NOWE MITSUBISHI OUTLANDER PHEV 2020 JUŻ W SPRZEDAŻY

Tak cenione przez klientów cechy, które dają Outlanderowi PHEV przewagę nad konkurencją to przede wszystkim praktyczność dużego SUV-a w połączeniu z dynamicznym, elektrycznym napędem na 4 koła,  znakomicie wyciszone wnętrze wysokiej jakości, duży zasięg I łatwe ładowanie baterii (także z gniazdka 230 V) w połączeniu z rekordowo niską emisją CO2 na poziomie 46 g/km mierzoną w systemie WLTP. Warto podkreślić wyjątkową wszechstronność Outlandera PHEV – kiedy chcemy, pojazd jest napędzany wyłącznie silnikami elektrycznymi – np. w strefie bezemisyjnej zaś napęd hybrydowy umożliwi nam dłuższą podróż.

-

NOWE MITSUBISHI OUTLANDER PHEV 2020

Opracowany na bazie pojazdu w pełni elektrycznego Mitsubishi Outlander PHEV, dysponuje wyjątkowym, nie wymagającym skrzyni biegów, zespołem napędowym, składającym się z silnika elektrycznego napędzającego przednią oś i silnika elektrycznego dla osi tylnej. Takie rozwiązanie gwarantuje energetyczną wydajność, płynność jazdy i oszczędność paliwa. Mitsubishi Outlander PHEV 2020 wykorzystuje innowacyjny, usprawniony mechanicznie układ napędowy o mocy 224 KM, wspierany przez nowy, wysokowydajny silnik benzynowy o pojemności 2,4 litra. Inne ulepszenia obejmują między innymi akumulator o zwiększonej o 15% pojemności i o 10% większej mocy, wzmocniony o 17% tylny silnik, co skutkuje lepszą dynamiką jazdy. Samochód otrzymał również dwa dodatkowe tryby jazdy: sportowy i jazdy po śniegu. Najnowszy model Mitsubishi Outlander PHEV to jedyny pojazd PHEV w klasie SUV, który może być ładowany ze stacji szybkiego ładowania. To także jedyny samochód PHEV na rynku, który oferuje 2 gniazda 1500W, dające możliwość podłączenia dowolnego odbiornika energii o napięciu 230 V. Wydajność instalacji samochodu jest wystarczająca, aby wykorzystać go do zasilania typowego gospodarstwa domowego przez 10 dni - szczególny atut, którego wartość docenili mieszkańcy pozbawieni dostępu do prądu podczas klęsk żywiołowych. 

-

-

Nowe Mitsubishi Outlander PHEV 2020 jest dostępne w 3 wersjach a na liście wyposażenia znalazły się między innymi światła mijania i drogowe LED, system kamer 360 stopni z kamerą cofania, skórzana tapicerka z ozdobnymi przeszyciami, podgrzewana kierownica I szyba czołowa, elektryczne ogrzewanie kabiny, elektrycznie sterowana pokrywa bagażnika, system łączności Mitsubishi Remote Control, stacja multimedialna SDA z 8-calowym ekranem dotykowym I interfejsem Android Auto/Apple Car Play, nagłośnienie Mitsubishi Power Sound System, przyłącze do szybkiego ładowania oraz pakiet najnowocześniejszych systemów bezpieczeństwa – BSW, RCTA, FCM, LDW z tempomatem adaptacyjnym ACC.

Nabywcy modelu Mitsubishi Outlander PHEV 2020 otrzymują od producenta aż 8 lat gwarancji (do przebiegu 160 000 km) na elektryczny układ napędowy wraz z akumulatorami. Cały pojazd jest objęty 5-letnią gwarancją z limitem 100 000 km wraz z 5-letnim, nielimitowanym przebiegiem pakietem Mitsubishi Assistance Package. 

