NOWA HONDA CB300R 2018 JUŻ W SPRZEDAŻY
Oto trzeci brat nowej, "stylowo-sportowej" linii motocykli marki Honda na rok 2018. Honda CB300R to motocykl o wyrafinowanej stylistyce, pełnej stylowych detali a przy tym nacechowany sportowym charakterem, dającym pełnię wrażeń podczas jazdy.
Nowa Honda CB300R jest idealnym wyborem dla każdego młodego lub nowego motocyklisty, który pragnie zdobywać doświadczenie w jeździe, czerpiąc przy tym masę frajdy z jazdy i czyniąc to w iście wyjątkowym stylu. To także świetna propozycja dla wszystkich, którzy dotychczas poruszali się motocyklami o pojemności 125cm3, a po zrobieniu prawa jazdy kat.A pragną harmonijnie rozwijać swoje umiejętności w jeździe na motocyklu.
Ciesz się jazdą, radością posiadania i prezencją nowego motocykla w niżej klasie pojemnościowej, gdyż nowa Honda CB300R ma wiele cech wziętych wprost z flagowego motocykla w rodzinie - CB1000R. Wprowadza ona także nowy, świeży styl na ulice miast, dzięki minimalistycznej stylistyce "Neo Sports Café", dzielonej z "tysiącem" i modelem 125.
-
HONDA CB300R 2018 - CENA W POLSCE
Nowa Honda CB300R oferowana jest w cenie 21 900 PLN brutto. Zamówienia na motocykl są już przyjmowane, zaś pierwsze egzemplarze dotrą do salonu na przełomie marca i kwietnia. Specyfikacja oraz dane techniczne można znaleźć niżej na stronie.
| Honda CB300R Neo Sport Cafe |
21 900 PLN |
-
HONDA CB300R 2018 - PODSTAWOWE DANE
- Minimalistyczna stylistyka wprost z modelu CB1000R 2018
- Lekka stalowa rama
- Stalowy widelec o średnicy 41mm i tylny wahacz o nieregularnym przekroju
- Radialne hamulce tarczowe z dużą, pływającą tarczą o średnicy 296mm
- Oświetlenie full LED, wskaźniki w technologii LCD
- ABS
- Pojemność 286cm3
- Silnik 4 zaworowy DOHC, z pojedynczym cylindrem
- 31.4 KM mocy oraz 27.5Nm momentu obrotowego
- Układ wydechowy prowadzony z boku, jak w CB1000R
- 6 biegowa skrzynia manualna
-
HONDA CB300R 2018 - DANE TECHNICZNE*
*dane techniczne w wersji anglojęzycznej
| ENGINE |
|
| Type |
Liquid-cooled single cylinder |
| Engine Displacement (cm³) |
286cc |
| Bore and Stroke (mm) |
76mm x 63mm |
| Compression Ratio |
10.7:1 |
| Max. Power Output |
23.1kw/8500rpm |
| Max. Torque |
27.5Nm/7,500rpm |
| Oil Capacity |
1.8L/1.5L |
| FUEL SYSTEM |
|
| Carburation |
PGM-FI |
| Fuel Tank Capacity |
10.0L |
| Fuel consumption |
30.2km/litre |
| ELECTRICAL SYSTEM |
|
| Starter |
Electric |
| Battery Capacity |
12V-7AH |
| ACG Output |
318W |
| DRIVETRAIN |
|
| Clutch Type |
Wet, multiplate hydraulic clutch |
| Transmission Type |
6-speed |
| Final Drive |
Chain |
| FRAME |
|
| Type |
Steel diamond frame |
| CHASSIS |
|
| Dimensions (LxWxH) |
2012mm x 802mm x 1052mm |
| Wheelbase |
1352mm |
| Caster Angle |
24º |
| Seat Height |
799mm |
| Ground Clearance |
151mm |
| Kerb Weight |
143kg |
| Turning radius |
2.3m |
| SUSPENSION |
|
| Type Front |
41mm telescopic fork, 130mm stroke |
| Type Rear |
Monoshock damper, Pro-Link swingarm, 107mm travel |
| WHEELS |
|
| Rim Size Front |
17inch |
| Rim Size Rear |
17inch |
| Tyres Front |
110/70R17M/C 54H |
| Tyres Rear |
150/60R17M/C 65H |
| BRAKES |
|
| ABS System Type |
2 channel with IMU |
| Front |
296mm hubless floating disc with radial-mount Nissin 4-piston caliper |
| Rear |
220mm disc with single piston caliper |
-
źródło: Honda Polska / Grupa Gezet