Nowe, nietuzinkowe oblicze marki, błyszczące chromowane listwy z przodu, wokół okien i po bokach - nowy Opel Crossland bez wątpienia przyciąga wzrok. Wszystkie atrybuty samochodu można zobaczyć w najnowszej, niekonwencjonalnej reklamie modelu Crossland, zrealizowanej w bardzo zabawnej estetyce mediów społecznościowych. Postaci występujące w reklamie pokazują na swoich kontach w mediach społecznościowych, jak zafascynowali są marką swojego nowego samochodu i jak z niego korzystają.
Chociaż każdy kierowca chciałby, żeby jego auto jak najdłużej wyglądało jak nowe, codzienność weryfikuje te plany. Zwłaszcza, gdy samochodem podróżują także dzieci lub zwierzęta domowe. Jednak kiedy jest się posiadaczem Crosslanda, który oferowany jest obecnie na polskim rynku już od 569 zł miesięcznie, nie ma mowy o tym, by zostawić w domu wiernego psa - ten samochód doskonale radzi sobie z codziennymi zadaniami, a przy tym zawsze wygląda świetnie. Czyli jak głosi hasło kampanii: „Piękno nie boi się życia”.
„Klienci nie chcą już wybierać między stylem i funkcjonalnością, a nowy Opel Crossland błyskotliwie łączy jedno z drugim — nowoczesne i eleganckie wzornictwo z wyjątkową przestronnością i komfortem pogromcy autostrad. Nowy Crossland został zaprojektowany z myślą o nowoczesnych rodzinach. Reklama telewizyjna subtelnie odwołuje się do ich codzienności i interakcji z dziećmi. Wielu widzów kojarzy też na pewno wykorzystane w niej motywy zaczerpnięte z mediów społecznościowych. Ton i styl jest typowy dla „nowego Opla” — swobodny, rozrywkowy, niekonwencjonalny i odświeżający” - mówi Patrick Fourniol, dyrektor ds. strategii marki i komunikacji marketingowej w firmie Opel. Za opracowanie i wdrożenie kampanii odpowiada agencja VELOCITY McCann z Frankfurtu.
-