Nowa kampania Opla dla najlepiej sprzedającego się małego samochodu? Yes, of Corsa!

Niemiecki producent samochodów, marka Opel, rozpoczęła w Polsce nową kampanię reklamową zatytułowaną „Yes, of Corsa”, promującą nową wersję najlepiej sprzedającego się małego samochodu, Opla Corsy. Nowy Opel Corsa dostępny jest na polskim rynku w leasingu dla firm już za 599 zł netto miesięcznie.* 

Ta globalna kampania jest trzecią kampanią stworzoną wspólnie z agencją kreatywną Opla Jung von Matt, a została wyreżyserowana przez wielokrotnie nagradzanego angielskiego reżysera Henry'ego Scholfielda, który wyreżyserował teledyski dla takich artystów jak Ed Sheeran, Billie Eilish i Dua Lipa.

Kampania ma młody, cyfrowy i wiralowy charakter. Została zaprojektowana w taki sposób, aby być atrakcyjną dla osób poszukujących łatwej i ekscytującej mobilności elektrycznej. Tworzą ją wpadająca w ucho i zapadająca w pamięć ścieżka dźwiękowa oraz klatki kinowe, które stawiają pytania typu: „Czy ma duży zasięg?”, „Czy szybko się ładuje?” lub „Czy przyjemnie się prowadzi?”. Odpowiedź na wszystkie te pytania brzmi: „Yes, of Corsa!”.

Rebecca Reinermann, wiceprezes marki Opel ds. marketingu, powiedziała: „Jesteśmy bardzo podekscytowani nową kampanią #YesOfCorsa. Nasza nowa Corsa jest odpowiedzią na zapotrzebowanie na przystępną, ekscytującą, kompaktową i zrównoważoną mobilność. Kampania #YesOfCorsa wyraźnie wzmacnia ten przekaz i podkreśla zalety naszego bestsellera. Wspiera również nasze przejście na mobilność elektryczną. Doskonała i innowacyjna – to nie historia, która zaczyna się od długiego scenariusza telewizyjnego. Zamiast tego kampania jest obecna we wszystkich formatach oraz kanałach i dociera do naszych klientów tam, gdzie się oni znajdują. Jednocześnie jest sugestywna, spójna z marką, a przede wszystkim przyjemna w odbiorze. Osobiście chcę podziękować zespołowi – zarówno z Opel/Vauxhall, jak i naszym partnerom agencyjnym – za tak silne reprezentowanie jednego z naszych najważniejszych modeli i naszej marki”. Lukas Liske i Daniel Schweinzer, dyrektorzy zarządzający w firmie Jung von Matt HAVEL, powiedzieli: „Czy reklama samochodu może znowu być zabawna? Yes, of Corsa! Zwłaszcza jeśli chodzi o samochody elektryczne. Kampania pokazuje, jak duży potencjał drzemie w marce Opel”.

Kampania jest obecnie wdrażana. Posługuje się targetowaniem w modelu omnichannel, wykorzystując tradycyjną telewizję linearną, radio, nielinearne wideo online, zewnętrzną reklamę cyfrową (Digital out of Home), format stories, rolki na Instagramie, snippety, ale także po raz pierwszy wykorzystuje 2-minutowe wideo online wraz z innowacyjnymi GIF-ami, które można udostępniać. Nowa kolekcja produktów merchandisingowych dostępna jeszcze w tym roku w sprzedaży online lub u dealerów marki Opel jest dodatkowym wsparciem kampanii. Kampania jest wzmacniana również na poziomie lokalnym poprzez liczne działania zwiększające zaangażowanie, m.in. konkurs muzyczny we Włoszech i ekscytującą współpracę w zakresie gamingu w Hiszpanii.

