SILNIK
|
Typ
|
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 8-zaworowy, rzędowy, 2-cylindrowy OHC, z wykorbieniami co 270° i z rozrządem Unicam
|
Pojemność skokowa
|
1084 cm3
|
Średnica x skok tłoka
|
92 mm x 81,5 mm
|
Stopień sprężania
|
10.5:1
|
Moc maksymalna
|
75 kW przy 7 500 obr/min
|
Maks. moment obrotowy
|
112 Nm przy 5500 obr./min
|
Poziom hałasu
|
MT: Lurban 75,1 dB, Lwot 80,1 dB DCT: Lurban 75,0 dB, Lwot 79,9 dB
|
Pojemność układu smarowania
|
SKRZYNIA MANUALNA: 4,8 l
DCT: 5.2 l
|
SYSTEM PALIWOWY
|
Zasilanie
|
Elektroniczny wtrysk PGM-FI
|
Zbiornik paliwa
|
18,8 l
|
Emisja CO2
|
114 g/km
|
Zużycie paliwa
|
SKRZYNIA MANUALNA: 20,5 km/l [4,9 l/100km]
DCT: 20,5 km/l [4,9 l/100km]
|
INSTALACJA ELEKTRYCZNA
|
Pojemność akumulatora
|
12V-6Ah akumulator litowo-jonowy (20h)
|
UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU
|
Typ sprzęgła
|
SKRZYNIA MANUALNA: Mokre wielotarczowe ze sprężynami walcowymi, krzywkowe wspomaganie i antyhopping
DCT: 2 mokre sprzęgła wielotarczowe ze sprężynami walcowymi
|
Typ skrzyni biegów
|
6-biegowa manualna (6-biegowa DCT)
|
Przełożenie główne
|
Łańcuch z uszczelnieniem O-ring
|
RAMA
|
Typ
|
Częściowo podwójna, kołyskowa
|
PODWOZIE
|
Wymiary (dł. x szer. x wys.)
|
2330 mm x 960 mm x 1485 mm
|
Rozstaw osi
|
1575 mm
|
Kąt pochylenia główki ramy
|
27,5°
|
Wyprzedzenie
|
113 mm
|
Wysokość siedziska
|
850/870 mm (opcjonalne siedzenie obniżone 825 mm, opcjonalne siedzenie komfortowe 885 mm)
|
Prześwit
|
250 mm
|
Masa własna
|
SKRZYNIA MANUALNA: 231 kg
DCT: 242 kg
ES SKRZYNIA MANUALNA: 233kg
ES DCT: 244 kg
|
ZAWIESZENIE
|
Przednie
|
Odwrócony widelec teleskopowy Showa 45 mm z kartridżem, z pokrętłem hydraulicznie regulującym napięcie wstępne i tłumienie dobicia, skok 230 mm
CRF1100L Africa Twin ES - widelec teleskopowy SHOWA o średnicy wewnętrznej 45 mm i elektroniczna jednostka sterująca (SHOWA EERATM) z regulacją tłumienia dobicia i odbicia, skok 230 mm
|
Tył
|
Jednoczęściowy odlewany aluminiowy wahacz, układ Pro-Link z amortyzatorem gazowym, z pokrętłem hydraulicznie regulującym napięcie wstępne i tłumienie odbicia, przemieszczenie koła 220 mm.
CRF1100L Africa Twin ES - jednoczęściowy odlewany aluminiowy wahacz, układ Pro-Link z amortyzatorem gazowym Showa, hydrauliczna zdalna regulacja napięcia wstępnego i elektroniczna kontrola tłumienia odbicia i dobicia (SHOWA EERATM), skok koła 220 mm.
|
KOŁA
|
Przednie
|
21M/C x MT2.15, stalowe szprychy, aluminiowa obręcz
|
Tył
|
18M/C x MT4.00, stalowe szprychy, aluminiowa obręcz
|
Opona przednia
|
90/90-21M/C 54H (bezdętkowa) Metzler Karoo Street
|
Opona tylna
|
150/70R18M/C 70H (bezdętkowa) Metzler Karoo Street
|
HAMULCE
|
Układ ABS
|
2-kanałowy współpracujący z IMU Wybór trybu pracy ABS z ustawieniami drogowym i terenowym
|
Przednie
|
Podwójne pływające faliste tarcze hamulcowe 310 mm z aluminiową piastą, promieniowo mocowane 4-tłoczkowe zaciski i klocki ze spieku metalu
|
Tył
|
Tarcza hamulcowa 256 mm typu „wave” z 1-tłoczkowym zaciskiem i klocki ze spieku metalu.
|
ZESPÓŁ WSKAŹNIKÓW I UKŁAD ELEKTRYCZNY
|
Zespół wskaźników
|
Wyświetlacz LCD, TFT 6,5 calowy multiinformacyjny ekran dotykowy
|
Reflektor
|
LED
|
Światła tylne
|
LED
|
Łączność
|
Bluetooth i Apple CarPlay®/Android Auto® (przewodowy)
|
USB
|
Tak
|
Gniazdo zasilania 12V
|
Tak
|
Automatyczny wyłącznik kierunkowskazów
|
Tak
|
Quickshifter
|
Opcjonalnie (tylko skrzynia manualna)
|
System zabezpieczeń
|
Immobilizer
|
Tempomat
|
Tak
|
Doświetlanie zakrętów
|
Nie
|
Dodatkowe wyposażenie
|
System ostrzegania o nagłym hamowaniu (ESS), 6-osiowy IMU, system kontroli momentu obrotowego (HSTC) i kontroli unoszenia przedniego koła
|