HONDA | już od ponad 14 lat, Vision 110, skuter Hondy do codziennego użytku, niezmiennie oferuje wysoką jakość wykonania i fantastyczny stosunek jakości do ceny
Honda SH350i na rok 2025
Na ulicach i skrzyżowaniach europejskich stolic trudno nie dostrzec pędzących skuterów z emblematem, składającym się z dwóch liter: SH. W ciągu ostatnich 42 lat w Europie sprzedano ponad milion skuterów SH, dzięki czemu model ten zyskał w gamie marki Honda status pojazdu o wysokiej jakości wykonania i niezawodności w eksploatacji.
SH300i z kompaktową płaską podłogą i 16-calowymi kołami z przodu i z tyłu, posiada wszystkie cechy charakterystyczne skuterów SH, a także dodatkowy wyróżnik – mocny silnik, zapewniający bezstresową jazdę, zarówno w mieście, jak i na autostradzie
SH300i stał się pierwszym jednośladem Hondy, który został homologowany zgodnie z normą EURO4 już w roczniku modelowym 2015, a jednocześnie jego silnik zyskał większą moc maksymalną i ograniczył swój apetyt na paliwo. Wygląd SH300i stał się wtedy bardziej muskularny, a podwozie otrzymało poprawki, pozwalające na powiększenie schowków, bez żadnych kompromisów w dziedzinie znakomitego prowadzenia się pojazdu.
W roczniku modelowym 2019 skuter otrzymał system regulacji momentu obrotowego (HSTC) oraz obsługę zapłonu i schowka Smart Key, a w modelu na rok 2021 SH350i zyskał większą pojemność skokową silnika i tym samym więcej mocy i momentu obrotowego, a dodatkowo elegancję i styl, co jeszcze skuteczniej wzmocniło jego pozycję jako idealnego skutera na wszystkie okazje.
SH350i, największy w rodzinie, która obejmuje również popularne modele SH125i i SH150i, w modelu na rok 2025 zwiększa atrakcyjność dzięki odświeżeniu wzornictwa, dwu nowym, śmiałym opcjom kolorystycznym i czterem nowym kombinacjom kolorów.
Honda SH350i 2025 - opis modelu
Silnik eSP+ modelu SH350i osiąga moc maksymalną 21,5 kW dysponuje wysoką dynamiką w całym zakresie obrotów i zapewnia wysokie przyspieszenie, za które jest tak ceniony. W modelu na rok 2025 zweryfikowano ustawienia elektronicznego modułu silnika ECU, zmieniono układ katalizatora i tłumika oraz dodano czujnik O2.
Elegancki styl – z odnowionym projektem przedniej partii i oświetleniem LED – podkreśla formułę skutera SH o wysokich walorach praktycznych, na którym łatwo się jeździ i który łatwo zaparkować. Schowek pod siedzeniem, mieszczący jak dotychczas pełnowymiarowy kask, zyskał wewnętrzne oświetlenie. W przedniej kieszeni znajduje się również gniazdo USB typu C, a kokpit jest wyposażony w atrakcyjny wyświetlacz LCD.
Rama główna to trwały, lekki stalowy układ szkieletowy; 16-calowe koło przednie prowadzi teleskopowy widelec , z tyłu zastosowano podwójne amortyzatory.
SH350i w roczniku modelowym 2025 otrzyma następujące opcje kolorystyczne:
► Pearl Nebbia White*NOWOŚĆ*
► Mat Jeans Blue Metallic *NOWOŚĆ*
► Mat Rock Gray *NOWOŚĆ*
► Mat Pearl Diaspro Red *NOWOŚĆ*
► Mat Lucent Silver Metallic Black
Honda SH350i 2025 - wyposażenie i stylistyka
SH350i to skuter, który jest natychmiast zauważany na drodze, dzięki eleganckiej estetyce typowej dla serii SH. Wyróżnia go nowa „twarz”, a zmiany na rok 2025 przynoszą ze sobą ewolucję: przeprojektowany reflektor LED zawiera centralną listwę świateł drogowych, oddzielającą dwie listwy świateł mijania, natomiast światła pozycyjne i zmienione kierunkowskazy znajdują się na kierownicy, dzięki czemu uzyskano elegancką, nowoczesną sygnaturę przodu skutera. Światło tylne i kierunkowskazy LED znajdują się między uchwytami dla pasażera wykonanymi z aluminium.
