-
Jeśli chodzi o zasięg, modele Jeep 4xe oferują również wiele możliwości dostosowania, aby zapewnić kierowcy pełne bezpieczeństwo, nawet w takich sytuacjach, jak dłuższa jazda terenowa po zaśnieżonych lub oblodzonych trasach. By zapobiec problemom, gdy poziom naładowania akumulatora szybciej spada, dwa silniki elektryczne, które wraz z silnikiem spalinowym są sercem systemu 4xe, mają funkcję „powerloop”, która zapewnia, że napęd hybrydowy eAWD jest zawsze gwarantowany, dzięki czemu można bez obaw stawić czoła nawet najbardziej ekstremalnym przygodom w zaśnieżonym terenie.
Wszystkie komponenty elektroniczne wysokiego napięcia, w tym moduły sterujące i przewody pomiędzy akumulatorami a silnikami elektrycznymi, są w pełni szczelne i wodoodporne, czyli zabezpieczone w przypadku ewentualnych przepraw przez bród, nawet ze śniegiem i lodem. Wersje Trailhawk mają również stalowe osłony podwozia dla dodatkowej ochrony podczas jazdy w trudnym terenie, specjalne wyposażenie oraz wzorcowe wartości kątów w swojej kategorii (kąt natarcia 28˚, kąt zejścia 28 ˚, kąt rampowy 18˚, prześwit 20,1 cm w modelu Renegade Trailhawk; kąt natarcia 30,4˚, kąt zejścia 33,3˚, kąt rampowy 20,9˚ i prześwit 21,3 cm w modelu Compass Trailhawk), które są niezwykle ważne przy pokonywaniu przeszkód w zaśnieżonym terenie.
Akumulator litowo-jonowy o pojemności 11,4 kWh i napięciu 400V zasilający tylną oś „e-axle" ma zarówno układ chłodzenia, jak i nagrzewania. W przypadku narażenia na niskie temperatury przez bardzo długi czas, ten ostatni zmniejsza wpływ na zasięg, pozwalając na normalne funkcjonowanie systemu aż do -30°C.
W zimie ważny jest też wybór opon: do Jeepów 4xe zaleca się wybór opon zimowych M+S, które zapewniają maksymalną przyczepność nawet na śliskich nawierzchniach. I tak, Jeep Renegade 4xe Trailhawk wyposażony jest w standardzie w 17-calowe obręcze kół z oponami zimowymi 235/55 R17 M+S, natomiast Jeep Compass Trailhawk 4xe wyposażony jest w standardzie w 17-calowe obręcze kół z oponami zimowymi 235/60 R17 M+S.
-