NOWY OPEL INSIGNIA GSI 2020 Z ZAAWANSOWANYM NAPĘDEM AWD

Po zaledwie kilku tygodniach od światowej premiery na Salonie Motoryzacyjnym w Brukseli, w marcu rozpocznie się przyjmowanie zamówień na nowego Opla Insignię GSi. Flagowa wersja Insignii, dostępna jako limuzyna lub kombi, jest wyposażona w turbodoładowany silnik benzynowy o mocy 230 KM i pojemności dwóch litrów, nową dziewięciostopniową automatyczną skrzynię biegów oraz napęd na wszystkie koła Twinster z wektorowaniem momentu obrotowego (zużycie paliwa według NEDC: cykl miejski 8,9 l/100 km, cykl pozamiejski 5,9–5,8 l/100 km, cykl mieszany 7,0–6,9 l/100 km, 163–161 g/km CO2; zużycie paliwa według WLTP: cykl mieszany 8,8–8,3 l/100 km, 205–193 g/km CO2). Zaawansowany system napędu na wszystkie koła steruje rozkładem momentu obrotowego w ciągu milisekund, dzięki czemu samochód posłusznie reaguje na polecenia kierowcy, zachowując optymalną przyczepność i zapewniając przyjemność z jazdy w każdych warunkach, nawet na śniegu i lodzie.

W połączeniu z elektrohydraulicznym wspomaganiem hamulców i mechatronicznym zawieszeniem FlexRide, układ napędowy sprawia, że nowa Insignia GSi jest jednym z najbardziej dynamicznych samochodów w swojej klasie — trudno o bezpieczniejszą, bardziej precyzyjną i bardziej satysfakcjonującą jazdę.

-

NOWY OPEL INSIGNIA GSI 2020 - NAPĘD NA WSZYSTKIE KOŁA

W nowym Oplu Insignii zastosowano najnowocześniejszy układ napędu na wszystkie koła Twinster z modułem tylnego napędu wyposażonym w układ dwóch sprzęgieł zamiast mechanizmu różnicowego. Moment obrotowy może być przekazywany na jedno lub obydwa tylne koła niezależnie, co umożliwia wektorowanie momentu obrotowego w całym zakresie osiągów samochodu. Podczas pokonywania zakrętów większy moment obrotowy przekazywany jest na zewnętrzne tylne koło. Inżynierowie dopracowali konstrukcję systemu — nowa Insignia GSi skręca z jeszcze większą precyzją i jeszcze bardziej spontanicznie reaguje na polecenia kierowcy. Inżynierowie udoskonalili również sposób, w jaki nowa Insignia GSi rusza z miejsca na mokrych lub śliskich drogach.

-

-

NOWY OPEL INSIGNIA GSI 2020 - CZTERY TRYBY JAZDY

W montowanym standardowo w Insignii GSi mechatronicznym zawieszeniu FlexRide dostosowanie charakterystyki amortyzatorów i układu kierowniczego zajmuje ułamki sekund. Ponadto FlexRide zmienia charakterystykę pedału przyspieszenia oraz punkty zmiany przełożeń w dziewięciostopniowej automatycznej skrzyni biegów. Kierowca ma do wyboru kilka trybów jazdy: „Standard”, „Tour”, „Sport” oraz „Competition” (dostępny wyłącznie w GSi). Dwukrotne naciśnięcie przełącznika „ESP off” pozwala szczególnie doświadczonym kierowcom całkowicie zrezygnować z opieki ESP, by poznać granice dynamicznych możliwości Insignii GSi. Nową dziewięciobiegową automatyczną przekładnią można sterować za pomocą manetek przy kierownicy, co zachęca do jeszcze aktywniejszego stylu jazdy.

-

-

ELEKTROHYDRAULICZNY UKŁAD WSPOMAGAJĄCY HAMOWANIE

Insignia GSi z nowym elektrohydraulicznym układem wspomagania hamulców — technologią, która w przyszłości będzie niezbędna do zautomatyzowanej jazdy — wyznacza trendy w branży i na drogach. Zintegrowany system „eBoost” jest częścią koncepcji elektrycznego sterowania hamulcami („brake by wire”), eliminującej konieczność stosowania osobnych modułów ABS/ESP, przewodów podciśnieniowych, pomp hamulcowych itp. Ciśnienie w układzie rośnie szybciej, a charakterystyka pedału jest spójna w każdych warunkach. Dzięki automatycznemu zwiększaniu ciśnienia układ hamulcowy pracuje prawie bezgłośnie, zwłaszcza podczas jazdy z aktywnym tempomatem (Adaptive Cruise Control) i w ruchu ulicznym wymagającym częstego zatrzymywania się i ruszania.

-

-

Dzięki zaawansowanemu napędowi na wszystkie koła Twinster, elektrohydraulicznemu wspomaganiu hamulców i adaptacyjnemu zawieszeniu FlexRide nowa Insignia GSi świetnie sprawdzi się zarówno na legendarnej Północnej Pętli toru Nürburgring, jak i na pokrytych śniegiem górskich drogach, w ruchu miejskim lub na długich trasach.

___

źródło: Opel Polska 

Czytaj więcej o marce Opel

NOWY OPEL ASTRA SPORTS TOURER GSe JUŻ W SPRZEDAŻY
NOWY OPEL ASTRA SPORTS TOURER GSe JUŻ W SPRZEDAŻY

CENNIK | Mocny, dynamiczny i zelektryfikowany – te wszystkie trzy elementy to zalety gamy modelowej nowej submarki Opla GSe. Po modelach Grandland GSe i Astra GSe, można już składać zamówienia na trzeci samochód należący do tej niezwykłej gamy, nowego Opla Astrę Sports Tourer GSe.

NOWY OPEL CORSA 2024 - ELEKTRYCZNY ORAZ HYBRYDOWY
NOWY OPEL CORSA 2024 - ELEKTRYCZNY ORAZ HYBRYDOWY

Nadchodzi nowy Opel Corsa – i to jeszcze w tym roku. Jeszcze bardziej śmiały, jeszcze bardziej poruszający, jeszcze bardziej intuicyjny w obsłudze i z zupełnie nowym napędem elektrycznym i hybrydowym.

60 LAT TEMU: OPEL WPROWADZA NA RYNEK MODEL REKORD A
60 LAT TEMU: OPEL WPROWADZA NA RYNEK MODEL REKORD A

OPEL | Wiosną 1963 roku Opel zaprezentował nowego Recorda, „samochód bezkompromisowego postępu”, jak określała go ówczesna broszura sprzedażowa.

Najnowsze oferty

Opel Astra Elegance 1.5 Diesel AT8 130KM S/S  | Apple CarPlay
  • Model: Astra
  • Typ nadwozia: Hatchback
  • Przebieg: 8830 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Diesel
  • Rok produkcji: 2023
Opel Insignia Sports Tourer Elite 2.0 CDTI 170 KM AT8 ,Bogata Wersja !
  • Model: Insignia
  • Typ nadwozia: Kombi
  • Przebieg: 152684 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Diesel
  • Rok produkcji: 2018
Opel Mokka 1.2 Turbo Automat 130 KM Ultimate, Alcantara,  Kamera, Alu 18"
  • Model: Mokka
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 31350 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2021

Odwiedź nasze salony