-
Charyzmatyczny, lubiany i świetnie odnajdujący się w rozrywkowym formacie Jürgen Klopp kształtuje wizerunek marki Opel już od siedmiu lat. Trener zagrał pierwszoplanowe role w ponad 20 niemieckich i międzynarodowych telewizyjnych kampaniach reklamowych Opla. Wygłasza on również prelekcje motywacyjne dla pracowników i dealerów oraz udziela wywiadów na wydarzeniach promujących markę. Producent samochodów i zwycięzca Ligi Mistrzów z 2019 roku przedłużają współpracę.
„Nowa Corsa jest najlepiej przygotowanym do przyszłości niemieckim samochodem” — mówi Tobias Gubitz, dyrektor ds. marketingu firmy Opel. „Oferuje liczne zaawansowane technologie, w tym w pełni elektryczny napęd w wersji Corsa‑e. Jednocześnie jazda nią sprawia po prostu mnóstwo frajdy. Taki właśnie jasny komunikat staramy się przekazać”.
-
NOWY OPEL CORSA I CORSA E: WSIADAJ I BAW SIĘ DOBRZE
Narracja kampanii — rozpoczynającej się od Corsy‑e — jest skoncentrowana wokół e‑mobilności, przyszłości motoryzacji i obniżania emisji spalin. Dla Jürgena Kloppa to jednak za mało. Można długo mówić na ten temat, ale ważniejsza jest przyjemność z jazdy. W nowych reklamach telewizyjnych można zobaczyć, jak bardzo jazda Corsą‑e przypadła do gustu trenerowi Liverpoolu.
„Zdecydowanie jestem w grupie potencjalnych nabywców Corsy‑e” — deklaruje Jürgen Klopp. Elektryczna Corsa idealnie nadaje się do codziennych dojazdów z domu na trening, stadion Anfield czy na lotnisko. „To wspaniały samochód pod każdym względem — Opel wykonał naprawdę dobrą robotę”. Pięciodrzwiowa Corsa‑e z silnikiem o mocy 100 kW (136 KM) i akumulatorem o pojemności 50 kW może przejechać do 337 kilometrów na jednym ładowaniu. Dla Kloppa oznacza to tylko jedno ładowanie na tydzień.
-