Miesięczne raty przy zakupie nowego modelu Mitsubishi Outlander PHEV 2020 startują już od 1 908 PLN netto w przypadku leasingu i 1 996 PLN brutto dla kredytu. Więcej informacji można znaleźć tutaj

-

NOWE MITSUBISHI OUTLANDER PHEV - ZMIANY W MODELU 2020

Zmodernizowany układ napędowy “PHEV 2.0”:

  • Nowy silnik benzynowy 2,4-litra, pracujący w obiegu Atkinsona
  • Wyższa o 10% moc generatora
  • Moc tylnego silnika zwiększona o 10% do 70 kW (95 KM)
  • Pojemność akumulatora napędowego podniesiona o 15% do 13,8 kWh
  • Moc wyjściowa akumulatora wzrosła o 10%
  • Zaktualizowany system operacyjny PHEV

Zmodernizowany układ jezdny:

  • System dystrybucji napędu „Super-All Wheel Control” (S-AWC) z Lancera Evolution z dwoma nowymi trybami jazdy: „SPORT” i „SNOW”
  • Większa sztywność nadwozia dzięki zastosowaniu spoiwa strukturalnego
  • Nowe zestrojenie zawieszenia
  • Szybciej reagujący układ kierowniczy
  • Zwiększona średnica tarcz hamulcowych (dla wersji z 18-calowymi obręczami kół) 

Nowa stylistyka:

  • Nowa osłona chłodnicy, zderzak, system oświetlenia,
  • Nowy tylny spoiler, przedłużenie zderzaka…
  • Nowe, 18-calowe wieloramienne felgi aluminiowe
  • Nowe przeprofilowane przednie fotele
  • Nowa skórzana pikowana tapicerka wysokiej jakości (dostępna z najwyższą opcją wykończenia)
  • Nowe materiały

Nowe wyposażenie:

  • Poprawione parametry redukcji drgań i hałasu
  • Zmieniony wybierak biegów (nowy przełącznik trybu jazdy)
  • Nowy panel zegarów
  • Tylne nawiewy klimatyzacji
  • Większa kompatybilność z zewnętrznymi gniazdami zasilania 1500 W (230 V)

-

-

TRZY TRYBY JAZDY

Nowe Mitsubishi Outlander PHEV oferuje trzy tryby jazdy, wszystkie automatycznie aktywowane przez system operacyjny PHEV i wszystkie oferujące stały elektryczny napęd na 4 koła:

«Tryb całkowicie elektryczny» (do 135 km/h - tam, gdzie jest to dozwolone)

  • Samochód napędzany przednim i tylnym silnikiem elektrycznym
  • Energia pozyskiwana z akumulatora napędowego

«Szeregowy tryb hybrydowy»

  • Samochód napędzany nadal przednim i tylnym silnikiem elektrycznym
  • Silnik spalinowy napędza generator, aby ładować akumulator napędowy podczas jazdy
  • Tryb aktywowany automatycznie - na maks. 3-10 min - do nagłego przyspieszenia lub jazdy pod górę. Również, gdy zbyt niski jest stan naładowania akumulatora.
  • System dąży do jak najszybszego i najczęstszego powrotu do trybu całkowicie elektrycznego (Pure EV)
  • Silnik jest również uruchamiany automatycznie w określonych odstępach, aby utrzymać w optymalnym stanie, a także po 89 dniach jazdy wyłącznie elektrycznej w celu konserwacji układu paliwowego.

«Równoległy tryb hybrydowy»

  • Silnik napędza przednie koła
  • Przedni silnik elektryczny wspomaga pracę silnika spalinowego + tylny silnik elektryczny napędza tylne koła
  • Tryb aktywowany automatycznie przy dużej prędkości (tam, gdzie jest to dozwolone)
  • System dąży do jak najszybszego i najczęstszego powrotu do szeregowego trybu hybrydowego (lub trybu całkowicie elektrycznego poniżej 135 km/h)
  • Silnik spalinowy, wykorzystując nadwyżkę momentu obrotowego, używany jest także do ładowania akumulatora napędowego przez generator

-

-

UKŁAD NAPĘDOWY PHEV 2.0

Cały zespół napędowy PHEV, zachowując swój podstawowy układ, przeszedł kompleksową aktualizację „2.0”, aby spełnić oczekiwania klientów - niektóre z nich dość radykalne:

