NOWA HONDA XL750 TRANSALP 2023 - DNI OTWARTE

Honda Transalp jest prawdziwą legendą. Model ten pojawił się w ofercie w 1986 roku jako spokojny, komfortowy crossover z dynamicznym silnikiem V-Twin o pojemności 583 cm3 i zawieszeniem o dużym skoku, które to cechy sprawiały, że doskonale sprawdzał się również poza utwardzonymi szlakami. Na europejskich drogach do dziś można spotkać Transalpy z pierwszych lat produkcji, co świadczy o wysokiej jakości i ponadczasowości tego modelu. Nowa Honda Transalp otrzymała elegancką, prostą i czystą w formie stylistykę. Podobnie jak jej pierwowzór, jest lekką i zwinną maszyną służącą zarówno do przemierzania miasta, jak i do dalszych podróży – w pojedynkę lub z pasażerem, a także do dobrej zabawy w lekkim terenie. Twórcy modelu dążyli do osiągnięcia równowagi pomiędzy aerodynamiką i ochroną przed wiatrem przy dużych prędkościach, a poczuciem lekkości i wolności podczas spokojnej jazdy. W gamie motocykli Hondy klasy Adventure, XL750 Transalp zajmuje miejsce pomiędzy odpowiednim dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2, “kieszonkowym” CB500X, a przeznaczonym dla bardziej doświadczonych jeźdźców, „atletycznym” CRF1100L Africa Twin.

Do napędu Transalpa służy ośmiozaworowy, rzędowy dwucylindrowy silnik o mocy maksymalnej 92 KM (67,5 kW) i maksymalnym momencie obrotowym 75 Nm, zapewniający mocną reakcję w całym zakresie obrotów. Model wyposażono w elektroniczną przepustnicę TBW z czterema predefiniowanymi trybami jazdy Standard, Sport, Rain i Gravel oraz piątym trybem User, umożliwiającym użytkownikowi wybór preferowanych przez niego ustawień. Mamy tu również 5-stopniową kontrolę momentu obrotowego – HSTC – ze zintegrowaną kontrolą unoszenia przedniego koła oraz możliwość ustawienia intensywności hamowania silnikiem na trzech poziomach.


Stalowa rama nowego Transalpa współpracuje z kompletnym zawieszeniem przednim Showa, opierającym się na 43-milimetrowym widelcu SFF-CATM USD oraz z tylnym amortyzatorem działającym poprzez układ Pro-Link. Z przodu zastosowano dwa dwutłoczkowe zaciski hamulcowe, a na obręcze kół o rozmiarach 21 i 18 cali założono opony dętkowe.

Na długiej liście seryjnego wyposażenia modelu XL750 Transalp znalazły się między innymi: 5-calowy kolorowy wyświetlacz TFT z systemem sterowania głosowego za pomocą smartfona (HSVCs), pełne oświetlenie LED, automatycznie wyłączane kierunkowskazy oraz funkcja sygnalizacji hamowania awaryjnego ESS. Nowy XL750 Transalp jest zatem dobrze przemyślanym motocyklem dedykowanym współczesnemu użytkownikowi oczekującemu od swojej maszyny wszechstronności i dobrych osiągów, a także niezawodności i trwałości.

UMÓW SIĘ NA JAZDĘ PRÓBNĄ:

Czytaj więcej o marce Honda

Honda CB125F 2026
Honda CB125F 2026

 Honda CB125F to początek motocyklowej przygody

Honda Vision 110 na rok 2025
Honda Vision 110 na rok 2025

HONDA | już od ponad 14 lat, Vision 110, skuter Hondy do codziennego użytku, niezmiennie oferuje wysoką jakość wykonania i fantastyczny stosunek jakości do ceny

Najnowsze oferty

Honda NSS FORZA 350 Secial Edition + kufer
  • Model: NSS
  • Przebieg: 5 km
  • Napęd: Pas napędowy
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2025
Honda CRF 300L ABS Nowy  *dostępne inne kolory*
  • Model: CRF
  • Przebieg: 2 km
  • Napęd: Łańcuch
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2025
Honda CRF 300 Rally ABS Nowy,  *dostępne*
  • Model: CRF
  • Przebieg: 5 km
  • Napęd: Łańcuch
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2025

Odwiedź nasze salony