Ford Puma – najmniejszy SUV w gamie amerykańskiego producenta – od kilku lat cieszy się niesłabnącą popularnością, zarówno w Europie, jak i w Polsce. Model przyciąga klientów nie tylko atrakcyjną stylistyką, przestronnym wnętrzem, czy bogatym wyposażeniem, ale także innowacyjnymi rozwiązaniami oraz oszczędnymi silnikami.
W Polsce szczególną popularnością cieszy się Ford Puma z napędem hybrydowym typu mild. We wrześniu bieżącego roku do klientów trafiły 372 sztuki nowego Forda Puma (wzrost o 46,5% w porównaniu z 2021 rokiem), z czego 369 sztuk to właśnie auta napędzane miękką hybrydą (wzrost sprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku o 61,14%). Od początku 2022 roku w Polsce zarejestrowano 2 220 egzemplarzy Pumy z układem napędowym typu mHEV, przy całkowitej sprzedaży tego modelu wynoszącej 2 404 sztuki. Mimo nieznacznego spadku liczby rejestracji, wynoszącego niecałe 3,8% w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego, Ford Puma EcoBoost Hybrid pozostaje po dziewięciu miesiącach br. numerem jeden segmentu małych SUV-ów z napędem typu mHEV w Polsce.
-