-
W szczególności, goście w Champoluc mogli docenić „bezstresową" jazdę, którą zapewniają zaawansowane systemy Jeep 4x4: od Active Drive Low w modelu Renegade po system napędu Rock-Trac we Wranglerze Rubicon, profesjonalny system kontroli właściwości terenowych Jeep Selec-Terrain i zaawansowane systemy bezpieczeństwa, w tym system ostrzegania przed kolizją (Forward Collision Warning), system ostrzegania o niekontrolowanej zmianie pasa ruchu (Lane Departure Warning), adaptacyjny tempomat i układ kontroli zjazdu ze wzniesienia (Hill Descent Control).
Gama SUV-ów Jeepa oferuje jeszcze lepsze wrażenia z jazdy również dzięki nowym opcjom personalizacji oferowanym przez Mopar, markę FCA zajmującą się produktami i usługami posprzedażnymi dla wszystkich samochodów Grupy FCA. Jeep Wrangler 1941, designed by Mopar, był jednym z modeli dostępnych na CampZero i oferowanych do jazd testowych. Jest to model z napędem 4x4 w 100% konfiguracji dopuszczonej do ruchu ulicznego, wzmocniony przez specjalne części z gamy Jeep Performance Parts wyrażające niekwestionowane zdolności terenowe Wranglera: 2-calowy lift zawieszenia, „snorkel", czarne listwy progowe, czarną pokrywę wlewu paliwa, maty podłogowe all-weather. Dodatkowo, maskę silnika ozdabia naklejka „1941".
___
źródło: FCA Polska