną „symbiozę”. To klient koneser, który mniejszą wagę przywiązuje do muskularnej sylwetki pojazdu, ale zwraca uwagę na rozwiązania techniczne zapewniające równowagę i wyjątkową dynamikę jazdy.
-
-
Nowe aktywne zawieszenie jest oferowane w standardzie: dzięki możliwości dostosowania się do warunków i stylu jazdy, zwiększa komfort podróżowania, bez uszczerbku dla przyjemności jazdy oferowanej przez sportowy samochód. System sterowania „Alfa Active Suspension” kontroluje zawieszenie i amortyzatory, stale współpracując z CDC (Chassis Domain Control) i DNA, kalibrując swoje działania w zależności od wybranego trybu.
W standardzie również, w modelu „ESTREMA” występuje mechaniczny samoblokujący mechanizm różnicowy, który gwarantuje wysoką stabilność i kontrolę w każdych warunkach przyczepności, a także rozdziela moment obrotowy i napęd również podczas wychodzenia z zakrętów oraz przy dużych prędkościach i przyspieszeniach.
-