10 NAJLEPSZYCH CUSTOMÓW HONDY CB650R ✰ GRUPA GEZET

Najlepszych dziesięć motocykli zbudowanych na bazie Hondy CB650R i wyróżnionych przez europejski oddział Hondy miało pierwotnie pojawić się na festiwalu Wheels & Waves we francuskim Biarritz. Ze względów pandemicznych event został odwołany, ale w zamian za to wszystkie dziesięć motocykli można obejrzeć wirtualnie na specjalnej stronie Hondacustoms.com Odwiedzający stronę mogą także wybrać swoje ulubione maszyny i podzielić się tym wyborem w swoich kanałach społecznościowych. Dostęne są również do pobrania darmowe tapety z wybranym przez siebie motocyklem, które można dopsasować do pulpitu komputera lub ekranu smartfona. Wszystkie dziesięć najlepszych customów Hondy CB650R prezentujemy poniżej wraz z kilkoma słowami od ich twórców.

-

CB650R HEDICION

Konstruktor: Motor Sport, Madryt, Hiszpania. „Nasz CB650R Motorsport jest przykładem przewrotnego ducha Hondy, który zaciera granicę, dzielącą samochody od motocykli…”

W hołdzie dla sportowej historii Hondy, jako punkt odniesienia Motor Sport wykorzystał samochód wyścigowy Brabham Honda BT18 z 1966 roku. Wyjątkowy, subtelny, zielono-żółty lakier motocykla uzupełniają poczernione manetki, podnóżki, przedni widelec i koła. Podobnie jak w samochodzie, który był inspiracją, głównym elementem jest czterocylindrowy, rzędowy silnik z żółtą pokrywą głowicy rozrządu. W pełni tytanowy układ wydechowy Akrapovič dodaje lekkości, podczas gdy osłona frontu i tylna osłona fotela z włókna węglowego są detalami wykończeniowymi.

-

-

CB650R AKIRA

Konstruktor: Hakuba Motor, Santander, Hiszpania. „Jeśli istnieje słowo, które definiuje naszą koncepcję, jest to kaizen.”

Od japońskiego Kaizen (ulepszyć) - elegancki CB650R Akira firmy Hakuba Motor odzwierciedla bezustanne dążenie do ulepszeń, choćby najmniejszych. Klasyczne, pojedyncze siedzisko to jedyne w swoim rodzaju dzieło, wykonane z włókna węglowego, zwieńczone poduszką z czerwonego nubuku, z subtelną, „prostą linią”, wyznaczoną srebrnym i czerwonym kolorem. Dopinane manetki CBR650R przykręca się prosto, a elektronika znalazła się teraz w obudowie pod siedzeniem. Tytanowy tłumik Arrow podkreśla jej minimalistyczny charakter.

-

-

CB650R CAFÉ RACER

Konstruktor: Blanmoto Honda, Girona, Hiszpania. „Ukoronowanie naszych customowych marzeń i działalności firmy, założonej w 1928 roku.”

Blanmoto poszło ze swoją CB650R w stronę „steam punkowego café racera”. I chociaż wygląd zmienił się całkowicie, wiele zastosowanych części pochodzi od „mainstreamowych” dostawców, jak Puig, PSR, Givi i Rizoma. Naturalnie, mnóstwo detali wykonano na zamówienie: siedzisko zostało zmodyfikowane i ponownie tapicerowane (wraz z osłonami bocznymi) i pojawiły się nowe boczne owiewki, wykonane z 1,5 mm blachy aluminiowej. Przyciemniona końcówka wydechu Arrow to celowa odrobina prostoty w tym projekcie.

-

-

CB650R FENIX

Konstruktor: Mototrofa Honda, Trofa, Portugalia. „Nazwa była dla nas oczywista, ponieważ w 2019 roku nasz warsztat został całkowicie zniszczony…”

CB650R Fenix ​​jest więc symbolem odradzania całego zespołu Mototrofa, którego siedziba ponownie powstała z popiołów niszczycielskiego pożaru. I choć wygląda całkowicie nowocześnie, czerpie również z wcześniejszych modeli Hondy. Jednostronny wahacz i tylne koło pochodzą z VFR750F, a przednie koło z CBR900RR FireBlade. Poddane modyfikacji elementy to siedzenie i tylna osłona oraz malowanie „93” (od Nexx Helmets), które jest hołdem, złożonym niesamowitemu Marcowi Marquezowi i oznacza rok założenia Mototrofy.

-

-

CB65R FOUR

Konstruktor: Sagaz Honda, Tuluza, Francja. „Legenda z Bol d’Or i Neo Sports Café…”

Osiągnięcia Hondy w 24-godzinnych wyścigach wytrzymałościowych obrosły legendą, a ten egzemplarz CB650R zbudowano, aby uczcić starty z 1976 roku oraz Hondę RCB1000, którą ścigali się Jean-Claude'a Chemarin i Roger Ruiz. Czerwona, biała i niebieska kolorystyka oraz logo Hondy – naniesione idealnie przez A Brax Custom – przywołują obrazy z lat 70., podobnie jak przednia owiewka i „nos bikini”. Sportowy pakiet, w tym osłony silnika i podstawa siedziska, zachowują wyścigowy charakter, podczas gdy siodełko Bagster starannym wykończeniem podkreśla środkową część.

-

-

CB650R WHITE EDITION

Konstruktor: 3C Motos, Anglet, Francja. „To rodzina. Aby odzwierciedlić piękną CB1000R Black Edition, mamy jej młodszą siostrę – CB650R White Edition!”