Nowy silnik benzynowy 2,4-litra, pracujący w obiegu Atkinsona

  • Rzadko stosowany w branży samochodowej - głównie w pojazdach hybrydowych lub hybrydowych typu plug-in - cykl Atkinsona (suw pracy dłuższy niż suw sprężania) ma zasadniczo lepszą wydajność i sprawność energetyczną, niż tradycyjne silniki spalinowe z wewnętrznym spalaniem w cyklu Otto.
  • Zwiększenie pojemności skokowej w nowym Outlanderze PHEV (MY19 MY20) z 2,0 l do 2,4 l daje możliwość ogólnego obniżenia przebiegu krzywej mocy, gdzie cykl Atkinsona można zastosować z systemem zmiennych faz MIVEC, de facto zwiększając osiągi silnika.
  • Efektem wyższej pojemności skokowej silnika benzynowego 2,4 jest wyższy moment obrotowy (szczególnie w niskim zakresie obrotów), niższe parametry drgań i hałasu, lepsze przyspieszenie (szczególnie przy niskich i średnich prędkościach) oraz ogólnie niższe zużycie paliwa i niższa emisja CO2.

Wyższa wydajność komponentów elektrycznych i nowe funkcje:

  • Generator: moc wyższa o 10%
  • Tylny silnik: moc zwiększona o 10%, do 70 kW (95 KM)
  • Akumulator napędowy: moc wyjściowa wzrosła o 10% + wyższa pojemność - 13,8 kWh (nowe ogniwa)
  • System podgrzewania akumulatora - podtrzymujący pracę akumulatora trakcyjnego w niskich temperaturach, kiedy pojazd jest podłączony do punktu ładowania. Działa również podczas jazdy
  • Funkcja równoważenia napięcia ogniwa - do rozładowywania za pomocą systemu V2H („Vehicle to Home”) przez gniazdo szybkiego ładowania.
  • Bezpośrednie zasilanie z punktu ładowania: klimatyzacji, akcesoriów itp. podczas ładowania akumulatora
  • Nowe mapowanie logiczne systemu operacyjnego PHEV
  • W trybie EV podniosła się maksymalna prędkość ze 125 km/h do 135 km/h (tam, gdzie jest to dozwolone)
  • Nowe, bardziej intuicyjne wskaźniki i zegary (moc silnika w kW, odzyskiwanie energii)

Bardziej dynamiczny

Zgodnie z misją „Quality All-Rounder”, MMC Engineering wprowadziło dalsze ulepszenia w podwoziu najnowszego Outlandera PHEV:

  • Większa sztywność nadwozia, na czym zyskuje dynamika, dzięki zastosowaniu spoiwa strukturalnego (skutkuje zwiększeniem sztywności nadwozia i tym samym wpływa na poprawę precyzji prowadzenia)
  • Udoskonalony Super-All Wheel Control – dwa nowe tryby jazdy: SPORT i SNOW

Sprawdzony w WRC, wywodzący się z modelu Lancer Evolution system napędu na 4 koła Super-All Wheel Control (S-AWC) zwiększa osiągi i zapewniając jeszcze większą wszechstronność napędu na 4 koła:

  • Nowy tryb SPORT: lepsza reakcja na pedał przyspieszenia i poprawa trakcji podczas dynamicznego pokonywania zakrętów.
  • Nowy tryb ŚNIEG: poprawia trakcję podczas ruszania z miejsca i pokonywania zakrętów na śliskich nawierzchniach

Modernizacja układu jezdnego:

Układ kierowniczy - zwiększenie reaktywności i poczucia kontroli:

  • Zwiększono przełożenie* i dostosowano mapowanie jednostki pomiarowej dla elektrycznego wspomagania kierownicy

Amortyzatory - nastawy dla nowych parametrów układu kierowniczego i poprawy komfortu jazdy przy zachowaniu optymalnej zdolności tłumienia:

  • Lepiej dostosowana siła tłumienia amortyzatorów i tylnych kolumn
  • Zwiększenie średnicy cylindra tylnych amortyzatorów, aby przy niskiej prędkości generować odpowiednie siły tłumienia

Zmiana oprogramowania kontroli trakcji - poprawa osiągów podczas pokonywania wzniesień bez pogorszenia stabilności, dzięki zastosowaniu wystarczającego momentu obrotowego na tylną oś

