NOWOŚĆ! Honda NT1100 model 2024

Połączenie wydajności, komfortu, praktyczności, atrakcyjnej stylistyki i wyjątkowo korzystnego stosunku jakości do ceny sprawiło, że NT1100 został najlepiej sprzedającym się motocyklem turystycznym w Europie w 2023 roku. Model na rok 2024 otrzyma dwie nowe, efektowne wersje kolorystyczne.

Nowe malowania modelu NT1100 – Matt Blue Jeans Metallic i Candy Chromosfera Red dołączą do popularnej wersji Matt Iridium Grey Metallic, przy czym wszystkie trzy opcje otrzymają tylny bagażnik w nowym kolorze Matt Ballistic Black Metallic.

Od momentu wprowadzenia NT1100 do europejskiej gamy motocykli Hondy w 2022 r., sprzedano ponad 12 000 egzemplarzy tego modelu, przy czym ponad 66% klientów zdecydowało się na opcję z dwusprzęgłową skrzynią biegów DCT. Aby dopasować NT1100 do potrzeb użytkownika, przygotowano akcesoria poprawiające komfort i praktyczność motocykla na długich dystansach. Należą do nich: kufer górny o pojemności 50 litrów, światła przeciwmgielne i komfortowy fotel. Akcesoria te można nabyć zarówno pojedynczo, jak i w ramach trzech dedykowanych pakietów – Urban, Touring i Voyage. 

Honda NT1100 w wersji na rok modelowy 2024 zacznie pojawi się w naszych salonach pod koniec tego roku.


HONDA NT1100 2023 - TERAZ W CENIE OD 63 000 PLN

Aktualny cennik w Polsce modelu NT1100 (model 2023, produkcja 2022 oraz 2023) publikujemy poniżej. Model NT1100 2023 z roku produkcji 2022 i z manualną skrzynią biegów dostępny jest w promocyjnej cenie od 63 000 PLN. Ceny modelu na rok 2024 nie są jeszcze znane.

Model / wersja Cena
NT1100 DCT (model 2023, prod. 2023) 71 700 PLN
NT1100 (model 2023, prod. 2023) 66 800 PLN
NT1100 (model 2023, prod. 2022) 63 000 PLN



NOWA HONDA NT1100 2024 - PREZENTACJA MODELU

Za punkt wyjścia dla debiutującego w roku modelowym 2022 projektu NT1110 posłużyły kluczowe komponenty CRF1100L Africa Twin. Stworzono jednak zupełnie nowy typ motocykla turystycznego, który oferuje komfort, precyzję prowadzenia i dobre osiągi. Niskie położenie siedzenia i agresywnie dobrana geometria układu kierowniczego idzie w parze z zawieszeniem o świetnych parametrach, czego efektem jest produkt o sportowym charakterze. Szyba z 5-stopniową regulacją wysokości i kąta nachylenia oraz górna i dolna owiewka dbają o aerodynamikę przy dużych prędkościach i stanowią doskonałą ochronę przed warunkami atmosferycznymi. Tempomat jest wyposażeniem standardowym, podobnie jak smukłe kufry boczne i podgrzewane manetki. Systemy wspomagania kierowcy oferują 3 domyślne tryby jazdy, 2 opcje indywidualnych ustawień użytkownika, system kontroli momentu obrotowego Honda Selectable Torque Control (HSTC) oraz system układ kontroli unoszenia przedniego koła Wheelie Control. Promieniowo montowane, czterotłoczkowe zaciski przednie zapewniają budzącą zaufanie siłę hamowania, a opony 120/70-17 z przodu i 180/55-17 z tyłu - odpowiednią przyczepność do nawierzchni. 6,5-calowy ekran dotykowy TFT uzupełnia wyposażenie na poziomie premium i jest kompatybilny z Apple CarPlay i Android Auto.

