NOWY FORD PUMA ST-LINE V 2020

Ford rozszerzył gamę wersji kompaktowego crossovera Puma o dodatkowe opcje układu napędowego i wyposażenia, dzięki czemu do salonów trafia wyjątkowo zróżnicowana oferta. Klienci mogą teraz po raz pierwszy wybierać pomiędzy wersjami Pumy, wyposażonymi w 120-konny, 1,5-litrowy silnik wysokoprężny EcoBlue, w nową, dwusprzęgłową, siedmiostopniową przekładnię automatyczną, mogą też zdecydować się na luksusową Pumę ST-Line V.

-

LUKSUSOWA PUMA ST-LINE V 2020

Puma ST-Line V, oparta na sportowej wersji ST-Line, wnosi do gamy jeszcze więcej prestiżu oraz dodatkowe elementy wyposażenia. Wyróżnia się satynowaną aluminiową górną osłoną chłodnicy, wraz z ramką, dolną osłoną w kolorze hebanowym, dolną partią tylnego zderzaka w kolorze nadwozia i dużym tylnym spoilerem Standardowa specyfikacja obejmuje reflektory diodowe, skórzane fotele Windsor, skórzaną kierownicę Manacor, wysokiej klasy system audio B&O i system dostępu bezkluczykowego Ford KeyFree.

-

-

Kolejne wersje Pumy, m.in. Trend, Titanium, Titanium X i ST-Line X, otrzymują w standardowym wyposażeniu innowacyjne technologie Forda, takie jak system wczesnego informowania o niebezpieczeństwie na drodze, korzystający z komunikacji za pośrednictwem modemu FordPass Connect, oferują też właścicielom funkcjonalny schowek MegaBox, zdolny pomieścić w pozycji pionowej niestabilne przedmioty wysokości nawet 115 cm, takie jak rośliny doniczkowe, czy kije golfowe.

Na początku tego miesiąca Ford ogłosił, że Puma ST, nowy model stworzony przez Ford Performance, dołączy do gamy jeszcze w tym roku.

„Klienci poinformowali nas, że zależy im na nowych wersjach modelu, które będą pomocne w dobraniu odpowiadającego im połączenia stylu, elementów wyposażenia dodatkowego, oszczędności i osiągów. Jest to coś, co zobowiązaliśmy się zaoferować klientom wraz z Pumą, dodatkowo jeszcze w tym roku pojawi się nowa Puma ST i nie będzie to nasze ostatnie słowo.”  - powiedział Roelant de Waard, wiceprezes ds. marketingu, sprzedaży i serwisu Ford of Europe.

-

-

ZRÓŻNICOWANA OFERTA UKŁADÓW NAPĘDOWYCH

Nowy silnik wysokoprężny 1,5-litra EcoBlue o mocy 120 KM, sprzężony z sześciobiegową manualną skrzynia biegów, będzie doskonałym wyborem dla kierowców osiągających duże przebiegi – pozwala na uzyskanie emisji CO2 już od 99 g/km i zużycia paliwa od 3,8 l/100 km, mierzonych w cyklu NEDC (od 118 g/km i 4,5 l/100 km w cyklu WLTP).

Silnik benzynowy EcoBoost o pojemności 1 litra i o mocy 125 KM, przenoszący napęd za pośrednictwem siedmiobiegowej automatycznej przekładni oferuje emisję CO2 od 110 g/km i zużycie paliwa wynoszące 4,9 l/100 km wg NEDC (137 g/km i 6,0 l/100 km wg WLTP). Większa liczba przełożeń i specyfika pracy podwójnego sprzęgła wpływają na płynność zmiany biegów, przyczyniają się także do obniżenia zużycia paliwa, wyższej kultury pracy i dynamiki układu napędowego.

Właściciele Pumy byli jednymi z pierwszych, którzy pod koniec roku skorzystali z wyrafinowanej architektury miękkiej hybrydy, służącej redukcji zużycia paliwa. Hybrydowe układy napędowe EcoBoost w gamie Pumy są oferowane w dwóch wariantach mocy w połączeniu z sześciostopniowymi manualnymi skrzyniami biegów:

  • 125-konny układ EcoBoost Hybrid z 1-litrowym silnikiem benzynowym, zapewnia emisję CO2 od 97 g/km i zużycie paliwa wynoszące 4,3 l/100 km wg NEDC (126 g/km i 5,5 l/100 km wg WLTP),
  • 1,0-litrowy EcoBoost Hybrid o mocy 155 KM, zapewnia emisję CO2 od 99 g/km i zużycie paliwa wynoszące 4,4 l/100 km wg NEDC (126 g/km i 5,5 l/100 km wg WLTP)

1,0-litrowy EcoBoost o mocy 125 KM z sześciostopniową przekładnią manualną emituje od 103 g/km CO2 i zapewnia zużycie paliwa 4,5 l/100 km NEDC (131 g/km i 5,7 l/100 km WLTP). Natomiast 1,0-litrowy EcoBoost o mocy 95 KM z tą samą przekładnią emituje od 102 g/km CO2 i zapewnia zużycie paliwa 4,5 l/100 km w cyklu NEDC (129 g/km i 5,7 l/100 km WLTP).

___
źródło: Ford Polska

Czytaj więcej o marce Ford

Ford E-Transit z funkcją Pro Power Onboard – zasili betoniarkę, naładuje laptopa i zapewni prąd na koncercie
Ford E-Transit z funkcją Pro Power Onboard – zasili betoniarkę, naładuje laptopa i zapewni prąd na koncercie

FORD | Ford E-Transit, pierwszy w historii marki w pełni elektryczny samochód dostawczy, oferuje 22 możliwości konfiguracji oraz dostęp do nowoczesnych rozwiązań i technologii. Jedną z nich jest system Pro Power Onboard – pierwsze takie rozwiązanie w branży pojazdów dostawczych w Europie.

Rock Crawl – wyjątkowo ekstremalny tryb jazdy w nowym Fordzie Bronco
Rock Crawl – wyjątkowo ekstremalny tryb jazdy w nowym Fordzie Bronco

FORD Ford Bronco Badlands dzięki swojej konstrukcji zdolny jest do pokonywania najtrudniejszych terenów. Na liście systemów i rozwiązań zapewniających mu niezwykłe właściwości terenowe jest tryb jazdy „Rock Crawl”. Ma on swoje korzenie w wydarzeniu z 1911 roku.

Elektryczny Ford Capri to nowy rozdział w historii legendarnego modelu
Elektryczny Ford Capri to nowy rozdział w historii legendarnego modelu

FordHistoria Forda Capri to opowieść o samochodzie, który na zawsze odmienił europejski rynek motoryzacyjny. To eleganckie coupe, wprowadzone do produkcji w 1969 roku, szybko zyskało miano europejskiej odpowiedzi na amerykańskiego Mustanga.

Najnowsze oferty

Ford Ranger Raptor 3.0 EcoBoost 288KM A10 4x4 - cesja leasingu
  • Model: Ranger Raptor
  • Typ nadwozia: Pick-up
  • Przebieg: 24256 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2022
Ford Tourneo Courier Titanium 1.0 EcoBoost 125KM M6
  • Model: Tourneo Courier
  • Typ nadwozia: Minivan
  • Przebieg: 10 km
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2024
Ford Kuga ST-Line X 2.5 FHEV 180 KM eCVT FWD - dostępny od ręki
  • Model: Kuga
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 6 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Hybryda
  • Rok produkcji: 2024

Odwiedź nasze salony