Honda Prelude 2026 w Polsce - cennik

Wyrafinowana estetyka i zaawansowany hybrydowy układ napędowy z nową, innowacyjną funkcją Honda S+ Shift — kultowy sportowy coupé Prelude powraca w nowej odsłonie, zapewniając jeszcze większą radość z jazdy. Zrodzony z inspiracji ponadczasową elegancją i prostotą szybowców najnowszy wariant modelu stanowi obietnicę przyjemnej i komfortowej podróży dla kierowcy oraz pasażerów na każdej drodze.

Od premiery modelu w 1978 roku nazwa „Prelude” zawsze symbolizowała najnowocześniejsze, innowacyjne rozwiązania inżynieryjne marki Honda, które demonstrowały światu nowe technologie i funkcje. Szósta generacja tego samochodu, powracającego po 25-letniej nieobecności na rynku, stanowi nowoczesne ucieleśnienie pionierskiego ducha, który przejawia się w pełnej wdzięku, eleganckiej, opływowej formie prezentującej najnowsze osiągnięcia technologii hybrydowej.

Tworząc nowego Prelude, zastosowano przyjętą przez Hondę zasadę tworzenia pojazdów „Maksimum Człowieka, Minimum Maszyny” (M/M), która wychodzi z założenia, że celem technologii i wzornictwa jest realizowanie potrzeb człowieka. Projekt bazuje na koncepcji nieograniczonej aerodynamiki, dzięki której kierowca i pasażerowie pragną, by podróż trwała jak najdłużej. To zasługa idealnej kombinacji bezpośredniego i dynamicznego sposobu prowadzenia, eleganckiej formy oraz luksusowego, wygodnego, a jednocześnie praktycznego wyposażenia wnętrza. Wszystko to sprawia, że najnowszy Prelude przenosi użytkowników w nowy wymiar przyjemności z jazdy.

Nowy wariant to także debiut innowacyjnej funkcji Honda S+ Shift, która generuje dźwięk i odczucia symulujące szybką zmianę biegów w automatycznej przekładni. Funkcja ta została opracowana tak, aby perfekcyjnie wkomponowała się w sprawdzoną technologię napędów e:HEV Hondy w jej najnowszej odsłonie, dając nowemu pokoleniu kierowców modelu Prelude możliwość jeszcze bardziej autentycznej satysfakcji z jazdy.

Samochód jest wyposażony w akumulator litowo-jonowy, dwa kompaktowe silniki elektryczne (silnik napędowy oraz generator napędzany przez silnik spalinowy) i bardzo wydajny 2-litrowy silnik benzynowy z wtryskiem bezpośrednim. Wszystko to w połączeniu z funkcją Honda S+ Shift sprawia, że układ e:HEV zapewnia niesamowitą wszechstronność, responsywność i przyjemność z jazdy, jakiej można oczekiwać od sportowego coupé. Całość dopełniają imponująca nowoczesność i wyrafinowanie.

Poza tym inżynierowie Hondy niestrudzenie pracowali nad podwoziem, układem kierowniczym i zawieszeniem, aby zapewnić najwyższy poziom komfortu, dynamiki oraz zaangażowania kierowcy w jazdę. Wykorzystano tu podzespoły i technologie zaczerpnięte z legendarnego modelu Civic Type R — łącznie z adaptacyjnymi amortyzatorami. Dzięki temu znaleziono w modelu Prelude idealną równowagę między zwinnością a komfortem, która zachęca kierowców do czerpania radości z jazdy — zarówno przy codziennych dojazdach do pracy, jak i podczas przejażdżek dla czystej przyjemności.

Doświadczenia z jazdy dodatkowo pogłębiają dopasowane tryby jazdy: Comfort, GT, Sport i Individual. Szczególnie tryb GT został specjalnie dostosowany tak, żeby zapewniać niezapomniane wrażenia z dynamicznej jazdy, do której ten samochód został stworzony. Inne udoskonalenia obejmują rozwój systemu stabilizacji toru jazdy AHA, który zwiększa zwinność, kontrolę nad kierowaniem i stabilność przy wchodzeniu w zakręty.

Wnętrze nowej Hondy Prelude urzeka wyrafinowaną estetyką z dopracowanymi detalami, które dodatkowo zwiększają przyjemność z jazdy i zachęcają do podróżowania. Fotele przednie odrobinę się od siebie różnią — kierowca zyskuje lepsze podparcie podczas bardziej dynamicznej jazdy, a pasażer może się cieszyć jeszcze większym komfortem. Praktyczność samochodu przejawia się także we wszechstronnym bagażniku z wieloma możliwościami konfiguracji, zamykanym dużą pokrywą typu hatchback.

Wygodę modelu Prelude dodatkowo podkreśla nowy system informacyjno-rozrywkowy, który jest łatwiejszy w obsłudze niż kiedykolwiek wcześniej i standardowo obejmuje funkcje Apple CarPlay (bezprzewodowo) oraz Android Auto. Do dyspozycji kierowcy jest także w pełni cyfrowy 10,2-calowy zestaw wskaźników z wieloma ekranami do konfiguracji, na których można wyświetlać wszystkie istotne informacje. 

Nowy Prelude jest również wyposażony w rozszerzony zestaw zaawansowanych funkcji bezpieczeństwa i asystentów kierowcy Honda SENSING, które współpracują z komponentami konstrukcyjnymi zaprojektowanymi z myślą o lepszej ochronie w razie kolizji, aby zapewnić optymalne bezpieczeństwo zarówno dla kierowcy, jak i pasażerów.





Honda Prelude 2026 - cena 

Honda Prelude będzie dostępna w jednej wersji wyposażenia. Cena tego modelu będzie wynosiła 214 500 zł brutto.



Nadwozie: klasyczny sportowy coupé inspirowany wdziękiem i prostotą szybowca

Projektując nową Hondę Prelude, inżynierowie Hondy próbowali uchwycić wdzięk i prostotę nowoczesnych szybowców. Stworzyli więc proste powierzchnie, starannie skomponowane we właściwych proporcjach, które przywodzą na myśl lekkość i estetykę tych samolotów.

W efekcie powstała smukła sylwetka z prostymi i finezyjnymi elementami, które przyczyniają się do wyjątkowo ekscytujących wrażeń z jazdy, tak aby kierowca i pasażerowie poczuli radość z „szybowania” po drogach.

Niski i ostro zakończony przód modelu Prelude od razu zdradza sportowy charakter samochodu. Dopełniają go cienkie reflektory LED, wąska, czarna chromowana krata, ciemny dolny zderzak i lekko rozszerzające się nadkola. Wszystko to podkreśla stabilność samochodu.

Widać ją także z tyłu, gdzie na całej szerokości rozciąga się listwa. Wszystko to w połączeniu z niską linią dachu na wysokości 1355 mm tworzy idealne proporcje charakterystyczne dla dynamicznego sportowego coupé. Pozioma niebieska listewka ozdobna nisko osadzona w przednim i tylnym zderzaku ma sugerować przepływ powietrza wzdłuż samochodu.

Z profilu model Prelude prezentuje nowoczesną, opływową bryłę, podkreśloną przez starannie ukształtowane boki ze schludnie wkomponowanymi otworami wentylacyjnymi za przednimi kołami, które ułatwiają opływ powietrza wokół samochodu. Założenie prostego designu przejawia się również w schowanych, podświetlanych klamkach z czujnikami, które eliminują konieczność stosowania przycisku blokowania.

Podobnie jak w modelu Civic, lusterka boczne są zamontowane bezpośrednio na przednich drzwiach poniżej szyby zamiast na jej przedniej krawędzi, co pomaga zmniejszyć zbędne martwe punkty i dać wrażenie większej przestronności osobom siedzącym w środku.

Dach przyciąga uwagę podwójnym wybrzuszeniem, który nasuwa skojarzenie z klasycznymi samochodami wyczynowymi i sprawia wrażenie, jakby opływowe panele zewnętrzne były elastycznie „naciągnięte” na konstrukcję nowego Prelude. Zastosowano tu zaawansowane lutowanie laserowe, które pozwoliło na montaż dachu w jednej płaszczyźnie z panelami bocznymi, dzięki czemu samochód wygląda jeszcze bardziej elegancko. Ta najnowocześniejsza technika spawania eliminuje konieczność stosowania listwy profilującej na całej długości dachu.

Dbałości o szczegóły dowodzi także płynna linia od dachu do pokrywy bagażnika — gładki profil jest możliwy dzięki antenie radiowej nadrukowanej na tylnej szybie. Smukłość sylwetki podkreślają także nadkola z podwiniętymi obrzeżami, które tworzą więcej przestrzeni na koło, a jednocześnie zmniejszają widoczną lukę między nadwoziem a oponą.

Światła LED

Smukłe reflektory adaptacyjne LED zostały zintegrowane z gładkim profilem bocznym, podkreślając szeroką sylwetkę, niski środek ciężkości i dynamiczną stylistykę nowego Prelude. Ponadto światła do jazdy dziennej zyskały nową formę, która nawiązuje do rozłożystych skrzydeł szybowca. Po podświetleniu od tyłu soczewka z nacięciami daje wyraźne światło, które wygląda jednolicie z każdej strony.

Tylne światło LED, rozciągające się na całej szerokości samochodu, podkreśla jego charakter. Ma specjalny odbłyśnik, który formuje wyraźną, poziomą linię zarówno w dzień, jak i w nocy. Przy użyciu dwuwarstwowej białej rurki umieszczonej za soczewką inżynierowie Hondy utworzyli dwa czerwone prążki z tyłu, które pozostają widoczne w ciągu dnia.

Po zmroku rurka jest podświetlana czerwonymi diodami LED, co daje efekt wyraźnego, pojedynczego światła, po którym można z łatwością rozpoznać Prelude.

Aerodynamika

W parze z formą idzie funkcjonalność — osiągnięto niemal perfekcyjną równowagę aerodynamiczną dla uzyskania maksymalnej efektywności i stabilności. Poprzez staranne kierowanie opływem powietrza wokół samochodu inżynierom Hondy udało się zmniejszyć ogólną siłę nośną i zminimalizować różnicę w ciśnieniu aerodynamicznym z przodu i z tyłu samochodu przy każdej prędkości, co pozwoliło uzyskać spójną pozycję i dynamikę.

Podczas pracy nad przednią częścią nowego modelu Prelude, szczególną uwagę poświęcono zarówno przepływowi powietrza pod samochodem, jak i sposobom, w jaki można wytworzyć siłę docisku. Duży spojler dolny o prążkowanym przekroju umieszczony pod przednim zderzakiem pozwala precyzyjnie kierować powietrze pod samochód i przez wnęki kół, aby wytworzyć podciśnienie ograniczające silę nośną.

Inne podejście zastosowano z tyłu, gdzie płaska powierzchnia przy podstawie pokrywy bagażnika została starannie ukształtowana tak, aby generować dodatnie ciśnienie aerodynamiczne, które pomaga docisnąć tył samochodu do jezdni przy różnych prędkościach. W efekcie siła nośna działająca na samochód jest równomiernie zredukowana na przedniej i tylnej osi, co zapewnia znakomitą stabilność, przyczepność i dynamiczną precyzję.

Markowe wykończenie

Klienci mają do wyboru cztery kolory nadwozia, w tym nowy, wyrafinowany odcień Moonlit White Pearl, nakładany z wykorzystaniem zaawansowanej techniki tworzącej żywą głębię koloru, która doskonale dopełnia elegancką formę modelu Prelude. Pozostałe dostępne kolory to Meteoroid Grey Metallic, Crystal Black Pearl i Racing Blue Pearl.

W skład wyposażenia standardowego wchodzą eleganckie, 19-calowe felgi wieloszprychowe ze stopów lekkich, które łączą dynamiczny charakter z poczuciem spokoju niczym podczas szybowania. Ostatnim wyrazistym akcentem, który przyciąga wzrok, są niebieskie zaciski hamulcowe opatrzone napisami Prelude i Brembo.





Wnętrze: wysublimowane i urzekające wzornictwo, najwyższy komfort i praktyczność

Również kokpit szybowca stał się inspiracją dla nowego Prelude — jego wnętrze urzeka wyrafinowaną, czarującą estetyką, która dodatkowo intensyfikuje radość z jazdy i zachęca do podróżowania.

Oprócz zwiększonego bezpieczeństwa i lepszego prowadzenia nowe wnętrze zapewnia także wyjątkowy komfort, widoczność i przestronność. Zarówno kierowcy, jak i pasażerom zapewnia większą wygodę podczas długich podróży, przygód terenowych czy codziennej jazdy do pracy.

Wyjątkowe podejście Hondy, ukierunkowane na osiąganie emocjonujących wrażeń z jazdy, zarówno poprzez walory dynamiczne, jak i stylistyczne, zaowocowało powstaniem kabiny zapewniającej lepszą widoczność i rozświetlenie przestrzeni — czego przykładem jest niska, pozioma deska rozdzielcza przywodząca na myśl rozpostarte skrzydła szybowca. Wnętrze powstało na bazie tej samej koncepcji nowoczesnego, prostego wzornictwa co nadwozie, a do tego zapewnia wyjątkowo dobrą widoczność dla kierowcy i pasażera z przodu.

Niskie podszybie pozwala kierowcy z łatwością dostrzec górę przednich błotników i pewnie prowadzić nowego Prelude po drodze, a starannie wyprofilowane słupki A pomagają zredukować martwe pola lusterek. Cyfrowy zestaw wskaźników z wyświetlaczem o przekątnej 10,2 cala w przejrzysty sposób dostarcza wszystkich informacji, których kierowca potrzebuje, a które może zobaczyć w mgnieniu oka, nie odrywając wzroku z drogi.

Wnętrze jest wykonane z materiałów wysokiej jakości i ma uporządkowany układ, który pozwala wszystkim w samochodzie docenić staranne rzemiosło, a kierowcy daje pełne poczucie kontroli. Przyjemne w dotyku elementy są wszechobecne: grubo wyściełane konsola środkowa, panele drzwiowe i deska rozdzielcza oraz przełączniki, które nasuwają skojarzenia z wysokiej klasy domowym sprzętem audio.

Kierowcom spodoba się elegancka, obita skórą kierownica z płaskim dołem, która jeszcze bardziej ułatwia kierowanie i podkreśla sportowy charakter samochodu.

Sportowa konstrukcja kierownicy z podpórkami pod kciuki, wyraźny wyszywany znacznik na godzinie 12. i dźwigienki do zmiany biegów funkcji Honda S+ Shift zapewniają maksymalne poczucie kontroli oraz wygodę. Ponadto przyciski na ramionach kierownicy pozwalają na wygodną obsługę systemu informacyjno-rozrywkowego oraz systemów wspomagania kierowcy.

Klienci mają do wyboru dwa warianty kolorystyki wykończenia: biało-niebieską lub czarno-niebieską. Do luksusowych akcentów należą starannie wyszywany napis Prelude na desce rozdzielczej po stronie pasażera w kolorze białym lub niebieskim, zależnie od wybranej kolorystyki wnętrza, a także wyrazisty materiał w pepitkę Houndstooth Check wykańczający fotele, który stanowi ukłon w stronę pierwszego modelu Prelude z 1978 roku.

Najlepsze miejsca siedzące

Kolejnym wyróżnikiem nowego Prelude są przednie fotele, które nieco się między sobą różnią.

Podstawa siedzenia kierowcy ma boczne wzmocnienia, które zapewniają dodatkowe, twardsze wsparcie zwłaszcza podczas dynamicznej jazdy na krętych drogach. W przypadku pasażera skupiono się na codziennej praktyczności — boczne wzmocnienia są nieco niższe i bardziej miękkie, dzięki czemu zapewniają większy komfort, a przy tym ułatwiają wsiadanie i wysiadanie.

Oba przednie fotele są wyposażone w najnowszą technologię stabilizacji ciała opracowaną przez Hondę, która obejmuje konstrukcję z płaską matą żywiczną do podtrzymania dolnej części ciała pasażera — od miednicy po lędźwie. Wysokie oparcie zostało dopasowane do górnej części ciała, tak aby dbać o jej właściwe ułożenie, jednocześnie umożliwiając swobodę ruchów ramion i barków.

