ALFA ROMEO I INAUGURACJA TONALE W MEDIOLANIE

Z okazji wprowadzenia na główne rynki europejskie modelu Tonale, wczoraj w Mediolanie odbyło się otwarcie nowego flagowego salonu Alfy Romeo u dealera Stellantis & You Sales & Services. Znajduje się on w mieście, w którym ta znana na całym świecie marka została założona w 1910 roku i jest pierwszym salonem na świecie, w którym zastosowano nową identyfikację marki będącą nowoczesną interpretacją klasycznego stylu Alfy Romeo.

-

-

Będąc w symbolicznym miejscu, tym samym, gdzie w 1910 roku znajdowało się Portello - pierwszy zakład produkcyjny Alfy Romeo - dziś jesteśmy świadkami rozpoczęcia ważnego, nowego rozdziału w historii marki. Jeszcze bardziej wzmocniła się nierozerwalna wieź łącząca Alfę Romeo ze światową, wielokulturową stolicą mody, designu i włoskiej kreatywności. Są to dwa symbole włoskiej doskonałości, które wzajemnie się wspierają, wykorzystując swoją chwalebną przeszłość jako inspirację dla bardziej zrównoważonej, technologicznej i śmiałej przyszłości. W centrum uwagi pozostaje jednak zawsze człowiek, jego pasje i inspiracje. Dlatego też Alfa Romeo oferuje swoim klientom możliwość dogłębnego poznania wartości budujących jej tożsamość oraz jej wizji przyszłości.

Nowy flagowy salon Alfy Romeo, o nowoczesnym i linearnym wyglądzie, jest prostą, przesiąkniętą technologią przestrzenią, w której dostrzega się silną harmonię pomiędzy tworzącymi ją elementami. Na zewnątrz budynku odwiedzających wita umieszczony na samej górze napis Alfa Romeo- wykonany tradycyjną kursywą - oraz przy wejściu duży, odbijający światło czerwony totem, który koncepcyjnie przyczynia się do stworzenia emocjonalnych wrażeń wizualnych. Klient odbija się w obiekcie reprezentującym wartości marki, tworząc swoistego rodzaju symbiozę pomiędzy „plemieniem” a nową siedzibą Alfa Romeo.

-

-

W obiekcie wykorzystano legendarną „czerwień Alfy”, żywy i odważny odcień przywołujący na myśl głębokie emocje, dzięki którym od 1910 roku marka pozostaje symbolem włoskiego, szlachetnego, sportowego stylu. Żywiołowość czerwieni zestawiono z elegancją szarości, która we wszystkich swoich odcieniach jest w stanie wyrazić ekskluzywność marki oraz technologię ustanawiającą rekordy zastosowaną w gamie Alfy Romeo. To właśnie dzięki połączeniu pasji i innowacji włoska marka jest tak wyjątkowa i odgrywa kluczową rolę w gamie premium grupy Stellantis.

Inspirowane naturą wnętrze salonu łączy wyjątkowe w dotyku materiały, o innowacyjnej fakturze i kolorystyce, które przywodzą na myśl proces utleniania materiałów. I tak czerwień staje się rozpryskiem magmy między skałami, a ciepłe światło czerwonych ledów oświetla wszystkie strefy ekspozycji. W ten sposób piękno i siła natury doskonale integrują się z technologią cyfrową. Jest to kolejna cecha wyróżniająca najnowszą generację samochodów Alfa Romeo. W środku, zwiedzający mogą doświadczyć ciekawych i wciągających wrażeń, swobodnie przemierzając poszczególne strefy salonu.

-

-

Przykładowo, w strefie Lounge można odkryć legendarną historię marki, przeglądając liczne dostępne książki, nabywając produkty merchandisingowe lub po prostu odpoczywając przy filiżance kawy. Z kolei strefa Join the Tribe to wrota do przyszłości marki, gdzie można poznać zapowiedzi nadchodzących premier Alfy Romeo i poczuć się częścią „plemienia”, niezwykłej społeczności podzielającej wartości marki. Ponadto, dopełnieniem nowego salonu jest miejsce sprzedaży oraz After Sales, będące kolejnym ważnym elementem doświadczenia klienta Alfy Romeo. Czynne w różnych godzinach, wychodzą naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom klienta premium.

-

-

Gwiazdą flagowego salonu w Mediolanie jest nowa Alfa Romeo Tonale, pierwszy zelektryfikowany kompaktowy SUV w historii marki. Włoski design, technologia ustanawiająca rekordy, elektryfikacja, niezrównana dynamika jazdy i projekt, w którym kierowca jest zawsze w centrum uwagi - to pięć kamieni milowych Tonale, strategicznego modelu, który jest wyrazem metamorfozy marki wychodzącej w stronę nowej ery łączności ze światem i elektryfikacji.

Francesco Calcara, Senior Vice President Global Marketing and Communication Alfa Romeo: „Inauguracja pierwszego na świecie flagowego salonu z nową identyfikacją marki, właśnie w Mediolanie, to ważny dla nas moment i doskonała okazja, aby zainspirować świat z Włoch, pozostając wiernymi naszym korzeniom. Wraz z modelem Tonale, Alfa Romeo przeżywa radykalną rewolucję prowadzącą w kierunku nowej ery łączności i elektryfikacji. Ta "metamorfoza" dotyczy nie tylko produktów i technologii, ale definiuje na nowo całe doświadczenie klienta, które obejmuje jakość usług i właśnie identyfikację marki. Alfa Romeo pragnie zaoferować swoim klientom wciągające, a nawet wzbudzające niezwykłe emocje doznania, we wszystkich punktach styku klienta z marką, począwszy od naszych dealerów, gdzie klient będzie mógł poznać cały ekosystem marki, znajdując się w samym sercu procesu zakupu samochodu klasy premium.”