* zmiana skoku zębnika przekładni kierowniczej 

Hamulce –  17-calowy układ hamulcowy zwiększa odporność na fading (wcześniej 16”)

-

NOWE MITSUBISHI OUTLANDER PHEV 2020 - STYLISTYKA

Cztery lata po bardzo udanym liftingu rocznika modelowego 2016, który zmienił charakter Outlandera PHEV, obecna generacja podąża bardziej subtelną drogą - korzystając z dającej pewność silnej obecności na rynku, a nawet pewnego zaniżenia potencjału rynkowego, z nowej tożsamości i nowego statusu modelu uznanego za sztandarowy produkt marki

  • nowy przód – przeprojektowany grill i zderzak, ramki świateł przeciwmgielnych i światła drogowe LED w estetyce „technicznej ”
  • nowy tył - przeprojektowane przedłużenie tylnego zderzaka, duży spojler dachowy
  • nowe 18-calowe felgi w kontrastowym dwukolorowym wzorze
  • nowe przednie fotele – o wyprofilowanych kształtach ze wzmocnionymi miejscami podparcia, w wyposażeniu opcjonalnym poszyte wysokiej jakości pikowaną, czarną skórą, harmonizującą z pikowanym poszyciem paneli drzwi (wyłącznie dla najwyższej opcji wyposażeniowej).

-

-

Dodatkowe udogodnienia:

Echem opinii europejskich klientów są kolejne zmiany i dodatki wyposażeniowe w Outlanderze PHEV, które mogą poprawić codzienne podróże za kierownicą, uczynić samochód bardziej drapieżnym i sprawić, że jego jakość będzie jeszcze lepiej oceniana:

  • przełącznik zmiany ustawień Super-All-Wheel-Control
  • 8-calowy ekran SDA
  • nowy panel centralny ekranu i nawiewów
  • przełącznik trybu sport
  • przeniesiony przełącznik trybów (tryb EV, tryb Charge, tryb Save, lampki ostrzegawcze,…)
  • lepsza ergonomia zegarów i wskaźników
  • bardziej dogodna lokalizacja gniazd USB
  • nowe sterowanie podnośnika szyb
  • tylne nawiewy klimatyzacji
  • większa kompatybilność z zewnętrznymi gniazdami zasilania 1500 W (230 V)
  • nowe materiały
  • i wiele innych.

-

NOWE MITSIBISHI OUTLANDER PHEV 2020 JUŻ OD 1908 PLN/MIES.

Mitsubishi Outlander PHEV 2020 jest oferowany w Polsce w 3 wersjach wyposażenia. W podstawowej opcji Intense, dostępnej z ratą leasingu w wysokości 1908 PLN netto lub racie kredytowej w wysokości 1996 PLN, otrzymamy między innymi światła do jazdy dziennej w technologii LED, kamerę cofania, tempomat, dwustrefową, automatyczną klimatyzację, elektryczny hamulec postojowy z funkcją Auto Hold, elektryczną regulację podparcia odcinka lędźwiowego w fotelu kierowcy, podgrzewane przednie fotele, system dostępu bezkluczykowego a także chromowane wykończenie atrapy chłodnicy i srebrne relingi dachowe. W wersji Instyle, przy miesięcznej racie leasingu wysokości 2114 PLN netto lub racie kredytu na poziomie 2212 PLN brutto, znajdą się także 18-calowe obręcze kół, światła mijania i drogowe w technologii LED, elektrycznie regulowany fotel kierowcy, elektryczne ogrzewanie kabiny, stacja multimedialna SDA z 8-calowym ekranem dotykowym i interfejsem Android Auto/Apple Car Play, przednie i tylne czujniki parkowania, system monitorowania martwego pola w lusterkach zewnętrznych (BSW) i system monitorowania ruchu poprzecznego podczas jazdy do tyłu (RCTA). Na liście wyposażenia najbogatszej wersji Instyle Plus, przy miesięcznej racie leasingowej na poziomie 2277 PLN netto lub racie kredytu w wysokości 2382 PLN  brutto znajdziemy dodatkowo system kamer 360 stopni z kamerą cofania, czarną, skórzaną tapicerkę z ozdobnymi przeszyciami, podgrzewaną kierownicę i szybę czołową, elektrycznie sterowaną pokrywę bagażnika, system łączności „Mitsubishi Remote Control”, multimedialną stację SDA z wbudowanym systemem nawigacji a także system ograniczający skutki kolizji czołowej FCM, układ ostrzegający o niezamierzonej zmianie pasa ruchu LDW, tempomat adaptacyjny ACC i automatyczne światła drogowe AHB.

