HYUNDAI ODNOTOWAŁ WZROST WARTOŚCI O 4,6% W RANKINGU INTERBRAND 2019

W 2019 roku Hyundai odnotował wzrost wartości o 4,6 procent, dzięki czemu zajął 36. miejsce w rankingu Interbrand 2019 najbardziej wartościowych marek na świecie i 6. lokatę wśród producentów samochodów.

Od pierwszej publikacji raportu Interbrand w 2005 roku, marka Hyundai konsekwentnie znajduje się w pierwszej 100-tce rankingu. W ciągu 15 lat firma awansowała aż o 48 pozycji oraz odnotowała wzrost wartości o 10 mld USD. Należy także podkreślić, że pomimo trwającego spowolnienia światowej gospodarki, Hyundai utrzymał ponad czteroprocentowe tempo wzrostu wartości i znalazł się w pierwszej 40-tce najbardziej wartościowych marek piąty rok z rzędu.

-

-

"Inwestycje w wodór i działania w obszarze technologii mobilności przyszłości, w dużej mierze przyczyniły się do wzrostu wartości marki Hyundai. Jasna wizja marki Hyundai społeczeństwa opartego o wodór oraz udane wejście do branży robotyki pokazały, że firma proaktywnie reaguje na zmiany zachodzące w tym zakresie" - powiedział Mike Rocha Globalny Dyrektor ds. Wyceny Marki Interbrand.

Hyundai’s Fuel Cell Electric Vehicle Vision 2030 to plan firmy Hyundai zakładający dalszą budowę społeczeństwa opartego o wodór oraz produkcję systemów ogniw paliwowych i przyspieszenie innowacji w tym obszarze także poza sektorem transportu samochodowego, z zamiarem stworzenia świata napędzanego czystą energią.

-

-

Hyundai Motor Group jest jednym z współprzewodniczących Rady Wodorowej, światowego sojuszu sześćdziesięciu wiodących firm energetycznych, transportowych i przemysłowych, które łączy długofalowa wizja globalnej gospodarki wodorowej. Hyundai angażuje także aktywnie swoje zasoby w obszarze mobilność przyszłości i dywersyfikuje portfolio biznesowe, obejmujące już nie tylko sprzedaż samochodów, ale także robotykę, mikro-mobilność, carsharing, usługi z zakresu łączność i inne. Wszystkie te innowacje odgrywają kluczową rolę w podnoszeniu konkurencyjności marki w różnych sektorach.

Oprócz wyżej wymienionych aspektów, Hyundai pracuje także nieustannie nad wzmacnianiem wizerunku marki, co również przełożyło się na uzyskanie tak wysokiego miejsca w rankingu Interbrand 2019.

W ubiegłym roku Hyundai, jako pierwszy producent samochodów z Korei Południowej, otrzymał nagrodę Red Dot: Marka Roku 2018. Nagroda Red Dot to jedno z najważniejszych na świecie wyróżnień w dziedzinie projektowania i jest najlepszym świadectwem najwyższej jakości i innowacyjności marki. Hyundai otrzymał już łącznie cztery nagrody Red Dot, a także trzy wyróżnienia Red Dot: Best of the Best.

"Hyundai dąży do tego, by stać się liderem mobilności przyszłości, widząc w zmianach zachodzących w branży motoryzacyjnej nowe możliwości. Odważne inwestycje w przedsiębiorstwa zajmujące się wodorem i mobilnością, w połączeniu z własną konkurencyjnością technologiczną sprawiają, że Hyundai staje się marką coraz bardziej innowacyjną i kreatywną" - mówi Wonhong Cho Dyrektor Marketingu Hyundai Motor Company.

Firma konsultingowa Interbrand co roku przeprowadza ocenę, a następnie publikuje ranking największych światowych marek. Wartość marki na potrzeby rankingu obliczana jest na podstawie kompleksowej oceny zeznań podatkowych oraz działań marketingowych, które wykorzystywane są do oszacowania jej przyszłych przychodów.


___
źródło: Hyundai Polska

Czytaj więcej o marce Hyundai

Hyundai i20 N Line: bardziej sportowy design i ulepszone funkcje
Hyundai i20 N Line: bardziej sportowy design i ulepszone funkcje

Hyundai | W tym roku Hyundai i20 przeszedł lifting. Na rynek właśnie trafia jego najnowsza, odświeżona wersja i20 N Line

Słodki sukces: Esapekka Lappi i Janne Ferm sięgają po zwycięstwo w Rajdzie Szwecji
Słodki sukces: Esapekka Lappi i Janne Ferm sięgają po zwycięstwo w Rajdzie Szwecji

 Hyundai | Ostatniego dnia Rajdu Szwecji, mając ogromną przewagę nad rywalami, Lappi i Ferm stanęli do walki w trzech niedzielnych etapach i sięgnęli po swoje drugie zwycięstwo w WRC. Finowie zachowali zimną krew pokonując przeszło 300 kilometrów trasy rajdu, w którym najmniejszy błąd mógł mieć ogromne konsekwencje.

Hyundai Motor Poland kontynuuje w 2024 roku współpracę z Fundacją Nasza Ziemia
Hyundai Motor Poland kontynuuje w 2024 roku współpracę z Fundacją Nasza Ziemia

Hyundai | Hyundai Motor Poland już po raz trzeci będzie strategicznym partnerem Fundacji Nasza Ziemia. Partnerstwo jest wyrazem zaangażowania marki Hyundai w promowanie idei zrównoważonego rozwoju, wspieranie ekosystemu zrównoważonej mobilności, oraz promowanie świadomości ekologicznej. 

Najnowsze oferty

Hyundai Kona 1.6 T-GDI 198km 7DCT  Executive + Tech
  • Model: Kona
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 5 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2024
Hyundai Tucson 1.6 T-Gdi 150KM 7DCT 2WD N LINE Inteligentna klapa bagażnika
  • Model: Tucson
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 5 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2024
Hyundai i20 Modern Comfort LED  1.0 T-GDI 100 KM 6MT
  • Model: i20
  • Typ nadwozia: Hatchback
  • Przebieg: 5 km
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2023

Odwiedź nasze salony