ALFA ROMEO I INAUGURACJA TONALE W MEDIOLANIE

Z okazji wprowadzenia na główne rynki europejskie modelu Tonale, wczoraj w Mediolanie odbyło się otwarcie nowego flagowego salonu Alfy Romeo u dealera Stellantis & You Sales & Services. Znajduje się on w mieście, w którym ta znana na całym świecie marka została założona w 1910 roku i jest pierwszym salonem na świecie, w którym zastosowano nową identyfikację marki będącą nowoczesną interpretacją klasycznego stylu Alfy Romeo.

-

-

Będąc w symbolicznym miejscu, tym samym, gdzie w 1910 roku znajdowało się Portello - pierwszy zakład produkcyjny Alfy Romeo - dziś jesteśmy świadkami rozpoczęcia ważnego, nowego rozdziału w historii marki. Jeszcze bardziej wzmocniła się nierozerwalna wieź łącząca Alfę Romeo ze światową, wielokulturową stolicą mody, designu i włoskiej kreatywności. Są to dwa symbole włoskiej doskonałości, które wzajemnie się wspierają, wykorzystując swoją chwalebną przeszłość jako inspirację dla bardziej zrównoważonej, technologicznej i śmiałej przyszłości. W centrum uwagi pozostaje jednak zawsze człowiek, jego pasje i inspiracje. Dlatego też Alfa Romeo oferuje swoim klientom możliwość dogłębnego poznania wartości budujących jej tożsamość oraz jej wizji przyszłości.

Nowy flagowy salon Alfy Romeo, o nowoczesnym i linearnym wyglądzie, jest prostą, przesiąkniętą technologią przestrzenią, w której dostrzega się silną harmonię pomiędzy tworzącymi ją elementami. Na zewnątrz budynku odwiedzających wita umieszczony na samej górze napis Alfa Romeo- wykonany tradycyjną kursywą - oraz przy wejściu duży, odbijający światło czerwony totem, który koncepcyjnie przyczynia się do stworzenia emocjonalnych wrażeń wizualnych. Klient odbija się w obiekcie reprezentującym wartości marki, tworząc swoistego rodzaju symbiozę pomiędzy „plemieniem” a nową siedzibą Alfa Romeo.

-

-

W obiekcie wykorzystano legendarną „czerwień Alfy”, żywy i odważny odcień przywołujący na myśl głębokie emocje, dzięki którym od 1910 roku marka pozostaje symbolem włoskiego, szlachetnego, sportowego stylu. Żywiołowość czerwieni zestawiono z elegancją szarości, która we wszystkich swoich odcieniach jest w stanie wyrazić ekskluzywność marki oraz technologię ustanawiającą rekordy zastosowaną w gamie Alfy Romeo. To właśnie dzięki połączeniu pasji i innowacji włoska marka jest tak wyjątkowa i odgrywa kluczową rolę w gamie premium grupy Stellantis.

Inspirowane naturą wnętrze salonu łączy wyjątkowe w dotyku materiały, o innowacyjnej fakturze i kolorystyce, które przywodzą na myśl proces utleniania materiałów. I tak czerwień staje się rozpryskiem magmy między skałami, a ciepłe światło czerwonych ledów oświetla wszystkie strefy ekspozycji. W ten sposób piękno i siła natury doskonale integrują się z technologią cyfrową. Jest to kolejna cecha wyróżniająca najnowszą generację samochodów Alfa Romeo. W środku, zwiedzający mogą doświadczyć ciekawych i wciągających wrażeń, swobodnie przemierzając poszczególne strefy salonu.

-

-

Przykładowo, w strefie Lounge można odkryć legendarną historię marki, przeglądając liczne dostępne książki, nabywając produkty merchandisingowe lub po prostu odpoczywając przy filiżance kawy. Z kolei strefa Join the Tribe to wrota do przyszłości marki, gdzie można poznać zapowiedzi nadchodzących premier Alfy Romeo i poczuć się częścią „plemienia”, niezwykłej społeczności podzielającej wartości marki. Ponadto, dopełnieniem nowego salonu jest miejsce sprzedaży oraz After Sales, będące kolejnym ważnym elementem doświadczenia klienta Alfy Romeo. Czynne w różnych godzinach, wychodzą naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom klienta premium.