SPRAWDŹ NOWE MITSUBISHI OUTLANDER PHEV 2020 - CENA W POLSCE

-

AŻ 8 LAT GWARANCJI,  NISKI KOSZT EKSPLOATACJI

Koszt ładowania do pełnej pojemności całkowicie rozładowanego akumulatora wynosi około 6 złotych. Całkowite koszty eksploatacji nowego Outlandera PHEV są dodatkowo obniżone za sprawą braku skrzyni biegów i mniejszym obciążeniom części mechanicznych (szczególnie silnika spalinowego), podczas, gdy części napędu elektrycznego oraz komponenty elektroniczne są niemal bezobsługowe. Zużycie paliwa jest znacznie niższe, niż w porównywalnym samochodzie z klasycznym układem napędowym. Zalety samochodu uzupełnia poszerzona gwarancja producenta. Na wszystkie komponenty napędu elektrycznego i akumulatory MMC oferuje gwarancję aż na 8 lat do 160.000 km, jako dodatek do standardowej, 5-letniej gwarancji na wszystkie elementy, jaką Mitsubishi Motors udziela na swoje samochody.

-

NAGRODY

W ciągu ostatnich sześciu lat Mitsubishi Outlander PHEV zdobył na całym świecie kilkadziesiąt nagród i wyróżnień, w tym m.in.: nagrodę „Najlepszy pojazd typu plug-in 2019 roku” przyznaną przez pismo „Company Car and Van” w Wielkiej Brytanii, nagrodę „Zielony SUV roku 2019” od Green Car Journal w USA i tytuł „Najbardziej Innowacyjny Samochód w Japonii w latach 2013-2014” oraz nagrodę „Technologia RJC 2014 roku”.

___

źródło: Mitsubishi Polska 

Czytaj więcej o marce Mitsubishi

Nowy Mitsubishi Outlander PHEV 2025
Nowy Mitsubishi Outlander PHEV 2025

MITSUBISHI | Motors Europe prezentuje w kolejnym etapie ofensywy produktowej firmy nowego Outlandera PHEV, opracowanego specjalnie dla Europy SUV-a segmentu D

Mitsubishi Space Star - ulubione auto matek i seniorów do 6000 zł tańsze
Mitsubishi Space Star - ulubione auto matek i seniorów do 6000 zł tańsze

MITSUBISHI Space Star – jeden z najlepiej wyposażonych i najatrakcyjniejszych cenowo modeli segmentu aut miejskich, będący ulubieńcem młodych matej i seniorów - jest teraz dostępny z rabatem do 6000 złotych.

Mitsubishi Motors prezentuje nowy model Mitsubishi Outlander PHEV przed europejską premierą
Mitsubishi Motors prezentuje nowy model Mitsubishi Outlander PHEV przed europejską premierą

Mitsubishi Mitsubishi Motors wprowadza kolejną generację sprawdzonego hybrydowego układu napędowego typu Plug-in (PHEV) napędzającego wszystkie koła.

Najnowsze oferty

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4 mivec 188KM DEMO 00 kilometrów przebiegu
  • Model: Eclipse Cross PHEV
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 600 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Hybryda
  • Rok produkcji: 2023
Mitsubishi Colt Invite + Style + Cold + OPONY ZIMOWE-Auto testowe
  • Model: Colt
  • Typ nadwozia: Hatchback
  • Przebieg: 1000 km
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2023
Mitsubishi Eclipse Cross PHEV (PLUG-IN) 2.4 188 KM Instyle Plus (SB3) AT 4WD
  • Model: Eclipse Cross PHEV
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 3000 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Hybryda
  • Rok produkcji: 2022

Odwiedź nasze salony