Oczywiście, dla skutera SH funkcjonalność jest równie ważna, jak forma. Pozycja za kierownicą pasuje do szerokiego zakresu gabarytów kierowców, zapewniając zrelaksowaną, wyprostowaną postawę i doskonałą widoczność we wszystkich kierunkach. Całkowita długość skutera wynosi 2160 mm, szerokość 742 mm, a wysokość 1160 mm. Minimalny prześwit to 130 mm.
Pod siedzeniem jest miejsce na pełnowymiarowy kask i użyteczne oświetlenie wnętrza, a samo siedzenie znajduje się na komfortowej wysokości 805 mm (tylko 6 mm wyżej niż w SH125/150). Dodatkową oddzieloną przstrzeń można znaleźć w większym schowku na rękawiczki, który może pomieścić przedmioty codziennego użytku i cenniejsze drobiazgi. Jest też gniazdo USB typu C, które ułatwia ładowanie urządzenia mobilnego. Standardowa dla SH płaska podłoga (o szerokości 435 mm) sprawia, że łatwo balansuje się ciałem, a także łatwo stawia się na niej stopy. Składany zaczep pod kierownicą ułatwi przewóz torby z zakupami.
Atrakcyjny zestaw wskaźników LCD obejmuje wszystkie światła ostrzegawcze – w tym obsługę HSTC i ABS – starannie rozmieszczone wokół centralnego, cyfrowego wyświetlacza prędkości i licznika przebiegu. Wszystkie ustawienia zespołu wskaźników kierowca wprowadza za pomocą przycisków umieszczonych po lewej stronie kierownicy.
Przednie i tylne kierunkowskazy mają funkcję automatycznego wyłączania sygnału awaryjnego hamowania. Podczas nagłego hamowania światła awaryjne migają, aby ostrzec innych użytkowników drogi o gwałtownym spadku prędkości.
Nowością, ułatwiającą życie zagonionemu właścicielowi, jest inteligentny kluczyk, który oprócz sterowania głównym włącznikiem zapłonu i blokowaniem zamka schowka, zarządza również zamkiem opcjonalnego górnego kufra o pojemności 35 l. Dzięki systemowi Smart Key, kierowca może trzymać kluczyk w kieszeni, a zamek kufra centralnego Smart automatycznie blokuje się, gdy kierowca oddali się od skutera. Kufer można też zamknąć mechanicznie kluczykiem.
Honda SH350i 2025 - silnik
Silnik SH350i „enhanced Smart Power+” (eSP+) osiąga zarówno wzorową czystość spalin, jak i wysoką moc w całym zakresie prędkości obrotowych, za sprawą wszechstronnego zastosowania technologii redukcji tarcia.
Chłodzona cieczą, czterozaworowa jednostka SOHC z wtryskiem paliwa osiąga moc maksymalną 29 KM (21,5 kW) przy 7 500 obr/min i maksymalny moment obrotowy 31,5 Nm przy 5250 obr/min. Ze startu zatrzymanego SH350i pokona pierwsze 200 metrów w 10,2 sekundy.
Średnica cylindra i skok tłoka, to 77 x 70,8 mm, stopień sprężania wynosi 10,5:1. Rolkowe dźwignie zaworowe, ślizgowe łożyska korbowe i uszczelniona skrzynia korbowa zapewniają wysoką trwałość i niezawodność przy zachowaniu wysokich osiągów. Aby usprawnić chłodzenie tłoka, dysza olejowa, stosowana w modelu CRF450R, rozpyla olej bezpośrednio na spód tłoka, optymalizując zapłon i poprawiając sprawność spalania. Pojemność układu smarowania wynosi 1,85 litra.
Powietrze jest dostarczane poprzez 5,5-litrowy airbox. Przepustnica o średnicy 36 mm zasila 28-milimetrowe zawory wlotowe. Port dolotowy zasysa powietrze efektywnie, wywołując silne zawirowanie strumienia mieszanki w cylindrze, co przyczynia się do równomiernego spalania paliwa. Spaliny są usuwane za pomocą prostego portu wydechowego.
