-
„Prawie 30 lat temu kinomani z zapartym tchem oglądali, jak w pierwszej części serii „Jurassic Park”, dr Ian Malcom, siedząc na tylnym siedzeniu Jeepa Wranglera z 1992 roku, uciekał przed dinozaurami, które zbiegły ze swoich wybiegów”, powiedział Olivier Francois, globalny dyrektor marketingu koncernu Stellantis. „Złożyliśmy hołd tej kultowej scenie w spocie reklamowym marki Jeep przygotowanym z okazji „Big Game 2018”, w którym pojawił się nowy Jeep Wrangler, w ramach kolejnego etapu naszej fantastycznej współpracy z Universal Pictures. Obecnie, w 2022 roku, jesteśmy nadal świadkami ewolucji marki Jeep na całym świecie dzięki elektrycznym modelom typu plug-in, m.in. Jeepowi Wranglerowi 4xe i Grand Cherokee 4xe, które dosłownie mają naładowane akumulatory, aby przeżyć niezapomniane przygody, tym razem w towarzystwie czworonożnego pasażera z innej ery, podróżującego na przednim siedzeniu”.
„Marka Jeep znacznie rozwinęła się w ciągu ostatnich trzydziestu lat, jakie upłynęły od momentu, gdy Jeep Wrangler po raz pierwszy pojawił się w filmie „Jurassic Park”, powiedział Christian Meunier, dyrektor generalny marki Jeep. „Weszliśmy do nowych segmentów SUV-ów, zwiększyliśmy naszą globalną produkcję, a dzięki wprowadzeniu na rynek naszej zelektryfikowanej gamy modeli 4xe obejmującej Wranglera 4xe, marka Jeep tworzy najbardziej wszechstronne terenowo i zrównoważone samochody 4x4 na świecie, zaspokajając potrzeby naszej rosnącej globalnej społeczności Jeepa”.
„Seria filmów „Jurassic” znana jest z epickiego rozmachu i porywającej akcji, a „Jurassic World Dominion” zabiera widzów do świata przygód, jakich nie przeżyli dotąd bohaterowie wcześniejszych części serii”, powiedział David K. O'Connor, prezes ds. franczyzy, zarządzania marką i globalnej współpracy partnerskiej Universal Pictures. „Marka Jeep już od czasu pierwszego filmu w 1993 roku zabiera naszych widzów na niewyobrażalne przygody zarówno na ekranie, jak i poza nim, a my jesteśmy zachwyceni, że możemy podążać razem z nimi tą drogą, teraz, jak i za każdym razem”.
Marka Jeep i franczyza Jurassic mają wspólną historię. W 2018 roku, zanim nastąpiła premiera filmu „Jurassic World: Upadłe królestwo”, marka Jeep wyemitowała podczas „Big Game” 60-sekundowy spot, który był hołdem dla kultowej sceny z filmu „Jurassic Park” z udziałem Jeepa Wranglera. W filmie „Jurassic World: Dominion” można zobaczyć Jeepa Wranglera, Jeepa Gladiatora oraz Grand Wagoneera. Reżyserem filmu jest Mimi Cave, a za produkcję odpowiedzialna jest firma Reverie Content. Kampania marki Jeep została stworzona we współpracy z agencją reklamową Highdive z Chicago.
„Jurassic World Dominion” wejdzie na ekrany kin 10 czerwca.
___
źródło: Jeep Polska.