-

-

___
źródło: Alfa Romeo Polska.

Czytaj więcej

Kontrakty Serwisowe i Pakiety Serwisowe w salonach Forda – finansowa korzyść dla właścicieli
Kontrakty Serwisowe i Pakiety Serwisowe w salonach Forda – finansowa korzyść dla właścicieli

Ford | Przewidywalność kosztów i brak ryzyka związanego ze zmianą cen części oraz usług to tylko jedne z zalet Kontraktów Serwisowych Forda. 

Heritage Hub: zachwycająca wystawa z okazji 75 lat istnienia marki Abarth
Heritage Hub: zachwycająca wystawa z okazji 75 lat istnienia marki Abarth

ABARTH | Z okazji 75. urodzin marki z logo Skorpiona, zespół Heritage grupy Stellantis stworzył tymczasową wystawę, na której prezentowane są niezwykle cenne, rzadkie egzemplarze Abartha należące do prywatnych kolekcjonerów i stałej kolekcji firmy.

Alfa Romeo Giulietta Sprint kończy 70 lat
Alfa Romeo Giulietta Sprint kończy 70 lat

ALFA ROMEO | Zaprezentowana w wersji Sprint podczas Salonu Samochodowego w Turynie 21 kwietnia 1954 roku, legendarna Alfa Romeo Giulietta – „włoska narzeczona” - ma już 70 lat Z okazji tej rocznicy, Centro Stile Alfa Romeo stworzyło specjalne jubileuszowe logo. Oficjalne obchody odbędą się w pierwszy weekend czerwca w Muzeum Arese, a towarzyszyć im będzie parada, konferencja Backstage i specjalna wystawa

Najnowsze oferty

Citroen Jumper Kupiony w Polsce ,L4H2, FV  23 %
  • Model: Jumper
  • Typ nadwozia: Furgon (blaszak)
  • Przebieg: 188671 km
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Rodzaj paliwa: Diesel
  • Rok produkcji: 2018
Hyundai Elantra 1.6 MPI 123KM 6MT Smart + Tech
  • Model: Elantra
  • Typ nadwozia: Sedan / Limuzyna
  • Przebieg: 26891 km
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2021
Fiat Ducato MAXI L4H3, FV23% kamera cofania, polski salon
  • Model: Ducato
  • Typ nadwozia: Furgon (blaszak)
  • Przebieg: 140500 km
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Rodzaj paliwa: Diesel
  • Rok produkcji: 2019

Odwiedź nasze salony

Abarth logo

Abarth

Szczecin
Przejdź do salonu
Alfa Romeo logo

Alfa Romeo

Gdańsk
Przejdź do salonu
Alfa Romeo logo

Alfa Romeo

Szczecin
Przejdź do salonu
Alfa Romeo logo

Alfa Romeo

Zielona Góra
Przejdź do salonu
BAIC logo

BAIC

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
BAIC logo

BAIC

Szczecin
Przejdź do salonu
BAIC logo

BAIC

Zielona Góra
Przejdź do salonu
Dacia logo

Dacia

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Fiat logo

Fiat

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Fiat logo

Fiat

Szczecin
Przejdź do salonu
Fiat logo

Fiat

Zielona Góra
Przejdź do salonu
Fiat Professional logo

Fiat Professional

Gdańsk
Przejdź do salonu
Fiat Professional logo

Fiat Professional

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Fiat Professional logo

Fiat Professional

Szczecin
Przejdź do salonu
Fiat Professional logo

Fiat Professional

Zielona Góra
Przejdź do salonu
Ford logo

Ford

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Honda logo

Honda

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Honda logo

Honda

Szczecin
Przejdź do salonu
Honda logo

Honda

Zielona Góra
Przejdź do salonu
Honda Motocykle logo

Honda Motocykle

Szczecin
Przejdź do salonu
Honda Motocykle logo

Honda Motocykle

Zielona Góra
Przejdź do salonu
Hyundai logo

Hyundai

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Hyundai logo

Hyundai

Szczecin
Przejdź do salonu
Hyundai logo

Hyundai

Zielona Góra
Przejdź do salonu
Isuzu logo

Isuzu

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Isuzu logo

Isuzu

Szczecin
Przejdź do salonu
Isuzu logo

Isuzu

Zielona Góra
Przejdź do salonu
Jeep logo

Jeep

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Jeep logo

Jeep

Szczecin
Przejdź do salonu
Jeep logo

Jeep

Zielona Góra
Przejdź do salonu
Kia logo

Kia

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Kia logo

Kia

Zielona Góra
Przejdź do salonu
Mitsubishi logo

Mitsubishi

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Mitsubishi logo

Mitsubishi

Szczecin
Przejdź do salonu
Mitsubishi logo

Mitsubishi

Zielona Góra
Przejdź do salonu
Opel logo

Opel

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Opel logo

Opel

Szczecin
Przejdź do salonu
Renault logo

Renault

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Suzuki logo

Suzuki

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Suzuki logo

Suzuki

Szczecin
Przejdź do salonu