Tarcie wewnętrzne jest redukowane poprzez przesunięcie osi cylindra o 5 mm w stosunku do osi wału korbowego oraz hydrauliczną regulację łańcucha rozrządu i olejową pompę drenującą. Rozwiązanie to używane zwykle w silnikach o wysokich osiągach obniża ciśnienie wewnętrzne w silniku, zmniejsza zawirowania oleju, redukuje straty pompowania oraz tarcie wewnątrz pompy. Wałek wyrównoważający dodatkowo redukuje wibracje i przyczynia się do płynnej i wolnej od drgań jazdy.
Automatyczne sprzęgło odśrodkowe współpracuje z przekładnią V-Matic (z przełożeniami dobranymi pod kątem szybkiej reakcji przy niskich prędkościach obrotowych i dobrych przyspieszeń) oraz z napędem pasowym.
Silnik jest sterowany przez system kontroli momentu obrotowego (HSTC). System wykrywa różnicę prędkości między kołem przednim i tylnym, oblicza stopień uślizgu, a następnie kontroluje moment obrotowy silnika poprzez sterowanie wtryskiem paliwa, aby odzyskać przyczepność tylnego koła. System HSTC można włączać i wyłączać za pomocą przełącznika umieszczonego po lewej stronie kierownicy. Wskaźnik "T" na wyświetlaczu cyfrowym miga, gdy system pracuje nad odzyskaniem przyczepności.
Poza zaktualizowanymi ustawieniami ECU zmieniono wewnętrzną budowę tłumika, ulepszono katalizator i dodano czujnik SO2 wraz z głównym czujnikiem LAF, aby zapewnić zgodność z normą Euro 5+. Zużycie paliwa wynosi zaledwie 3,5 l/100km (tryb testowy WMTC), co przy pojemności zbiornika paliwa wynoszącej 9,1 litra daje potencjalny zasięg ponad 260 km.
Honda SH350i 2025 - podwozie
Podwozie SH350i, zaprojektowano z myślą o zapewnieniu zwinności i pewności prowadzenia pojazdu w każdych warunkach jazdy, a każdy element stalowej ramy szkieletowej został dopracowany pod kątem podniesienia prędkości, stabilności i komfortu jazdy. Kąt pochylenia główki ramy i wyprzedzenie wynoszą 27,5° i 99 mm, przy rozstawie osi 1450 mm. Kierownica ma promień skrętu 45° w obie strony od położenia do jazdy na wprost, natomiast masa własna wynosi tylko 172 kg (175 kg FOP).
Elastyczną reakcję zawieszenia zapewniają widelec teleskopowy o średnicy 35 mm, podwójne tylne amortyzatory, aluminiowy odlewany wahacz (z nowym kształtem mocowania tłumika w modelu na rok 2025) i system Oleo, zamontowany pod silnikiem, by wspomóc przekazywanie informacji zwrotnych z podwozia i poprawić pochłanianie nierówności drogi.
Z przodu znajduje się opona 110/70-16, z tyłu 130/70R16, w roczniku modelowym 2025 są to modele Pirelli Angel (Pirelli FEELFREE).Dwukanałowy ABS współpracuje z hamulcami tarczowymi o średnicy 256 mm z przodu i z tyłu.
Honda SH350i 2025 - akcesoria
Dla SH350i dostępna jest gama oryginalnych akcesoriów Hondy. Pakiet Urban Pack zwiększa walory praktyczne i zapewnia poczucie pewności, dzięki akcesoriom zwiększającym komfort i bezpieczeństwo, nie pozbawiając skutera niepowtarzalnego stylu SH. W pakiecie znajdują się:
► Syrenka bezpieczeństwa
► Podgrzewane manetki z regulacją
Wszystkie akcesoria są dostępne pojedynczo. Dostępne są również:
► Pokrowiec do stosowania na zewnątrz
► Torba wewnętrzna do kufra górnego z logo Hondy, wyposażona w pasek na ramię, uszy ułatwiające noszenie.
