-
Wysokowydajna technologia jest w pełni zintegrowana z projektem, aby spełnić wymagania dla pojazdów wodorowych w zakresie zarządzania termicznego. Dzięki funkcjonalnej estetyce, N Vision 74 bada równowagę między najnowocześniejszą technologią, a kultowym designem. Oprócz sporego zasięgu i możliwości szybkiego tankowania, N Vision 74 gwarantuje również frajdę z jazdy, dzięki wykorzystaniu najnowszej technologii i zrównoważonego źródła energii.
-
Specyfikacja N Vision 74
- Wymiary (Dł. / Szer. / Wys. / Rozstaw osi (㎜)): 4,952 / 1,995 / 1,331 / 2,905
- Silnik (montowany z tyłu)
- Moc maksymalna(kW/KM): Ponad 500 / 680
- Moment maksymalny (Nm): Ponad 900
- Akumulator
- Pojemność (kWh): 62.4, Możliwość szybkiego ładowanbia 800 V
- Ogniwa wodorowe
- Pojemność zbiornika wodoru: 4.2 kg
- Stos ogniw paliwowych: 85 kW (maksymalnie 95 kW)
- Czas tankowania: 5 min
- Osiągi
- Prędkość maksymalna: Ponad 250 km/h
- Zasięg: Ponad 600 km
-
-
HYUNDAI RN22E
RN22e zapewnia osiągi, które sprawdzą się na torze wyścigowym, co uzyskano udoskonalając i optymalizując wiodącą na rynku platformę E-GMP i opakowując ją w opływową karoserię modelu IONIQ 6. Jako pierwsze „laboratorium na kołach” marki Hyundai N oparte na E-GMP, RN22e pokazuje wizję i kierunek rozwoju, jednocześnie otwierając drogę do przygotowania w przyszłości drogowego modelu elektrycznego o wysokich osiągach. Koncept otrzymał swoją nazwę, ponieważ jest to „laboratorium na kołach” (z ang. rolling lab) marki N opracowane w 2022 roku i wyróżniające się elektrycznym napędem. RN22e jest testowany pod kątem największego wykorzystania trzech filarów osiągów N, zaczynając od „łobuza w zakrętach”. Hyundai N rozwija zdolność pokonywania zakrętów od momentu wprowadzenia marki na rynek i rozwija e-LSD, czyli elektronicznie sterowany mechanizm różnicowy, dostępny w większości modeli N. RN22e uwypukla wrażenia podczas pokonywania zakrętów, nawet autem o wyższej masie, dzięki wektorowaniu momentu obrotowego przez podwójne sprzęgło. Co więcej, drukowane części 3D zmniejszają masę i zachowują sztywność, aby zapewnić jeszcze większą pewność podczas atakowania zakrętów. Wyposażony w napęd na wszystkie koła, RN22e zapewnia zoptymalizowany rozkład momentu obrotowego w zależności od wybranego trybu jazdy, co pozwala kierowcy decydować o podziale siły napędowej na przednie i tylne koła.
-