NT1100 na rok modelowy 2024 będzie dostępny w trzech kolorach, w tym dwóch nowych, efektownych wersjach kolorystycznych:
NOWOŚĆ 2024 Matt Jeans Blue Metallic
NOWOŚĆ 2024 Candy Chromosfera Red
▸ Matt Iridium Grey Metallic


NT1100 2024 - ORYGINALNE AKCESORIA

W ofercie znajduje się szereg akcesoriów przygotowanych specjalnie dla NT1100, w tym quickshifter z funkcją autoblipper (system umożliwiający zmianę biegu na wyższy i redukcję biegu bez użycia sprzęgła i zamykania przepustnicy) oraz aluminiowe panele bagażowe. Aby ułatwić dostosowanie NT1100 do indywidualnych potrzeb właściciela, dostępne są również 3 pakiety wyposażeniowe (wszystkie ich elementy można również zakupić oddzielnie):

Zestaw Urban Pack, zwiększający funkcjonalność NT1100 przy codziennych dojazdach, obejmuje:
▸ Kufer centralny 50l z torbą wewnętrzną
▸ Komfortowe oparcie
▸ Torba na zbiornik, poj. 4,5l

Zestaw Touring Pack zwiększa pojemność bagażową NT1100, dodatkowo wzmacniając komfort i walory turystyczne:
▸ Komfortowe siedzenia dla kierowcy i pasażera
▸ Wygodne podnóżki pasażera
▸ Światła przeciwmgielne

Zestaw Voyage Pack łączący w sobie elementy zestawów Urban Pack i Touring Pack.
▸ Kufer centralny 50 l z torbą wewnętrzną
▸ Komfortowe oparcie
▸ Torba na zbiornik, poj. 4,5 l
▸ Komfortowe siedzenia dla kierowcy i pasażera
▸ Wygodne podnóżki pasażera
▸ Światła przeciwmgielne

Dostępne są również dodatkowe akcesoria dla NT1100, które obejmują:
▸ Kufer górny 38 litrów
▸ Dźwignia parkingowa z osłoną
▸ Torba na zbiornik, poj. 3 l
▸ Quickshifter (dla wersji MT)
▸ Panele aluminiowe na kufry boczne i górny
▸ Zestaw pasków na obręcze kół


W świecie motocyklowym, pełnym maszyn klasy Adventure, kierowcy oczekują solidnych osiągów, dobrego prowadzenia, komfortu na długich dystansach i zaawansowanej techniki, ale niekoniecznie chcą wizerunku lub fizycznych wymiarów typowego motocykla Adventure. Innymi słowy, potrzebują oni prostej maszyny turystycznej, ale z bogatą listą wyposażenia i sportowym charakterem, a ściślej motocykla, który skutecznie i z wrodzoną praktycznością radzi sobie z codziennymi dojazdami do pracy, a jednocześnie jest gotów na dłuższą wycieczkę z pełnym obciążeniem.

NT1100 jest właśnie takim motocyklem. Wprowadzona na rynek w roku 2022 maszyna została zaprojektowana tak, aby przypomnieć się kierowcom, którzy pamiętają podobne Hondy z przeszłości, ale także by zaciekawić i przyciągnąć znacznie młodszych kierowców. Rama i charakterystyczny dwucylindrowy silnik, zapożyczone z CRF1100L Africa Twin, były gwarancją solidnych osiągów. Nowy NT1100 otrzymał też wyposażenie, które podniosłoby atrakcyjność każdego jednośladu.

Dzięki połączeniu wydajności i bogatej specyfikacji, NT1100 jest w 2023 r. najpopularniejszym motocyklem turystycznym w Europie. Od momentu wprowadzenia na rynek, sprzedano prawie 12 000 sztuk tego modelu.

Komfortowy, zwinny, radosny – to NT1100 w skrócie. Smukła sylwetka i subtelna stylistyka zapewniają sprawność aerodynamiczną i pozycję kierowcy dostosowaną do jazdy turystycznej. Szyba z 5-stopniową regulacją wysokości i kąta nachylenia oraz górne i dolne owiewki skutecznie chronią kierowcę przed kapryśną pogodą. Pełnokolorowy, 6,5-calowy ekran dotykowy TFT można konfigurować, a ponadto oferuje on łączność poprzez Apple CarPlay® i Android Auto®. Tempomat, podgrzewane manetki i pojemne, zintegrowane kufry boczne oraz stopka centralna należą do wyposażenia standardowego.

Stalowa, częściowo podwójna rama NT1100 zapewnia stosunkowo krótki rozstaw osi i agresywnie dobraną geometrię układu kierowniczego, podczas gdy zawieszenie kół oparto na 43-milimetrowym odwróconym widelcu Showa i jednorurowym amortyzatorze tylnym. Napięcie wstępne tylnej sprężyny jest regulowane hydraulicznie. Podwójne przednie tarcze hamulcowe o średnicy 310 mm współpracują z 4-tłoczkowymi zaciskami montowanymi promieniowo. Opony mają rozmiar 120/70-17 z przodu i 180/55-17 z tyłu.

Cenione przez kierowców osiągi dwucylindrowego silnika, mają identyczną moc i moment obrotowy (75 kW/104 Nm) jak w modelu Africa Twin, jednak układ dolotowy i wydechowy dostrojono pod kątem niezwykle płynnego przyspieszenia i uzyskania przyjemnego dźwięku przy niskich obrotach. Co ważne, wysokie osiągi nie determinują dużego zużycia paliwa: silnik pozwala na przejechanie 400 km na jednym tankowaniu 20-litrowego zbiornika.

Pakiet systemów elektronicznych obejmuje 3-stopniowy system kontroli momentu obrotowego Honda Selectable Torque Control (HSTC), system kontroli unoszenia przedniego koła Wheelie Control, pełne oświetlenie LED, automatyczne kasowanie włączenia kierunkowskazów i sygnalizację hamowania awaryjnego. Sześciobiegowa, dwusprzęgłowa skrzynia biegów (DCT) Hondy, będąca rozsądnym i naturalnym uzupełnieniem charakterystyki NT11000, jest dostępna jako opcja.


NT1100 od początku był projektowany jako sportowy, zwinny motocykl, ale również taki, na którym jazda przez cały dzień pozostaje przyjemnością, ze skuteczną, chroniącą kierowcę aerodynamiką i ergonomią będącą podstawą komfortu jazdy.

Stylizacja jest subtelna, ale wyrafinowana, z prostymi powierzchniami, które podkreślają charakterystyczne linie. Dynamiczna elegancja od początku do końca to definicja języka designu NT1100. Oczywiście elegancja formy tego motocykla to także funkcjonalność, której celem jest podniesienie jakości wrażeń z jazdy. Standardowo montowane, górna i dolna owiewka zapewniają ochronę przed wiatrem i warunkami atmosferycznymi, kierując powietrze wokół ramion i dolnej części ciała. Szyba posiada 5-stopniową regulację wysokości i kąta nachylenia w zakresie 164 mm pomiędzy skrajnymi położeniami. Szyba ustawiona nisko chroni kierowcę na wysokości ramion, a ustawiona wysoko - przesuwa powietrze nad kask kierowcy. Podgrzewane manetki należą do wyposażenia standardowego, podobnie jak tempomat.

Kierowca dobrze „wtapia” się w motocykl, otoczony ochroną zapewnianą przez owiewki. Szerokie siedzisko, pokryte grubym materiałem oferuje luksusową przestrzeń dla dwóch osób. Wysokość siedziska wynosi 820 mm. Na bagażniku umieszczono duży uchwyt dla pasażera. Tłumik wydechu znajduje się stosunkowo nisko, aby zachować jak największą objętość kufrów bocznych. Nie bez powodu standardowo montowane, zdejmowane kufry boczne są jednym z elementów wyróżniających NT1100. Motocykl zaprojektowano tak, by był jak najsmuklejszy, co ma zasadnicze znaczenie w czasie jazdy po mieście (maksymalna szerokość wynosi zaledwie 901 mm). Pojemność kufrów wynosi 33 litry po lewej stronie i 32 litry po prawej stronie.

Jasny i łatwy do odczytania, 6,5-calowy ekran dotykowy TFT działa w 3 trybach wyświetlania informacji. W opcji GOLD pokazywane są wszystkie informacje numeryczne i informacje o załączonych trybach systemów motocykla. W opcji SILVER wyświetlacz koncentruje się na prędkościomierzu i obrotomierzu, w opcji BRONZE – na obrotomierzu. Kolor tła ma ustawienie domyślne, ale pozostawiono możliwość wyboru koloru czarnego lub białego. Apple CarPlay®, Android Auto® i łączność Bluetooth umożliwiają dostęp do funkcji smartfona z poziomu wyświetlacza TFT.

Bogate wyposażenie uzupełniono w pełni diodowym oświetleniem, samoczynnym kasowaniem włączonych kierunkowskazów i sygnałem awaryjnego hamowania. Praktyczność korzystania z motocykla podnoszą: gniazdo USB, stopka centralna i gniazdo ACC w standardzie.


Kluczową decyzją przy tworzeniu NT1100 było wybranie sprawdzonej i wytrzymałej konstrukcji, jaką jest stalowa, częściowo podwójna rama motocykla Africa Twin CRF1100L oraz stalowa rama pomocnicza mocowana śrubami. Aby na tej bazie stworzyć uniwersalny motocykl o sportowym zacięciu, w podwoziu zastąpiono zawieszenie przystosowane do jazdy w terenie, osprzętem przystosowanym do jazdy drogowej, dopasowanym do ostrzejszej geometrii układu kierowniczego.

Odwrócony widelec Showa z goleniami o średnicy 43 mm otrzymał skok 150 mm wraz z regulacją napięcia wstępnego. Podobnie jak w przypadku przedniego widelca, jednorurowy, ciśnieniowy amortyzator tylny Showa zapewnia skok koła wynoszący 150 mm, amortyzator wykorzystuje tłoczysko o średnicy 14 mm. Aby ułatwić przewożenie pasażera i/lub bagażu, napięcie wstępne sprężyny jest regulowane hydraulicznie w sposób zdalny.

Obręcze kół, to aluminiowe odlewy ciśnieniowe, wykonane z użyciem piaskowego rdzenia, co pozwala na uzyskanie niewypełnionej części piasty przedniego koła. Konstrukcja z przecinającymi się szprychami (szprychy są zamocowane do obręczy po przekątnej) ma kilka zalet: łagodzi drgania na drodze w czasie jazdy po prostej i zapewnia dużą sztywność koła na zakrętach. Rozmiar opon to 120/70-17 z przodu i 180/55-17 z tyłu.

Rozstaw osi wynosi 1535 mm, kąt główki ramy i wyprzedzenie to 26,5°/108 mm, a prześwit ustawiono na 175 mm. Masa własna NT1100 z manualną skrzynią biegów wynosi 238 kg, a z DCT - 248 kg.

Podwójne przednie tarcze hamulcowe o średnicy 310 mm są ściskane przez lekkie, 4-tłoczkowe zaciski montowane promieniowo. Tylną tarczę o średnicy 256 mm hamuje 1-tłoczkowy zacisk. Hamowanie obu kół nadzorowane jest przez system ABS


Rzędowy dwucylindrowy, 8-zaworowy silnik SOHC o pojemności 1084 cm3, który napędza NT1100, to sprawdzona jednostka z modelu CRF1100L Africa Twin. Generuje ona moc maksymalną 102 KM przy 7250 obr/min i moment obrotowy 104 Nm przy 6250 obr/min. Stopień sprężania nie uległ zmianie i wynosi 10,1:1. Inną wspólną cechą jest wał korbowy z przesunięciem fazowym 270° i wynikające z tego nierównomierne odstępy między kolejnymi zapłonami.

Elektroniczne sterowanie pracą przepustnicy (Throttle By Wire - TBW) zapewnia precyzję zarządzania pracą silnika, a system PGM-FI dba o dostarczanie paliwa. To, co odróżnia tę jednostkę od silnika Africa Twin i co jest natychmiast zauważalne dla kierowcy, to poprawienie długości kanałów dolotu powietrza i wnętrza tłumika, dzięki czemu uzyskano przyjemne "dudnienie" przy niskich obrotach oraz płynne, mocne przyspieszenia połączone z relaksującą jazdą po autostradzie – idealny zestaw do różnych ról, w których NT1100 jest gotów się sprawdzić.

Skrzynia korbowa jest podzielona poziomo, pompa wodna znajduje się w obudowie sprzęgła, a termostat jest zintegrowany z głowicą cylindra. Wersja silnika z przekładnią manualną i z przekładnią DCT mają te same skrzynie korbowe, różniące się nieznacznie zewnętrznie. Siły bezwładności drugiego rzędu są neutralizowane wzajemnie ruchem posuwisto-zwrotnym tłoków, podczas gdy siły bezwładności pierwszego rzędu są redukowane przez zastosowanie dwóch wałków wyrównoważających. Pompa wodna i pompa oleju są napędzane przez wałki wyrównoważające.

Koło czujnika położenia wału korbowego z wypustami rozmieszczonymi co 10° zarządza wykrywaniem błędów zapłonu, co jest ważne dla uzyskania zgodności z normą EURO5. Ponadto czujniki ubogiej mieszanki (LAF) umieszczone w rurach za kolektorem wydechowym, umożliwiają dokładny pomiar składu mieszanki paliwowo-powietrznej.

System elektronicznie sterowanej przepustnicy TBW zarządza osiągami i charakterem silnika, współpracując z systemami Honda Selectable Torque Control (HSTC) i Wheelie Control. Kierowca ma do wyboru 3 wstępnie ustawione tryby jazdy obejmujące szeroką gamę warunków drogowych oraz 3 poziomy zarządzania mocą i hamowaniem silnikiem, przy czym poziom 1 zapewnia maksymalne wykorzystanie każdego z tych parametrów. W przypadku HSTC i Wheelie Control poziom 3 oznacza najwyższy poziom interwencji.

Wyboru trybu jazdy dokonuje się za pomocą przełącznika umieszczonego po lewej stronie kierownicy, wskaźnik na wyświetlaczu jest aktywowany, gdy HSTC przystępuje do działania.
Tryb URBAN jest ustawieniem standardowym, oferującym uniwersalne, środkowe ustawienia mocy silnika i hamowania silnikiem.
W trybie RAIN redukowana jest moc silnika i moc hamowania silnikiem, co zapewnia dodatkową pewność panowania nad pojazdem na mokrych lub śliskich nawierzchniach.
Tryb TOUR zapewnia pełną moc silnika i standardowe hamowanie silnikiem, umożliwiając mocne przyspieszanie podczas jazdy z pasażerem i bagażem.
Tryby USER 1 i 2 oferują możliwość wybrania preferowanej kombinacji ustawień. Po ustawieniu parametrów trybu USER, są one automatycznie zapisywane, więc nie ma potrzeby ponownego konfigurowania parametrów po każdym włączeniu zapłonu.


Honda sprzedała ponad 240 000 motocykli wyposażonych w DCT w całej Europie od czasu, gdy w 2009 roku system ten po raz pierwszy pojawił się jako opcja w modelu VFR1200F. O akceptacji tej przekładni przez motocyklistów świadczy jej udział w sprzedaży – od momentu wprowadzenia modelu NT1100, opcję DCT wybrało 66% klientów. Przekładnia zapewnia powtarzalną, płynną zmianę biegów. Zastosowano w niej dwa sprzęgła: jedno dla rozruchu oraz 1, 3 i 5 biegu, drugie dla 2, 4 i 6 biegu, przy czym wałek główny jednego ze sprzęgieł jest umieszczony wewnątrz drugiego, co zapewnia bardzo zwartą budowę przekładni. Oba sprzęgła są niezależnie sterowane przez własne obwody elektrohydrauliczne. Gdy nastąpi zmiana biegów, system wstępnie wybierze następne docelowe przełożenie, używając sprzęgła, które nie jest obecnie załączone. Pierwsze sprzęgło jest następnie elektronicznie rozłączane, a jednocześnie włącza się drugie sprzęgło.

Rezultatem jest powtarzalna, szybka i bezproblemowa zmiana biegów. Ponadto, gdy sprzęgła przenoszą napęd z jednego biegu na drugi, z minimalną przerwą w przekazywaniu momentu obrotowego z silnika na tylne koło, każdej zmianie biegów towarzyszy tylko minimalne szarpnięcie i zakołysanie motocykla, co sprawia, że odczucie towarzyszące zmianie jest bezpośrednie, ale sama zmiana jest bardzo wygładzona. Dodatkowe korzyści to trwałość (ponieważ niczego nie da się uszkodzić poprzez niewprawne załączenie biegu), brak możliwości zduszenia silnika, niski poziom stresu podczas jazdy miejskiej, mniejsze zmęczenie kierowcy, a co najważniejsze, możliwość pełnego skupienia się na jeździe, punktach hamowania i przyspieszania.

Przekładnia DCT oferuje dwa istotnie różne podejścia do jazdy – może działać jako automatyczna skrzynia biegów (AT) ze wstępnie zaprogramowanymi mapami zmiany biegów opartymi na stałym odczycie prędkości jazdy, załączonego biegu i obrotów silnika, aby precyzyjnie wybrać moment, w którym powinna nastąpić zmiana biegu oraz działanie symulujące ręcznie sterowaną skrzynię biegów (MT) ze zmianą przełożeń za pomocą łopatek umieszczonych po lewej stronie kierownicy.

Kierowca otrzymuje wybór dwóch ustawień w ramach pracy przekładni jako AT. Tryb D oferuje spokojną jazdę i maksymalną oszczędność paliwa. Tryb S pozwala na wybór spośród 3 poziomów sportowej zmiany przełożeń. Poziom 1 działa najmniej spektakularnie, zmieniając biegi w średnim zakresie obrotów. Poziom 3 to najbardziej agresywna zmiana biegów przy wysokich obrotach, a poziom 2 lokuje się po środku pomiędzy dwoma wcześniej opisanymi poziomami. Preferowany wybór można również zapisać w pamięci układów motocykla.

HONDA NT1100 2024 - DANE TECHNICZNE

SILNIK
Typ Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 8-zaworowy, rzędowy, 2-cylindrowy z wykorbieniami co 270° i z rozrządem Unicam
Pojemność skokowa 1084 cm3
Średnica x skok tłoka 92 mm x 81,5 mm
Stopień sprężania 10.1:1
Moc maksymalna 102 KM (75 kW) przy 7 500 obr/min
Maks. moment obrotowy 104 Nm przy 6250 obr/min.
Poziom hałasu Dla wersji MT: L-urban 73,6 dB, L-wot 78,4 dB;
L-urban 73,9 dB, L-wot 78,3 dB;
Pojemność układu smarowania 4,8 l dla MT
5,2 l dla DCT
SYSTEM PALIWOWY
Zasilanie PGM-FI elektroniczny wtrysk paliwa
Zbiornik paliwa 20,4 l
Emisja CO2 116 g/km
Zużycie paliwa 5 l/100 km (20 km/l)
INSTALACJA ELEKTRYCZNA
Pojemność akumulatora 12 V/11,2 AH
UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU
Typ sprzęgła Mokre wielotarczowe
Typ skrzyni biegów MT: 6-biegowa manualna skrzynia biegów
DCT: 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów
Przeniesienie napędu Łańcuch
RAMA
Typ Częściowo podwójna, kołyskowa
PODWOZIE
Wymiary (dł. x szer. x wys.) 2240 mm x 865 mm x 1360 mm (niskie ustawienie szyby)
Rozstaw osi 1535 mm
Kąt pochylenia kolumny 26,5°
Wyprzedzenie 108 mm
Wysokość siedziska 820 mm
Prześwit 175 mm
Masa własna 238 kg - MT
248 kg - DCT
ZAWIESZENIE
Przód Odwrócony widelec teleskopowy Showa 43 mm, z pokrętłem regulującym napięcie wstępne i tłumienie dobicia, skok 150 mm.
Tył Jednoczęściowy odlewany aluminiowy wahacz, układ Pro-Link z amortyzatorem gazowym SHOWA, z pokrętłem hydraulicznie regulującym napięcie wstępne i tłumienie odbicia, skok koła 150 mm.
KOŁA
Przód Aluminiowe, odlewane wieloramienne
Tył Aluminiowe, odlewane wieloramienne
Opona przednia 120/70R17 M/C
Opona tylna 180/55R17 M/C
HAMULCE
Układ ABS Dwukanałowy ABS
Przód Promieniowo montowany czterotłoczkowy zacisk hamulcowy i podwójne pływające tarcze o średnicy 310 mm
Tył Pojedyncza tarcza 256 mm z jednotłoczkowym zaciskiem
ZESPÓŁ WSKAŹNIKÓW I UKŁAD ELEKTRYCZNY
Zespół wskaźników Wyświetlacz LCD, TFT 6,5 calowy multiinformacyjny ekran dotykowy + dodatkowy licznik LCD
System zabezpieczeń HISS (Honda Intelligent Security System)
Reflektor Reflektor LED ze światłem do jazdy dziennej
Światła tylne LED
Łączność Apple CarPlay / Android Auto
USB USB
Gniazdo 12 V Tak
Automatyczny wyłącznik kierunkowskazów Tak
Quickshifter Akcesoria
Tempomat Tak
Dodatkowe wyposażenie 5 trybów jazdy


___
źródło: Honda Polska. Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre modele, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą.

Czytaj więcej o marce Honda

Honda CRF110F na rok 2025
Honda CRF110F na rok 2025

HONDA MOTO | CRF110F na rok 2025 r. otrzymuje nową kolorystykę, która upodabnia go do jego większych braci - CRF250R i CRF450R.

Honda CRF125F na rok modelowy 2025
Honda CRF125F na rok modelowy 2025

HONDA MOTO | CRF125F gwarantuje radość z jazdy dzięki dobrym osiągom, a wyglądem nawiązuje do jego większych braci startujących w zawodach motocrossowych. Model ten stanowi idealny etap przejściowy dla młodych motocyklistów, którzy przesiadają się z mniejszych modeli CRF50F i CRF110F na większe, bardziej wyczynowe maszyny.

Główne aktualizacje w modelach Hondy z rodziny CRF na rok 2025 i jej nowi członkowie
Główne aktualizacje w modelach Hondy z rodziny CRF na rok 2025 i jej nowi członkowie

HONDA MOTO | Kluczowe modele Hondy z utytułowanej rodziny CRF, czyli CRF450R i CRF250R, od 25 lat otrzymują aktualizacje mające na celu skrócenie czasów okrążeń na wszystkich poziomach zawodów.

Najnowsze oferty

Honda CRF 1100L Africa Twin Adventure Sports, DCT, ES, Demonstracyjny
  • Model: CRF
  • Przebieg: 3800 km
  • Napęd: Łańcuch
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2022
Kove NK125R kat. A1, abs
  • Model: NK125R
  • Przebieg: 5 km
  • Napęd: Łańcuch
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2024
Honda CBR 125R JC50, pierwszy właściciel, minimalny przebieg. Kat. A1, B!
  • Model: CBR
  • Przebieg: 2751 km
  • Napęd: Łańcuch
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2016

Odwiedź nasze salony