-

-

Gwiazdą flagowego salonu w Mediolanie jest nowa Alfa Romeo Tonale, pierwszy zelektryfikowany kompaktowy SUV w historii marki. Włoski design, technologia ustanawiająca rekordy, elektryfikacja, niezrównana dynamika jazdy i projekt, w którym kierowca jest zawsze w centrum uwagi - to pięć kamieni milowych Tonale, strategicznego modelu, który jest wyrazem metamorfozy marki wychodzącej w stronę nowej ery łączności ze światem i elektryfikacji.

Francesco Calcara, Senior Vice President Global Marketing and Communication Alfa Romeo: „Inauguracja pierwszego na świecie flagowego salonu z nową identyfikacją marki, właśnie w Mediolanie, to ważny dla nas moment i doskonała okazja, aby zainspirować świat z Włoch, pozostając wiernymi naszym korzeniom. Wraz z modelem Tonale, Alfa Romeo przeżywa radykalną rewolucję prowadzącą w kierunku nowej ery łączności i elektryfikacji. Ta "metamorfoza" dotyczy nie tylko produktów i technologii, ale definiuje na nowo całe doświadczenie klienta, które obejmuje jakość usług i właśnie identyfikację marki. Alfa Romeo pragnie zaoferować swoim klientom wciągające, a nawet wzbudzające niezwykłe emocje doznania, we wszystkich punktach styku klienta z marką, począwszy od naszych dealerów, gdzie klient będzie mógł poznać cały ekosystem marki, znajdując się w samym sercu procesu zakupu samochodu klasy premium.”

-

-

___
źródło: Alfa Romeo Polska.

Czytaj więcej

Nowe barwy „Champion Spirit” Mustanga GT3 – hołd oddany mistrzowskim modelom wyścigowym Forda
Nowe barwy „Champion Spirit” Mustanga GT3 – hołd oddany mistrzowskim modelom wyścigowym Forda

MUSTANG | Termin „barwy” zazwyczaj odnosi się do unikatowego malowania lub emblematu, wskazujących na przynależność, stosowanych często na strojach ludzi lub na pojazdach. U zapaleńców, „barwy” przywołują wspomnienia kultowych samochodów wyścigowych Forda i związanych z nimi sportowych wydarzeń. Wielu z was pewnie wspomina ulubione barwy wyścigowe lub niezapomniany numer kierowcy.

Hyundai IONIQ 5 N w wyścigu Pikes Peak – misja: pobić rekord w klasie elektrycznych SUV-ów
Hyundai IONIQ 5 N w wyścigu Pikes Peak – misja: pobić rekord w klasie elektrycznych SUV-ów

Hyundai | Seryjny IONIQ 5 N został przygotowany do występów w Pikes Peak International Hill Climb

W czasie, gdy nowe pokolenie kierowców wsiądzie za kierownicę pierwszych egzemplarzy modelu IONIQ 5 N, Hyundai planuje dodatkowo podkręcić emocje startując w 102. edycji wyścigu Pikes Peak International Hill Climb (PPIHC), który odbędzie się 23. czerwca 2024 roku. Dwa elektryczne modele IONIQ 5 N o mocy 641 koni mechanicznych mają na celu pobić rekord w klasie seryjnych SUV-ów z napędem elektrycznym; łącznie Hyundai w wyścigu wystawi cztery pojazdy. 