Model CB650R White Edition firmy 3C Motos został stworzony przez firmę 3C Motos w Biarritz, by uzupełnić ich nastrojowy model CB1000R „Black Edition” z 2019 roku. Jego malowanie – w którym użyto bieli matowej i różnych odcieni bieli błyszczącej – dodaje powierzchniom efektów teksturowych oraz głębi i jest zwieńczeniem muskularnego, kruczoczarnego silnika oraz kół. Klemy montażowe dźwigni CB1000R zgrabnie zaciśnięto na kierownicy, a opony Dunlop Sportsmart TT dodają subtelności, a przy tym wciąż agresywnego wyglądu.

-

-

CB650R BMX

Konstruktor: Werther, Nicea, Francja. „Zabawna i stylowa, zupełnie jak jazda na tylnym kole na BMX-a.”

W maszynie Werther znajdziecie coś więcej, niż tylko aluzję do wyczynów na BMX-ie. Błyszczący czarny lakier przyciąga wzrok, podobnie jak czarny widelec, złote obudowy silnika i koła. Nie zapomniano o oponach z białym profilem. W przypadku motocykla zbudowanego z myślą o osiągach, krótsze przełożenie przekładni głównej (oraz czarno-złoty łańcuch), zapewniają natychmiastowe przyspieszenie, a kompletny układ wydechowy Akrapovič zwiększa osiągi silnika. Wyróżniają się: siedzisko NMB Design, regulowane dźwignie i uchwyty, a także złote końcówki manetek Puig i czarne podnóżki, a przydymione klosze przednich i tylnych lamp oraz kierunkowskazów stanowią bardziej subtelne detale.

-

-

CB650R KarbOne

Konstruktor: AZ Moto, Rouen, Francja. „W hołdzie duchowi słynnego i legendarnego modelu – Hondy CB750 FOUR K0.”

Czterocylindrowy motocykl CB750 „K0”, który zapoczątkował współczesną erę motocykli, zadziwił świat w 1969 roku, a AZ Motos CB650R KarbOne z metalicznym złotym lakierem, oddaje hołd swojemu znakomitemu przodkowi. SEB Auto Shop jest odpowiedzialny za wykonane na zamówienie części z włókna węglowego, takich jak tylna część siedziska i obramowanie reflektorów; oszałamiające czarne felgi z chromowanymi szprychami i oponami Dunlop Mutant dostarczyło Evo-X Racing. Czarny, epoksydowy lakier Topema pokrywa silnik, kierownicę, tylny amortyzator i osłonę rozrządu, podczas gdy wszystkie elementy wykończeniowe są łatwo dostępne w takich firmach, jak Puig i Chaft.

-

-

CB650R FLAT TRACKER

Konstruktor: ADN Motos, Cognac, Francja. „W duchu vintage flat track i supermotard, oto nasza perełka.”

DNA flat tracka jest wyraźnie widoczne w CB650R ADN Motos i słusznie, że są z niego dumni. Wyróżnione elementy to uchwyt tablicy rejestracyjnej ze zintegrowanym światłem hamowania i kierunkowskazami, czarno-czerwone obręcze ze szprychami Kineo i osłony dłoni Acerbis. Sugestywny, stożkowy nos i tylne siedzisko wykonano na zamówienie, a zabarwione na żółto szkło reflektorów dodaje stylu vintage. Tytanowy, podwójny tłumik układu wydechowego Arrow zapewnia satysfakcjonujące brzmienie, a opony Dunlop Mutant wyglądają jak nacinane slicki.

-

-

CB650R FOUR Limited Edition

Konstruktor: Espace Motos, Angers, Francja. „w Neo Sports Café czuć legendę CB750 Four”

Dla Espace Motos, legenda CB750 Four żyje w rodzinie Neo Sports Café, na czele z CB1000R i niezwykle popularnym CB650R. Aby uszanować legendę, dodali podniesione, bardziej płaskie siedzisko z brązowej skóry, i wybrali zielony lakier ze złotymi prążkami oraz logo Hondy z lat 80. Polakierowano również obramowanie reflektorów, przedni błotnik, tylne chwyty powietrza i sprężynę. Całości dopełniają lusterka w stylu vintage, czarne podnóżki i opony scramblera.

-

___
źródło: Honda Polska. Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Zastrzegamy sobie prawo do jej zmiany bez uprzedzenia, bez podania przyczyny. Specyfikacja techniczna opisywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre modele, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą.

Czytaj więcej o marce Honda

Jak przygotować motocykl do wyprawy?
Jak przygotować motocykl do wyprawy?

PORADNIK | Początek sezonu to czas planowania pierwszych dłuższych wycieczek przez miłośników jednośladów. Jeśli zaliczasz się do nich, musisz mieć świadomość tego, że przed wyruszeniem w dalszą trasę powinieneś wykonać przegląd swojego pojazdu i zająć się jego konserwacją.

Honda MSX125 Grom na rok modelowy 2025
Honda MSX125 Grom na rok modelowy 2025

HONDA MOTOZmodernizowany model MSX125 Grom 2025 jest gotowy do wejścia na rynek europejski z przeprojektowanym nadwoziem i nowymi opcjami kolorystycznymi. 

Najnowsze oferty

Honda EM1 e - skuter elektryczny
  • Model: EM1
  • Przebieg: 2 km
  • Napęd: Pas napędowy
  • Rodzaj paliwa: Elektryczny
  • Rok produkcji: 2023
Honda SH 125i ABS, Nowy
Honda SH 125i ABS, Nowy
Dodaj do schowka
  • Model: SH
  • Przebieg: 5 km
  • Napęd: Pas napędowy
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2024
Honda EM1 e - skuter elektryczny
  • Model: EM1
  • Przebieg: 200 km
  • Napęd: Pas napędowy
  • Rodzaj paliwa: Elektryczny
  • Rok produkcji: 2023

Odwiedź nasze salony