Kampania reklamowa wspiera wprowadzenie na rynek nowego Opla Corsy. Bestseller w segmencie małych samochodów, którego sprzedaż wyniosła 14,5 mln sztuk od momentu jego premiery w 1982 roku, nadal pozostaje niezwykle popularny. Opel Corsa był najlepiej sprzedającym się małym samochodem w Niemczech i Wielkiej Brytanii w 2021 i 2022 roku i jest na dobrej drodze, aby powtórzyć ten sukces w 2023 roku. Nowa Corsa z dumą prezentuje niepowtarzalny Opel Vizor, charakterystyczny przedni pas samochodu i jest dostępna z dwoma elektrycznymi układami napędowymi lub z oszczędnymi silnikami spalinowymi. Nowy silnik elektryczny o mocy 115 kW/156 KM i maksymalnym momencie obrotowym wynoszącym 260 Nm zapewnia dynamiczną i cichą jazdę. Jedno ładowanie akumulatora o pojemności 51 kWh wystarcza na lokalnie bezemisyjne przejechanie do 405 km (zgodnie z WLTP*). Ładowanie akumulatora do 80% za pomocą prądu stałego DC o mocy 100 kW zajmuje ok. 30 minut.

Opel Corsa nadal oferuje i po raz kolejny demokratyzuje zaawansowane technologie, które wcześniej były dostępne tylko w drogich modelach, do których należą nowe matrycowe reflektory IntelliLux LED z 14 elementami LED, ergonomiczne fotele z funkcją masażu, system informacyjno-rozrywkowy Multimedia Navi nowej generacji oraz najnowsze funkcje wspomagania kierowcy.


*Oferta leasingowa Stellantis Financial Services skierowana jest do przedsiębiorców. Założenia przyjęte do kalkulacji: cena katalogowa brutto 77 200 zł, okres leasingu 36 miesięcy i roczny przebieg 10.000 km, wpłata początkowa 10%, miesięczna rata leasingowa netto: 599 zł. Szczegóły znajdą Państwo u Autoryzowanego Dealera Opel. Niniejsza informacja nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Zgoda na udzielenie leasingu jest uzależniona od zdolności kredytowej klienta ustalanej zgodnie z procedurami Leasingodawcy.>
*Zasięg określony zgodnie z metodologią procedury testowej WLTP (R (WE) nr 715/2007, R (UE) nr 2017/1151). Rzeczywisty zasięg może się różnić w codziennych warunkach eksploatacji i zależy od różnych czynników, w szczególności od stylu jazdy, charakterystyki trasy, temperatury zewnętrznej, korzystania z ogrzewania i klimatyzacji oraz wstępnego przygotowania termicznego.>

Źródło: Opel Polska. Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre modele, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą.  

Czytaj więcej o marce Opel

Opel Grandland z Intelli-Air: alergicy mogą oddychać już swobodnie
Opel Grandland z Intelli-Air: alergicy mogą oddychać już swobodnie

OPEL | Nowy Opel Grandland nie jest po prostu dobry – on jest GRAND!” Flagowy SUV zapewnia dokładnie to, co obiecuje międzynarodowa kampania #GOGRAND. 

Mistrz długich dystansów: Nowy Opel Grandland Plug-in Hybrid
Mistrz długich dystansów: Nowy Opel Grandland Plug-in Hybrid

OPEL |  „Elektryczny” SUV: w testach, hybryda plug-in w wersji wyposażenia GS przejechała 380 km bez lokalnej emisji spalin bez konieczności doładowania, dzięki systemowi rekuperacji

Wydajne i zelektryfikowane - nowe trio SUV-ów marki Opel: Grandland, Frontera i Mokka
Wydajne i zelektryfikowane - nowe trio SUV-ów marki Opel: Grandland, Frontera i Mokka

OPEL | Dla fanów elektromobilności: Nowy Grandland Electric, Frontera Electric i Mokka Electric

Najnowsze oferty

Opel Grandland GS Line 1.2 Turbo Benzyna 130 KM AT8
  • Model: Grandland
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 60939 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2022
Opel Corsa E Enjoy 1.4 75KM MT5
  • Model: Corsa
  • Typ nadwozia: Hatchback
  • Przebieg: 101616 km
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2018
Opel Crossland Elegance 1.2 Turbo Benzyna 110KM MT6 | Wyprzedaż zastępczych
  • Model: Crossland
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 19161 km
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2023

Odwiedź nasze salony