Wracamy w góry silniejsi niż kiedykolwiek, z wiodącym w swojej klasie elektrycznym SUV-em w postaci IONIQ 5 N. Historia testowania nowych technologii i produktów przez Hyundaia na Pikes Peak sięga 1992 roku, a IONIQ 5 N przenosi tę koncepcję do samochodów elektrycznych o wysokich osiągach. IONIQ 5 N w specyfikacji seryjnej pokaże, czego klienci mogą spodziewać się od swoich pojazdów

Till WartenbergSzef marki N i motorsportu

Marka Mitsubishi odnotowała znaczący wzrost sprzedaży w Polsce w pierwszym kwartale tego roku
Marka Mitsubishi odnotowała znaczący wzrost sprzedaży w Polsce w pierwszym kwartale tego roku

Mitsubishi | Marka Mitsubishi odnotowała znaczący wzrost sprzedaży w Polsce w pierwszym kwartale tego roku. W ciągu pierwszych trzech miesięcy 2024 roku aż 88% więcej klientów zdecydowało się na zakup nowego modelu spod znaku Trzech Diamentów a nowe Mitsubishi ASX jako bestseller marki, w największym stopniu zdecydowało o tak dobrym rezultacie.

Najnowsze oferty

Opel Crossland Elegance 1.2 Turbo Benzyna 110KM MT6 Wyprzedaż Samochodów Zastępczych
  • Model: Crossland
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 20000 km
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2022
Alfa Romeo Tonale Veloce 1.5 160KM + 20KM  Mhev, 2024
  • Model: Tonale
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 5 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Hybryda
  • Rok produkcji: 2024
Jeep Renegade SUMMIT 1.5 Mhev 130+20KM Automat
  • Model: Renegade
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 5 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Hybryda
  • Rok produkcji: 2024

Odwiedź nasze salony

Abarth logo

Abarth

Szczecin
Przejdź do salonu
Alfa Romeo logo

Alfa Romeo

Gdańsk
Przejdź do salonu
Alfa Romeo logo

Alfa Romeo

Szczecin
Przejdź do salonu
Alfa Romeo logo

Alfa Romeo

Zielona Góra
Przejdź do salonu
BAIC logo

BAIC

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
BAIC logo

BAIC

Szczecin
Przejdź do salonu
BAIC logo

BAIC

Zielona Góra
Przejdź do salonu
Dacia logo

Dacia

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Fiat logo

Fiat

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Fiat logo

Fiat

Szczecin
Przejdź do salonu
Fiat logo

Fiat

Zielona Góra
Przejdź do salonu
Fiat Professional logo

Fiat Professional

Gdańsk
Przejdź do salonu
Fiat Professional logo

Fiat Professional

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Fiat Professional logo

Fiat Professional

Szczecin
Przejdź do salonu
Fiat Professional logo

Fiat Professional

Zielona Góra
Przejdź do salonu
Ford logo

Ford

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Honda logo

Honda

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Honda logo

Honda

Szczecin
Przejdź do salonu
Honda logo

Honda

Zielona Góra
Przejdź do salonu
Honda Motocykle logo

Honda Motocykle

Szczecin
Przejdź do salonu
Honda Motocykle logo

Honda Motocykle

Zielona Góra
Przejdź do salonu
Hyundai logo

Hyundai

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Hyundai logo

Hyundai

Szczecin
Przejdź do salonu
Hyundai logo

Hyundai

Zielona Góra
Przejdź do salonu
Isuzu logo

Isuzu

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Isuzu logo

Isuzu

Szczecin
Przejdź do salonu
Isuzu logo

Isuzu

Zielona Góra
Przejdź do salonu
Jeep logo

Jeep

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Jeep logo

Jeep

Szczecin
Przejdź do salonu
Jeep logo

Jeep

Zielona Góra
Przejdź do salonu
Kia logo

Kia

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Kia logo

Kia

Zielona Góra
Przejdź do salonu
Mitsubishi logo

Mitsubishi

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Mitsubishi logo

Mitsubishi

Szczecin
Przejdź do salonu
Mitsubishi logo

Mitsubishi

Zielona Góra
Przejdź do salonu
Opel logo

Opel

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Opel logo

Opel

Szczecin
Przejdź do salonu
Renault logo

Renault

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Suzuki logo

Suzuki

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Suzuki logo

Suzuki

Szczecin
Przejdź do salonu