► Blokada U-Lock
► Dopasowany kolorystycznie, 35-litrowy Smart Top Box (standard na niektórych rynkach)
► Kufer górny, 35-litrowy, zamykany jednym kluczykiem Hondy
► Przezroczyste osłony dłoni
► Szyba przednia
Honda SH350i 2025 - dane techniczne
SILNIK |
|
Typ |
Chłodzony cieczą 4-suwowy, 4-zaworowy, jednocylindrowy SOHC, eSP+ |
Pojemność skokowa |
330 cm3 |
Średnica cylindra x skok tłoka (mm) |
77 mm x 70,8 mm |
Stopień sprężania |
10.5 |
Maksymalna moc |
29 KM (21,5 kW) przy 7500 obr./min |
Maks. moment obrotowy |
31,5 Nm przy 5250 obr./min |
Poziom hałasu (dB) |
82 dB |
Prędkość maksymalna (km/h) |
134 km/h |
Pojemność układu smarowania |
1,85 l |
Rozrusznik |
E-Starter |
SYSTEM PALIWOWY |
|
Zasilanie |
Wtrysk paliwa PGM-FI |
Zbiornik paliwa |
9,1 l |
Emisja CO2 wg WMTC |
79 g/km |
Zużycie paliwa |
3,4 l/100 km |
INSTALACJA ELEKTRYCZNA |
|
Rodzaj akumulatora |
AGM YTZ10 |
Pojemność i napięcie akumulatora |
12 V 8.6 Ah / 9.1Ah |
UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU |
|
Typ sprzęgła |
Mokre, automatyczne sprzęgło odśrodkowe |
Typ skrzyni biegów |
Skrzynia bezstopniowa CVT |
Przeniesienie napędu |
Pasowa (pasek klinowy) |
RAMA |
|
Typ ramy |
Stalowa, rurowa z dolnymi belkami nośnymi |
PODWOZIE |
|
Wymiary (dł. x szer. x wys.) |
2160 mm x 742 mm x 1160 mm |
Rozstaw osi |
1450 mm |
Kąt pochylenia główki ramy |
27,5° |
Wyprzedzenie |
99 mm |
Wysokość siedziska |
805 mm |
Prześwit |
130 mm |
Masa własna |
172 kg |
Promień skrętu |
2,2 m |
ZAWIESZENIE |
|
Zawieszenie z przodu |
Widelec teleskopowy 35 mm |
Tylne zawieszenie |
Podwójne amortyzatory |
KOŁA |
|
Koło z przodu |
16 x MT2.75 aluminium, 6- ramion o przekroju poprzecznym w kształcie litery U |
Koło z tyłu |
16 M/C x MT3.50 aluminium, 6- ramion o przekroju poprzecznym w kształcie litery U |
Opona przednia |
110/70-16M/C (52S) |
Opona tylna |
130/70R16M/C (61S) |
HAMULCE |
|
Typ układu ABS |
Dwukanałowy ABS |
Hamulce przednie |
Dwutłoczkowy zacisk hamulcowy Pojedyncza tarcza 256 mm |
Hamulce tylne |
Jednotłoczkowy zacisk hamulcowy Pojedyncza tarcza 256 mm |
ZESPÓŁ WSKAŹNIKÓW I UKŁAD ELEKTRYCZNY |
|
Zespół wskaźników |
LCD - Wskaźnik poziomu paliwa, temperatury wody, Licznik kilometrów, Podwójny licznik przebiegu, Średnie zużycie paliwa, Zużycie paliwa całej sekcji, Zegar, Wskaźnik wymiany olej |
Reflektor |
LED |
Światła tylne |
LED |
USB |
USB typ C |
HSTC |
Tak – wł./ wył. |
Wyposażenie dodatkowe |
ESS, SMART Key |
źródło: Honda Polska. Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre modele, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą.
Czytaj więcej o marce Honda
Najnowsze oferty
- Model: CB
- Przebieg: 5 km
- Napęd: Łańcuch
- Rodzaj paliwa: Benzyna
- Rok produkcji: 2025
- Model: CB
- Przebieg: 5 km
- Napęd: Łańcuch
- Rodzaj paliwa: Benzyna
- Rok produkcji: 2025
- Model: CMX
- Przebieg: 5 km
- Napęd: Łańcuch
- Rodzaj paliwa: Benzyna
- Rok produkcji: 2025
Odwiedź nasze salony

Honda Motocykle
