-
Inne rozwiązania konstrukcyjne, które pomagają uzyskać maksymalną siłę docisku, to boczne spojlery w progach tuż za przednimi kołami oraz nowy, większy dyfuzor tylny, zintegrowany bezpośrednio z podwoziem – ukształtowany tak, aby harmonizował z wyższą partią nadwozia. Nowy, spektakularny, „wiszący” spojler generuje dodatkową siłę docisku i został pochylony do tyłu, aby stłumić opór powietrza. Osadzono go na nowych, odlewanych z aluminium wspornikach. Jest on niższy i zarazem szerszy niż w poprzednim modelu, co podkreśla nową, elegancką linię dachu i przysadzistą sylwetkę. W gamie lakierów znajdziemy historyczny Championship White, uwielbiany przez fanów Hondy Type R, a także Rallye Red, Racing Blue Pearl, Crystal Black i Sonic Grey.
Wnętrze nowego modelu jest zorientowane na zwiększenie radości z jazdy i wyostrzenie poziomu koncentracji. Zapewnia wysoki komfort, świetną jakość wykończenia i walory praktyczne, które cechują najnowszego Civica e:HEV. Ponadto wnętrze wzbogacono o klasyczne czerwone dodatki, świadczące o sportowym temperamencie Type R. Atrakcyjny kokpit został zaprojektowany z myślą o intensywnych emocjach podczas jazdy. Kierowca siedzi niżej niż dotychczas, ma lepszą widoczność ponad niżej położoną maską. Zminimalizowano też martwe pola i zredukowano elementy odbijające światło. Lekkie przednie fotele sportowe, z tapicerką pokrytą materiałem o fakturze zamszu, oferują wyjątkowo dobre podparcie ciała i utrzymanie odpowiedniej pozycji kierowcy. Gwarantują przy tym komfort i wygodę pokonywania zakrętów zarówno na torze jak i podczas długich podróży.
-