-
Niezwłocznie po zakończeniu prac rozwojowych przy Corsie‑e Rally zbudowany zostanie samochód referencyjny, który posłuży również za szablon dla samochodów klientów. Na sezon 2020/21 zaplanowano wyprodukowanie około 20 egzemplarzy, z których nawet 15 zostanie dostarczonych do zespołów klientów latem — przed lipcową rundą testową.
-
TRYBY JAZDY NA ODCINKI RAJDOWE I SZOSOWE
W Corsie‑e Rally zastosowano taki sam akumulator jak w samochodach seryjnych. Pojemność 50 kWh pozwala na przejechanie 337 km w cyklu WLTP. W celu zoptymalizowania zasięgu w warunkach rajdowych akumulator może działać w trzech trybach: w „trybie rywalizacji” dostępne są pełna moc i maksymalny moment obrotowy. Samochody elektryczne wyróżniają się szczególnie wysokim momentem obrotowym, więc w „trybie deszczowym” krzywa momentu obrotowego jest dostosowana do jazdy po śliskiej nawierzchni. Między etapami oraz w czasie dojazdu do strefy serwisowej kierowcy będą korzystać z energooszczędnego „trybu eco”.
Zamówienia na Corsę‑e Rally można składać już teraz, a zgłoszenia uczestników ADAC Opel e‑Rally Cup na sezon 2020/21 będą przyjmowane od 15 grudnia 2019 r. Dodatkowe informacje są dostępne na www.opel-motorsport.com lub www.adac.de/e-rally.
___
źródło: Opel Corsa