-
Wyjątkowo wąskie reflektory z przełomową technologią LED stanowią istotny element odświeżonej estetyki samochodu. Każdy z dwóch nowych adaptacyjnych reflektorów pikselowych IntelliLux LED składa się teraz z 84 diodowych segmentów. Dla kierowcy Insignii oznacza to, że reflektory reagują jeszcze szybciej i bardziej precyzyjnie, a widoczność jest jeszcze lepsza. Noc zmienia się w dzień w ciągu milisekund, bez oślepiania kierowców w pojazdach poprzedzających i nadjeżdżających z przeciwka. Flagowy Opel z nowymi reflektorami pikselowymi IntelliLux LED jest liderem swojego segmentu.
-
OPEL GRANDLAND X i CORSY‑E
Grandland X to pierwsza hybryda plug‑in marki Opel. Ten sportowo-użytkowy model z napędem na przednie lub wszystkie koła będzie miał premierę rynkową jeszcze w bieżącym roku. W 2020 roku do klientów trafią również pierwsze egzemplarze Corsy‑e z napędem elektrycznym zasilanym z akumulatorów. Zasięg tego sportowego, oszczędnego i nadającego się do codziennej eksploatacji auta wynosi 337 kilometrów na jednym ładowaniu (według WLTP). Do startu gotowa jest też nowa Corsa‑e Rally. Pierwszy rajdowy Opel z zasilaniem wyłącznie elektrycznym zgodnie z planem przechodzi właśnie testy wytrzymałościowe i będzie gotowy do serii ADAC Opel e-Rally Cup od lata 2020 roku.
-
NOWY OPEL CORSA Z TYTUŁEM „BEST BUY CAR OF EUROPE 2020”
Szósta generacja Corsy to samochód przyszłościowy, ponieważ jest dostępny w wersji z akumulatorowym napędem elektrycznym. Jednak nawet z klasycznym napędem spalinowym nowa Corsa jest jeszcze oszczędniejsza, nowocześniejsza i bardziej dynamiczna w porównaniu z poprzednim modelem. Mierzący 4,06 metra długości mały pięciodrzwiowy samochód niemieckiego producenta jest oferowany z wyjątkowo ekonomicznymi silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi o mocy od 75 KM do 130 KM. Wszystkie opcje napędu oferują umiarkowane zużycie paliwa i mnóstwo przyjemności z jazdy (zużycie paliwa wg NEDC: 5,5–3,7 l/100 km w cyklu miejskim, 4,2–2,9 l/100 km poza miastem, 4,7–3,2 l/100 km w cyklu mieszanym przy emisji CO2 106–85 g/km; WLTP: 6,2–4.0 l/100 km i 140–105 g/km CO2 w cyklu mieszanym). Równie atrakcyjnie prezentują się zaawansowane systemy wspomagające kierowcę, innowacyjny system multimedialny i doskonały stosunek ceny do osiągów. Na szczególną uwagę zasługują adaptacyjne, nieoślepiające matrycowe reflektory IntelliLux LED, które firma Opel po raz pierwszy oferuje w segmencie małych samochodów.
-
NOWY OPEL ASTRA 2020
Nowa Astra jest najoszczędniejszą generacją w historii modelu, przy emisji CO2 ograniczonej nawet o 21 procent w porównaniu z poprzednią wersją. W przypadku pięciu z siedmiu dostępnych zespołów napędowych emisję CO2 udało się obniżyć poniżej magicznego progu 100 g/km (NEDC). Dzięki silnikom i przekładniom zupełnie nowej generacji Opel Astra wyznacza standardy niskiej emisji, plasując się pod tym względem w czołówce klasy kompaktowej. Nowa przekładnia bezstopniowa oraz płynnie pracujący 9‑biegowy automat również przyczyniają się do obniżenia spalania i poprawy komfortu.
Istotne znaczenie dla obniżenia zużycia paliwa i emisji CO2 miały skrupulatne testy w tunelu aerodynamicznym. Wersja Sports Tourer ze współczynnikiem oporu czołowego Cd wynoszącym 0,26 należy do najbardziej opływowych kombi na świecie, a wersja pięciodrzwiowa z taką samą wartością tego współczynnika jest liderem w klasie hatchbacków. Nowa Astra jest jednym z najbardziej aerodynamicznych samochodów kompaktowych na rynku.
___
źródło: Opel Polska