-
FIESTA ST, PUMA ST, FOCUS ST - KTÓREGO FORDA WYBRAĆ?
Jaki model wybrać? Wszystko zależy od potrzeb oraz funkcji, na które poszczególni użytkownicy zwracają szczególną uwagę. Warto jednak od razu zauważyć, że modele ST nie zostały stworzone wyłącznie do wyczynowej jazdy, ale przede wszystkim do codziennego użytkowania. Łączą więc one normalne funkcjonowanie z dozą sportowych emocji, gdy użytkownik zechce ciut mocniej nacisnąć pedał gazu. Widać to także po wyglądzie – to nie całkiem osobne sportowe modele, a specjalne i wyjątkowe wersje Fiesty, Pumy i Focusa.
Jeśli chodzi o przyjemność z jazdy, Ford od lat ma wiele do zaoferowania w przystępnej cenie. Jego usportowione modele od dawna uważane są przez wielu za najlepsze w swoich segmentach. Marka bowiem mocno zmodernizowała je względem standardowych wersji – od zawieszenia i hamulców po opony i wydajność samego silnika. Niezależnie od tego, o którym z modeli Forda z rodziny ST mowa, użytkownicy mogą być pewni, że nie będą rozczarowani. Wszystkie są bowiem fantastyczne w prowadzeniu, zapewniają przestronne wnętrza, bogate wyposażenie standardowe, jednocześnie pozostając dostępnymi cenowo i rozsądnymi z uwagi na koszty eksploatacji. Modele ST oferują także innowacyjne technologie, wiele praktycznych rozwiązań, a jednocześnie zapewniają radość z jazdy i sposób prowadzenia samochodu sportowego.
Fiesta ST może być najlepszym wyborem, dla osób poszukujących niczym nieograniczonej przyjemności z jazdy. Dzięki swoim wymiarom potrafi zaoferować ekscytującą podróż nawet przy krótkiej przejażdżce. Puma ST jest natomiast przestronniejsza i bardziej praktyczna, ale jej dynamika czy przyjemność z jazdy nadal pozostają na bardzo wysokim poziomie. Jeśli więc usportowione auto ma być używane jako samochód rodzinny, może to być czynnik decydujący. Warto też spojrzeć na możliwości transportowe obu aut – bagażnik Fiesty ST ma 311 litrów, a Pumy ST aż 456 i dodatkowy 81-litrowy Mega Box pod podłogą. Najszybszy i najmocniejszy jest natomiast Focus ST, który ma także elementy niespotykane w Fieście czy Pumie. To także świetny wybór dla rodziny, która nadal nie jest przekonana do SUV-ów, ale zwraca uwagę na osiągi i radość z jazdy.
– Ford od lat wykorzystuje rywalizację w motorsporcie jako swego rodzaju poligon doświadczalny, pozwalający przetestować w skrajnie trudnych warunkach najnowocześniejsze rozwiązania, które następnie mogą trafić do samochodów seryjnych. Dzięki temu pozostajemy jedną z najpopularniejszych marek motoryzacyjnych na świecie, oferując szeroką gamę dopracowanych i innowacyjnych modeli. Jeden z nich – Puma – jest najchętniej kupowanym modelem Forda w Europie. Obecnie jesteśmy w samym centrum zmian związanych z przechodzeniem na napędy zelektryfikowane i całkowicie elektryczne. Już niedługo do naszego portfolio dołączy nowy elektryczny crossover klasy średniej, którego produkcja ruszy w przyszłym roku w zmodernizowanej fabryce w Kolonii – powiedział Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
___
źródło: Ford Polska. Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre modele, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą.