-
Nowe, szersze przednie fotele, z podparciami stabilizującymi ciało, korzystają z elastycznej struktury maty, która zastąpiła poprzedni układ sprężyn. Rozwiązanie to skuteczniej zapobiega zmęczeniu podczas długich podróży. Udoskonalono również konstrukcję tylnej kanapy – grubsze poduszki tylnych siedzisk zapewniają większy komfort. Cieńszy profil słupka A poszerza pole widzenia, a przez obszerną szybę przednią i przednie szyby boczne do wnętrza dociera mnóstwo naturalnego światła, co zwiększa poczucie przestronności kabiny.
-
NIEZRÓWNANA POJEMNOŚĆ I POMYSŁOWE SYSTEMY ORGANIZACJI PRZESTRZENI
Dzięki pomysłowemu rozplanowaniu elementów hybrydowego układu napędowego w podwoziu i w komorze silnika, Jazz nowej generacji zachowuje wiodącą w klasie przestronność wnętrza, która była znakiem rozpoznawczym jego poprzedników. Kluczem do uzyskania ogromnej przestrzeni pasażerskiej było – nietypowe w tej klasie samochodów – umieszczenie zbiornika paliwa w centralnej części podłogi, pod przednimi siedzeniami. Dzięki temu Jazz zachowuje wyjątkowo funkcjonalny system składania tylnych siedzeń Magic Seats, który daje możliwość podnoszenia i opuszczania siedzeń w wielu konfiguracjach i elastycznego kształtowania przestrzeni ładunkowej.
-
HONDA JAZZ 2020 - BEZPIECZEŃSTWO
Honda zwiększyła atrakcyjność świetnie wyposażonego Jazza poprzez najbardziej zaawansowany w tej klasie pakiet systemów bezpieczeństwa oraz układów wspomagających kierowcę. Zakres funkcjonalności pakietu Honda Sensing poszerzył się dzięki zastosowaniu nowej kamery szerokokątnej o wyższej rozdzielczości, która zastąpiła montowany wcześniej zestaw kamery i radaru. Poprawiło to kontrolę otoczenia pojazdu, w tym rozpoznawanie poboczy bez krawężników i oznakowania drogi.
Udoskonalony został system hamowania w ruchu miejskim, minimalizujący skutki ewentualnej kolizji (CMBS), który skuteczniej wykrywa pieszych i rowerzystów w warunkach nocnych, gdy nie ma oświetlenia ulicznego i jest w stanie automatycznie uruchomić hamulce, kiedy wykryje pojazdy przecinające kierunek poruszania się Jazza lub skręcające na tor kolizyjny. Dzięki przedniej szerokokątnej kamerze, inteligentny tempomat adaptacyjny (ACC) może teraz pracować przy niewielkich prędkościach, w ulicznym korku, a system utrzymania na pasie ruchu (LKAS) funkcjonuje zarówno na drogach miejskich, jak i pozamiejskich oraz na drogach wielopasmowych, przez co gwarantuje bezpieczeństwo w znacznie większej liczbie scenariuszy drogowych.
___
źródło: Honda Polska