KIA | EV3 to elektryczny kompaktowy SUV z najlepszym w tym segmencie zasięgiem, wynoszącym do 605 km
KIA | uruchamia usługę CarPay i współpracuje z firmą Parkopedia, aby zapewnić bezproblemowe płatności za parkowanie
Nowa Kia Niro jest dostępna w wersji hybrydowej, hybrydowej plug-in oraz w pełni elektrycznej. Trzy rodzaje napędów do wyboru zapewniają Niro imponująco duży zasięg i dynamiczne prowadzenie a idealnie zestrojone zawieszenie gwarantuje dynamiczną i przyjemną jazdę. Nabywcy Niro docenią również jego przestronne wnętrze, obszerny bagażnik, dużą siłę uciągu, szereg inteligentnych technologii oraz nowe systemy asystujące, które zwiększają bezpieczeństwo.
Kampania promująca ten model pod hasłem „Nie ma jak Niro…” będzie obejmować emisję spotów w kanałach online wideo: YouTube oraz portale VoD. W ramach zaplanowanych działań wykorzystany będzie również display z użyciem formatów rich media, mobile oraz działania SEM. Kampania potrwa do końca października.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media. Za lokalizację spotu i kreację online odpowiada agencja Interactive Partners.
-
-
___
źródło: Kia Motors Poland
KIA | EV3 to elektryczny kompaktowy SUV z najlepszym w tym segmencie zasięgiem, wynoszącym do 605 km
KIA | uruchamia usługę CarPay i współpracuje z firmą Parkopedia, aby zapewnić bezproblemowe płatności za parkowanie