SPORT I PRZYGODA W KOBIECYM WYDANIU: MISTRZYNIE JUVENTUSU W JEEPACH NA TORZE W BALOCCO.

Jeep jest marką cenioną przez kobiety: 20% Klientów stanowią kobiety, które identyfikują się z wartościami marki. Kolejne potwierdzenie wyjątkowego związku marki ze światem kobiet, od 2020 roku legendarny Jeep Wrangler wystąpi w znanym włoskim serialu telewizyjnym „Donnavventura".

-

JEEP - CORAZ WIĘKSZA POPULARNOŚĆ WŚRÓD KOBIET

Jeep to marka, która zdobywa coraz większą popularność wśród kobiet. Jako kolejne potwierdzenie tego wyjątkowego związku, 30 października Mistrzynie Juventusu zawitały do Balocco na legendarny tor Grupy FCA, aby przetestować samochody z  najbardziej utytułowanej w historii gamy SUV-ów. Dla żeńskiej drużyny Juventusu był to dzień pełen wrażeń, podczas którego zawodniczki w towarzystwie włoskich dziennikarek z branży motoryzacyjnej, miały okazję przetestować na zwykłych drogach i w terenie Jeepa Renegade'a, Compassa, Jeepa Cherokee i Grand Cherokee oraz Wranglera, w tym mocne wersje Trackhawk i SRT. a kierownicą SUV-ów Jeepa, trenerka Rita Guarino i zawodniczki Bianconeri zamieniły buty na obcasach na obuwie sportowe, by z dużą prędkością stawić czoła wyzwanim na wyasfaltowanym torze i zmierzyć się z wymagającymi przeszkodami na trudnej trasie off-roadowej, przygotowanej specjalnie do przetestowania legendarnych osiągów samochodów 4x4 marki.

-

-

Po debiucie w Mistrzostwach Piłki Nożnej Serie A w 2017 roku, żeńska drużyna Juventusu wygrała już dwa razy Mistrzostwo Serie A, jeden Puchar Włoch oraz jeden Superpuchar Włoch. Konsekwencja i wytrwałość w podążaniu ścieżką sukcesu i pokonywaniu wszelkich przeszkód zbliża drużynę do filozofii marki Jeep: w ciągu zaledwie dwóch sezonów od debiutu w Serie A, zawodniczki Juventusu zdobyły cztery krajowe trofea, wyznaczając nową drogę do sukcesu.

Sukcesy są także udziałem Jeepa: w ubiegłym miesiącu, z prawie 12 000 sprzedanych egzemplarzy, marka odnotowała najlepszy wrzesień w swojej historii w Europie, kontynuując tym samym pozytywną passę zapoczątkowaną w 2018 roku, w którym Jeep był najszybciej rozwijającą się marką na rynku europejskim. Jest to widoczny pozytywny trend, który pozwolił marce zwiększyć sprzedaż o 330% w ciągu ostatnich pięciu lat.

-

JEEP WRANGLER GWIAZDĄ SERIALU „DONNAVVENTURA"

Jeep to marka bardzo ceniona przez kobiety, które obecnie przekraczają 20% wszystkich kupujących, a w niektórych krajach, jak na przykład Francja, osiąga jeszcze wyższy procent, gdyż tam kobiety stanowią 30% wszystkich nabywców Jeepa. Wśród kobiet w całej Europie największym zainteresowaniem cieszą się przede wszystkim modele Renegade i Compass. Jest to kolejny dowód na to, w jaki sposób wartości marki zyskują przychylność kobiet-kierowców, które postrzegają Jeepy, jako odzwierciedlenie swojej osobowości i wyjątkowości oraz jako samochody, z którymymi można się identyfikować i skutecznie stawiać czoła wielu codziennym obowiązkom. SUV Jeepa jest również towarzyszem podróży podczas przygód poza utartymi ścieżkami, gwarantującym maksymalne bezpieczeństwo. Nieprzypadkowo zatem, legendarny Wrangler zagra główną rolę w nowym sezonie „Donnavventura": kultowy Jeep pojawi się w znanym włoskim programie telewizyjnym, którego pierwsze odcinki są obecnie kręcone.

-

JEEP I SPORT: WSPÓLNE WARTOŚCI W WIELU DYSCYPLINACH

Od zawsze marka Jeep jest mocno związana ze światem sportu. Przełożyło się to na udaną współpracę z Juventusem już ósmy sezon i siedem kolejnych mistrzowskich tytułów w Serie A męskiej drużyny Bianconeri z logo Jeepa na koszulce oraz cztery trofea zdobyte przez żeńską drużynę Juventusu w ciągu zaledwie dwóch lat. Markę łączą również wspólne wartości ze światem surfingu i od pięciu lat jest ona jedynym partnerem motoryzacyjnym World Surf League (WSL), jako pierwszy w historii wyłączny partner motoryzacyjny WSL Championship Tour i trasy, w której biorą udział najwięksi „mistrzowie fal". Ponadto Jeep współpracuje ostatnio z Wanderlust 108, Mindful Triathlon, który poświęcony jest fitnessowi i zdrowemu trybowi życia. W ciągu ostatnich dwóch lat w ramach tego partnerstwa marka uczestniczyła w kilku ważnych europejskich wydarzeniach związanych z jogą, w tym w imprezie poświęconej nowej dyscyplinie fitnessu zwanej Surfset Yoga.


___

źródło: Jeep Polska

Czytaj więcej o marce Jeep

Nowy Jeep® Avenger 2025 już dostępny na polskim rynku, również w wersji 4xe
Nowy Jeep® Avenger 2025 już dostępny na polskim rynku, również w wersji 4xe

Jeep | Nowy Jeep® Avenger, rok modelowy 2025, jest już dostępny do zamawiania z szeroką gamą napędów: w pełni elektrycznym, benzynowym, oraz hybrydowym e-Hybrid 4x2 i 4xe, w tym limitowaną wersję The North Face Edition, łączącą ekskluzywny design z kultowymi możliwościami terenowymi marki Jeep.

Limitowane wersje Winter Edition w atrakcyjnym abonamencie dla firm
Limitowane wersje Winter Edition w atrakcyjnym abonamencie dla firm

Jeep Marka Jeep, oferująca szeroki wybór solidnych SUV-ów, wprowadziła w październiku specjalną ofertę zimową. Firmy, niezależnie od tego czy są jednoosobową działalnością gospodarczą czy dużym klientem flotowym, mogą teraz skorzystać z atrakcyjnej oferty finansowania. 

Zima pełna przygód z modelem Jeep Compass Winter Edition
Zima pełna przygód z modelem Jeep Compass Winter Edition

Jeep Marka Jeep wprowadziła na polski rynek model Jeep Compass w wersji Winter Edition, który jest dostępny w wyjątkowej ofercie wyprzedażowej 

Najnowsze oferty

Jeep Wrangler Sahara 2.0 benzyna 272KM
  • Model: Wrangler
  • Typ nadwozia: Terenowy
  • Przebieg: 5 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2024
Jeep Grand Cherokee SUMMIT RESERVE 2.0 PHEV 381km Baltic Grey - szary
  • Model: Grand Cherokee
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 5 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Hybryda Plug-in
  • Rok produkcji: 2024
Jeep Compass Summit 1.5 e-Hybrid MHEV 130+20KM DCT7
  • Model: Compass
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 5 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Hybryda
  • Rok produkcji: 2024

Odwiedź nasze salony