Ford Polska oferuje swoim klientom E-Transita w 22 wariantach opartych na wersji wyposażenia Trend. Wszystkie są wyposażone w umieszczone pod podłogą akumulatory o pojemności użytecznej na poziomie 67 kWh. Samochód jest dostępny w trzech rodzajach nadwozia – van, van brygadowy oraz podwozie z pojedynczą kabiną. Każda wersja jest dostępna w dwóch wersjach silnikowych o mocy 184 KM albo 269 KM. W obu przypadkach maksymalny moment obrotowy wynosi 430 Nm, a napęd przekazywany jest na tylne koła.
-
NOWY FORD E-TRANSIT 2022: JAKA ŁADOWNOŚĆ?
Jako van samochód dostępny jest w dwóch wariantach – 350 (dopuszczalna masa całkowita pojazdu 3 500 kg) i 425 (dopuszczalna masa całkowita pojazdu 4 250 kg). Do wyboru są również dwie wysokości dachu: H2 (średni) oraz H3 (wysoki), a także trzy możliwości rozstawu osi: L2 (średni), L3 (długi) oraz L4 (długi – wydłużone nadwozie). Ładowność samochodu wynosi od 720 kg w wersji 350 L3H2 aż do 1 630 kg w wersji 425 L3H2.
Ford E-Transit 2022 van – ładowność |
350 L2H2 |
940 kg |
350 L3H2 |
880 kg |
350 L4H3 |
720 kg |
425 L3H2 |
1 630 kg |
425 L4H3 |
1 470 kg |
-
NOWY FORD E-TRANSIT 2022: JAKI ZASIĘG?
E-Transit van brygadowy jest dostępny wyłącznie w wersji o dopuszczalnej masie całkowitej 4 250 kg i rozstawie osi L3. Do wyboru pozostaje wysokość dachu – H2 i H3. E-Transit podwozie z pojedynczą kabiną jest dostępny zarówno w wersji 350, jak i 425. Do wyboru jest także rozstaw osi – L3 i L4. Zasięg dostępnych w Polsce wersji wynosi od 240 kilometrów dla wersji 350 L4H3 do 308 km dla wersji 425 L4H3.
Ford E-Transit 2022 – zasięg WLTP |
350 L2H2 |
260 km |
350 L3H2 |
257 km |
350 L4H3 |
240 km |
425 L3H2 |
308 km |
425 L4H3 |
288 km |
-