NOWA KIA PROCEED W FILMIE "POWRÓT PIOTRUSIA PANA"

KIA PREZENTUJE: "POWRÓT PIOTRUSIA PANA"

Kia Motors rozpoczęła nową globalną kampanię reklamową, której bohaterami są postaci z powieści „Piotruś Pan”. Główny bohater, do którego dołączają zaufani towarzysze – Wendy i Tinker Bell – ma za zadanie udostępnić najnowsze technologie mieszkańcom Nibylandii, którym do tej pory nie było dane cieszyć się owocami postępu technologicznego z powodu egoizmu nikczemnego pirata – Kapitana Hooka.

-

-

Krótkometrażowy film jest częścią nowej kampanii reklamowej Kia Motors, której hasło brzmi „Bez granic, dla wszystkich”. Chodzi o możliwości jakie niesie ze sobą mobilność w przyszłości – dzięki pojazdom autonomicznym każdy będzie mógł cieszyć się podróżowaniem.

„Kia jest na najlepszej drodze, aby stać się jednym z wiodących dostawców masowej mobilności w przyszłości” – skomentował Yong Won Cho, wiceprezes i szef marketingu w Kia Motors. „Realizując ten film chcieliśmy pokazać, że klasyczną i kochaną przez miliony ludzi na całym świecie bajkę można zinterpretować nowocześnie i dostosować do współczesności. Podobnie jak ludzie z Nibylandii w „Powrocie Piotrusia Pana”, każdy zasługuje na dostęp do postępu technologicznego, a nie jedynie nieliczni”.

-

OBEJRZYJ FILM:

-

NOWA KIA PROCEED CONCEPT W FILMIE

W filmie „Powrót Piotrusia Pana” bohaterowie wykorzystują autonomiczny koncepcyjny model Kia Proceed Concept i jego zaawansowane funkcje, które obejmują Smart Pixel Light, Valet Parking Pilot, Sound Focusing, Intelligent Agent i wiele innych. Za hasłem „Bez granic, dla wszystkich" kryje się autonomiczna jazda na poziomie 4, którą Kia zamierza zaoferować w swoich samochodach. Testy autonomicznego pojazdu „Smart City” rozpoczną się już w 2021 roku.

-

-

WIĘCEJ O NOWEJ KAMPANII REKLAMOWEJ KIA

„Powrót Piotrusia Pana” został wyreżyserowany przez nagradzanego francuskiego filmowca Phillipe’a Andre. Zdjęcia do filmu były kręcone w Madrycie w ciągu sześciu dni. W realizacji tego przedsięwzięcia wzięło udział łącznie 200 osób (aktorów i członków załogi), wykorzystano ponad 100 rekwizytów i kostiumów stworzonych na potrzeby tylko tej reklamy. Zaprojektowanie i komputerowe wygenerowanie Nibylandii zajęło około sześć miesięcy. Aby dowiedzieć się więcej o zaawansowanych technologiach przedstawionych w filmie, wystarczy kliknąć tutaj.

-

ZOBACZ, JAK POWSTAWAŁ FILM:

-

źródło: Grupa Gezet

Czytaj więcej o marce Kia

Najnowsze oferty

Kia Sportage 1.6 T-GDI 177KM 7DCT, AWD, Business Line Plus, FV23%, na gwarancji,hak
  • Model: Sportage
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 55000 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2020
Kia Sportage 1.6 230 KM Fv23% Polski salon Gwarancja do 2030 ! Navi Kamera
  • Model: Sportage
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 31927 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Hybryda
  • Rok produkcji: 2022
Kia Sportage 1.6 132KM tempomat czujniki parkowania komplet opon polski salon
  • Model: Sportage
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 124545 km
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2016

Odwiedź nasze salony