PIERWSZY ODCINEK Z SERII „BEYOND THE VISIBLE” JEST JUŻ DOSTĘPNY

1 września został wyemitowany długo wyczekiwany pierwszy odcinek „Beyond the Visible”, z nowej serii filmów dokumentalnych, które zabiorą publiczność „za kulisy i jeszcze dalej” działań Alfa Romeo F1 Team ORLEN. Po raz pierwszy pasjonaci Formuły 1 oraz ci, którzy są po prostu ciekawi tej dyscypliny, będą mogli odkryć przepełnioną adrenaliną i codziennymi wyzwaniami pracę ponad 500 specjalistów, nieustających w wysiłkach, aby osiągnąć doskonałość w najczęściej oglądanych na świecie wyścigach samochodowych.

„Before we hit the ground” – odcinek otwierający serię, pokazuje intensywną pracę tuż przed rozpoczęciem wyścigów. Tygodnie poprzedzające start nowego sezonu to rzeczywiście kluczowa faza, przeżywana intensywnie i przy pełnej koncentracji. Są to dni podsycanego adrenaliną emocjonalnego napięcia oraz psychicznych i fizycznych przygotowań, czego na zewnątrz oczywiście w ogóle nie widać.

Dlatego marka Alfa Romeo postanowiła zrobić odważny krok i wyjść „za to, co widoczne”, relacjonując wszystko, co poprzedza niezwykle wyczekiwany wyścig otwierający mistrzostwa świata. To właśnie podczas tych tygodni motywacja, pasja i koncentracja stają się kluczem do osiągnięcia jednego wspólnego celu – bycia coraz szybszym. Bohaterami pierwszego odcinka są menedżerowie zespołu, którzy ciężko pracują nad ustaleniem strategii i celów, aby wydobyć jak najwięcej z zespołu, jednocześnie utrzymując na najwyższym poziomie ich motywację.

-

-

Współpraca pomiędzy markami Alfa Romeo i Sauber wykracza dużo dalej poza Formułę 1. W końcu F1 jest laboratorium zmian par excellence, pionierem strategii hybrydowej, oferującym najnowocześniejsze zarządzanie „big data”, sztuczną inteligencją oraz rozwój oprogramowania najnowszej generacji, a więc laboratorium obejmującym obszary strategiczne dla marki takiej jak Alfa Romeo, dla której doskonałość technologiczna jest priorytetem.

Dwie firmy zajmujące się sportowymi osiągami tworzą symbiotyczny związek. Niezrównane know-how i dziedzictwo marki Alfa Romeo, będącej wyrazem szlachetnej sportowej postawy już od 1910 roku, poprzez Centrum Stylu Alfy Romeo w Turynie ściśle współpracują z Sauber Factory w Hinwil, gdzie obecni kierowcy Teamu, Valtteri Bottas i Zhou Guanyu, pracują u boku inżynierów i mechaników, dopracowując stale ewoluujące strategie i rozwiązania techniczne. Zadanie powierzone projektantom ma kluczowe znaczenie i jednocześnie jest niezwykle skomplikowane. Pracują oni nad rozwiązaniami w zakresie aerodynamiki samochodu wraz z inżynierami silnika i podwozia, aby zaprojektować nowy bolid zgodny z nowymi przepisami, gwarantujący jednocześnie doskonałe osiągi.

Ale to nie tylko technika, nie można przecież zapominać o czynniku ludzkim i związanych z nim intensywnych sesjach treningowych, dzięki którym kierowcy pojawiają się na każdym wyścigu w doskonałej kondycji fizycznej i psychicznej, testach sportowych i technicznych symulujących działania na padoku oraz sesjach spędzonych na symulatorze.

„Beyond the Visible” to ambitny projekt, który doskonale oddaje wartości marki. Alfa Romeo od samego początku reprezentuje szlachetny włoski sportowy charakter i w całej swojej historii zawsze wyróżniała się odważną postawą przekazując niezwykłe emocje wszystkim entuzjastom samochodów i osiągów. Projekt „Beyond the Visible” nie jest tutaj wyjątkiem, jest niesamowicie wciągający i wierny DNA marki.

-

-

Z dala od świateł reflektorów, ponad 500 profesjonalistów z Alfy Romeo F1 Team ORLEN, każdy z nich pełniący kluczową rolę i mający jasno określone cele, każdego dnia w ramach swojej pracy podąża w poszukiwaniu doskonałości w zakresie strategii, mechaniki i inżynierii, ponieważ tylko zbliżając się do doskonałości można rywalizować w Formule 1. Już od 1 września i dzięki marce Alfa Romeo, również publiczność będzie miała okazję poznać i stać się częścią tego procesu.

„Before we hit the ground” to dopiero pierwszy z pięciu odcinków, które będą zamieszczane na oficjalnych stronach mediów społecznościowych i kanale Youtube Alfy Romeo przez cały sezon 2022. W pięciu odsłonach niezwykłego cyfrowego projektu poznamy liczne zakulisowe historie: od strategicznych wyborów i szkoleń kierowców po bardzo skomplikowaną logistykę: od innowacyjnych rozwiązań technologicznych po niekończące się środki zainwestowane w badania i rozwój.

___
źródło: Alfa Romeo Polska. 

Czytaj więcej o marce Alfa Romeo

“Alfa Romeo nei nostri cuori”
“Alfa Romeo nei nostri cuori”

ALFA ROMEO | Strategiczna współpraca handlowa pomiędzy Alfa Romeo i Sauber Motorsport w F1 rozpoczęta w 2018 roku dobiega końca podczas Grand Prix Abu Zabi.

Alfa Romeo przedstawia pierwszą globalną limitowaną serię specjalną
Alfa Romeo przedstawia pierwszą globalną limitowaną serię specjalną

ALFA ROMEO | Wkrótce ruszą zamówienia na limitowaną edycję Tributo Italiano, pierwszą globalną serię specjalną w gamie, będącą hołdem dla korzeni marki, włoskiej doskonałości i charakterystycznego sportowego charakteru Alfy Romeo.

Stabilny wzrost wyników sprzedaży marki Alfa Romeo
Stabilny wzrost wyników sprzedaży marki Alfa Romeo

ALFA ROMEO | Po raz kolejny wyniki marki Alfa Romeo za trzeci kwartał 2023 roku potwierdzają stabilny wzrost sprzedaży na całym świecie. Globalny roczny wynik wzrósł o 39%, przy wzroście o 10% w porównaniu do 2022 r. w zakończonym właśnie kwartale.

Najnowsze oferty

Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDM 105CV Distinctive - PL salon/ 2letnia GWARANCJA!
  • Model: Giulietta
  • Typ nadwozia: Hatchback
  • Przebieg: 66482 km
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Rodzaj paliwa: Diesel
  • Rok produkcji: 2016
Alfa Romeo Giulia Competizione 2.0 TB 280KM A8 Q4 Panorama
  • Model: Giulia
  • Typ nadwozia: Sedan / Limuzyna
  • Przebieg: 5 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2023
Alfa Romeo Giulia Competizione 2.0 TB 280KM A8 Q4 Alfa Red
  • Model: Giulia
  • Typ nadwozia: Sedan / Limuzyna
  • Przebieg: 5 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2023

Odwiedź nasze salony