„Masz szczęście, że to TUCSON” – rusza kampania mediowa Hyundaia wsparta loterią 20 aut

Pod koniec maja Hyundai Motor Poland rusza z intensywną kampanią mediową promująca jej najpopularniejszy model. Jej istotnym elementem będzie loteria. Z okazji 20. urodzin tego modelu do wygrania będzie 20 nowych TUCSON-ów. Każdy wygrany otrzyma taki samochód do dyspozycji na rok, bez żadnych opłat. Oto szczegóły.


Hyundai TUCSON to najpopularniejszy model marki w naszym kraju. W ubiegłym roku do polskich klientów trafiło ponad 10 000 tych aut, co stanowi ponad 37% sprzedaży HMP w 2023. Obecnie bestseller Hyundaia przechodzi gruntowne odświeżenie obejmujące zmiany zewnętrzne i całkowicie nowy środek. TUCSON jest dostępny w wersji spalinowej, Mild Hybrid, HEV i PHEV


Aby utrzymać popularność modelu i osiągać dalsze wzrosty sprzedaży, Hyundai Motor Poland rusza z kampanią Masz szczęście, że to TUCSON”. Hasło nawiązuje do wszechstronności tego nowoczesnego, popularnego SUV-a. Kampania będzie prowadzona w telewizji, kinach oraz z wykorzystanie nośników outdoorowych w okresie od końca maja aż do sierpnia. Uzupełni ją aktywacja konsumencka w ramach której odbędzie się loteria urodzinowa TUCSON-a. Do wygrania będzie 20 samochodów TUCSON na rok, z ubezpieczeniem AC/OC oraz kompletem opon zimowych. Samochody będą bogato wyposażone i w nowych kolorach: Cypress Green i Serenity White.

W loterii można wziąć udział w okresie 27.05-04.08.2024, odbywając jazdę testową dowolnym modelem Hyundai w salonach Autoryzowanych Dealerów Hyundai w całej Polsce - w tym, w salonach Grupy Gezet

źródło: Hyundai  Polska. Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre modele, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą.

Czytaj więcej o marce Hyundai

Hyundai INSTER: Nowy subkompaktowy pojazd elektryczny w segmencie A
Hyundai INSTER: Nowy subkompaktowy pojazd elektryczny w segmencie A

HYUNDAI | Hyundai Motor przedstawia całkowicie elektryczny model INSTER, nowy subkompaktowy miejski pojazd elektryczny o docelowym zasięgu do 355 km według WLTP

Hyundai TUCSON z niezwykłym wynikiem produkcji
Hyundai TUCSON z niezwykłym wynikiem produkcji

Hyundai | Fabrykę w Czechach opuścił dwumilionowy egzemplarz TUCSONa, licząc od czasu uruchomienia jego produkcji w Nošovicach. 2 na 5 TUCSONów sprzedawanych w Europie to odmiany hybrydowe lub hybrydy ładowane z gniazdka.

Najnowsze oferty

Hyundai Kona Black & White  65 kWh (218 KM)
  • Model: Kona
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 5 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Elektryczny
  • Rok produkcji: 2024
Hyundai Kona Executive Tech 1.0T 6MT 2WD
  • Model: Kona
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 10812 km
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2023
Hyundai Bayon 1.0 T-GDI 7DCT Executive + Safety + Tech MY25
  • Model: Bayon
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 5 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2024

Odwiedź nasze salony