-
Także marka Fiat promuje video na całym świecie za pośrednictwem swoich kanałów cyfrowych i społecznościowych, na przykład w Stanach Zjednoczonych na Instagramie,Twitterze, Facebooku i YouTubie. „Cały czas podejmujemy prawdziwe, innowacyjne wyzwania marketingowe, angażujące wszystkie marki FCA. W tym przypadku, charakter marki Abarth pozwala nam na większą odwagę i żartobliwość we współpracy z naszymi muzycznymi partnerami", powiedział Olivier Francois, dyrektor marketingu i szef marki Fiat koncernu FCA. „Dla Abartha 124 spider to bardzo duże wyróżnienie wziąć udział w najnowszym wideoklipie dwóch artystów pokroju Stinga i Shaggy’ego, prawdziwych muzycznych legend".
-
-
Album Stinga i Shaggy’ego zatytułowany 44/876 (Cherrytree/A&M/Interscope Records) można pobrać w formie cyfrowej digital dowload za pośrednictwem usług streamingu i cyfrowej subskrypcji. Pierwotną koncepcją było po prostu nagranie nowej piosenki „Don't Make Me Wait", (która zadebiutowała na pierwszym miejscu w zestawieniu cyfrowych singli reggae), jako hołd dla karaibskich brzmień, które miały wpływ na dorobek obu artystów. Z bardzo udanego początkowego eksperymentu powstał album, przepełniony łatwo wpadającymi w ucho, radosnymi melodiami. Tytuł nawiązuje do międzynarodowych numerów kierunkowych (44 do Wielkiej Brytanii, kraju, w którym urodził się Sting i 876 na Jamajkę, skąd pochodzi Shaggy). Płyta 44/876 jest hołdem dla Ich głębokiego uczucia do Jamajki, miejsca, gdzie urodził się Shaggy, i gdzie Sting stworzył kilka ze swoich najsłynniejszych piosenek, w tym „Every Breath You Take".
Sting i Shaggy postanowili rozszerzyć swoją współpracę i wyruszyć w głośną światową trasę koncertową, łącząc swoje zespoły, które teraz na przemian towarzyszą im podczas wykonywania najbardziej znanych przebojów oraz najnowszych utworów z albumu 44/876. Więcej informacji na temat owacyjnie przyjętej przez krytykę trasy 44/876 World Tour, dostępnych jest tutaj.
-
-
źródło: Abarth Polska