-
Współpraca pomiędzy markami Alfa Romeo i Sauber wykracza dużo dalej poza Formułę 1. W końcu F1 jest laboratorium zmian par excellence, pionierem strategii hybrydowej, oferującym najnowocześniejsze zarządzanie „big data”, sztuczną inteligencją oraz rozwój oprogramowania najnowszej generacji, a więc laboratorium obejmującym obszary strategiczne dla marki takiej jak Alfa Romeo, dla której doskonałość technologiczna jest priorytetem.
Dwie firmy zajmujące się sportowymi osiągami tworzą symbiotyczny związek. Niezrównane know-how i dziedzictwo marki Alfa Romeo, będącej wyrazem szlachetnej sportowej postawy już od 1910 roku, poprzez Centrum Stylu Alfy Romeo w Turynie ściśle współpracują z Sauber Factory w Hinwil, gdzie obecni kierowcy Teamu, Valtteri Bottas i Zhou Guanyu, pracują u boku inżynierów i mechaników, dopracowując stale ewoluujące strategie i rozwiązania techniczne. Zadanie powierzone projektantom ma kluczowe znaczenie i jednocześnie jest niezwykle skomplikowane. Pracują oni nad rozwiązaniami w zakresie aerodynamiki samochodu wraz z inżynierami silnika i podwozia, aby zaprojektować nowy bolid zgodny z nowymi przepisami, gwarantujący jednocześnie doskonałe osiągi.
Ale to nie tylko technika, nie można przecież zapominać o czynniku ludzkim i związanych z nim intensywnych sesjach treningowych, dzięki którym kierowcy pojawiają się na każdym wyścigu w doskonałej kondycji fizycznej i psychicznej, testach sportowych i technicznych symulujących działania na padoku oraz sesjach spędzonych na symulatorze.
„Beyond the Visible” to ambitny projekt, który doskonale oddaje wartości marki. Alfa Romeo od samego początku reprezentuje szlachetny włoski sportowy charakter i w całej swojej historii zawsze wyróżniała się odważną postawą przekazując niezwykłe emocje wszystkim entuzjastom samochodów i osiągów. Projekt „Beyond the Visible” nie jest tutaj wyjątkiem, jest niesamowicie wciągający i wierny DNA marki.
-
-
Z dala od świateł reflektorów, ponad 500 profesjonalistów z Alfy Romeo F1 Team ORLEN, każdy z nich pełniący kluczową rolę i mający jasno określone cele, każdego dnia w ramach swojej pracy podąża w poszukiwaniu doskonałości w zakresie strategii, mechaniki i inżynierii, ponieważ tylko zbliżając się do doskonałości można rywalizować w Formule 1. Już od 1 września i dzięki marce Alfa Romeo, również publiczność będzie miała okazję poznać i stać się częścią tego procesu.
„Before we hit the ground” to dopiero pierwszy z pięciu odcinków, które będą zamieszczane na oficjalnych stronach mediów społecznościowych i kanale Youtube Alfy Romeo przez cały sezon 2022. W pięciu odsłonach niezwykłego cyfrowego projektu poznamy liczne zakulisowe historie: od strategicznych wyborów i szkoleń kierowców po bardzo skomplikowaną logistykę: od innowacyjnych rozwiązań technologicznych po niekończące się środki zainwestowane w badania i rozwój.
___
źródło: Alfa Romeo Polska.