Między przednimi fotelami znajduje się stylowa i praktyczna szeroka konsola środkowa obejmująca rozwiązania zwiększające przyjemność z jazdy. Znajdują się na niej przyciski do zmiany biegów, przełącznik trybu jazdy oraz przycisk Honda S+ Shift — a więc wszystkie najważniejsze funkcje układu napędowego są w bezpośrednim zasięgu kierowcy.

Do innych elementów należą przydatna podkładka do bezprzewodowego ładowania z różnymi opcjami łączności, takimi jak gniazda USB-C, a także pojemny schowek środkowy oraz uchwyty na dwa kubki.

Praktyczność i funkcjonalność

Mimo smukłej sylwetki nowy Prelude zachowuje zarówno przestronność, jak i funkcjonalność, dzięki czemu stanowi realną alternatywę dla większych samochodów. Pomieści cztery osoby. Tylne siedzenia zostały starannie zaprojektowane, tak aby zapewnić maksimum przestrzeni na głowę, ramiona i nogi. Pasażerowie mogą się z łatwością do nich dostać, ponieważ przednie fotele bez problemu się pochylają i przesuwają do przodu.

Wszechstronność dopełnia pokrywa bagażnika typu hatchback z dużym otworem, który ułatwia ładowanie i rozładowywanie bagażnika. Ponadto specjalna roleta zakrywa i zabezpiecza przedmioty w bagażniku, a przemyślane, składane dno może posłużyć do oddzielenia ładunków, aby się nie przemieszczały podczas jazdy.

Oprócz tego tylne siedzenia można złożyć na płasko, aby uzyskać przestrzeń o pojemności 663 litrów do łatwego przewożenia różnych dużych ładunków, takich jak dwie torby golfowe, dwie deski surfingowe, rower czy nawet zestaw czterech kół.





Zespół napędowy: Wyjątkowa responsywność i wydajność zaawansowanego układu hybrydowego e:HEV   

Nowy Prelude jest wyposażony w najnowszy wariant opracowanego przez Hondę i wyróżnianego nagrodami w pełni hybrydowego układu napędowego e:HEV — z silnikiem benzynowym płynnie połączonym z lekką automatyczną przekładnią z dwoma silnikami elektrycznymi oraz z innowacyjnym rozwiązaniem Honda S+ Shift. W praktyce oznacza to, że użytkownicy mogą cieszyć się ekscytującą jazdą z pełną kontrolą mocy, znakomitą sprawnością i pieczołowitością.

W pełni hybrydowy układ napędowy łączy w sobie mocny akumulator litowo-jonowy z 72 ogniwami, dwa mocne, kompaktowe silniki elektryczne i 2-litrowy silnik benzynowy pracujący w cyklu Atkinsona z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Dostarcza moc 134 kW (184 KM) i pozwala modelowi Prelude przyspieszać od 0 do 100 km/h w 8,2 sekundy — to znakomite połączenia sprawności energetycznej i emocjonującej jazdy.

Układ napędowy e:HEV, powstały na bazie ponad 25 lat doświadczenia marki z napędami hybrydowymi, jest kompaktowy, sprawny i wysublimowany. Łączy czułość i moc silnika elektrycznego z trwałością silnika benzynowego, imponując zarówno w przestrzeni miejskiej, jak i w terenie. Do tego zapewnia nie tylko natychmiastową reakcję podczas przyspieszania przy małych prędkościach, ale także przy dużych prędkościach podczas jazdy autostradą.

Silnik benzynowy jest wyposażony w udoskonalenia już znane z najnowszej generacji Civica, w tym w wysokociśnieniowy wielostopniowy układ paliwowy z wtryskiem bezpośrednim i aktywacją w niskiej temperaturze, a także w bardzo wydajny katalizator pracujący w sposób ekologiczny. Powierzchnia wylotu spalin również została zoptymalizowana pod kątem osiągów, a osłona silnika wykonana w całości z uretanu, izolacja akustyczna i przeciwdrganiowa oraz zwiększona sztywność wału korbowego stanowią o wysokiej jakości wykonania.

Sprawny i czuły napęd i-MMD

Najnowsza odsłona inteligentnego napędu z możliwością wyboru trybu jazdy i-MMD (intelligent Multi Mode Drive) obejmuje silnik napędowy i generator umieszczone na tej samej osi, co pozwoliło osiągnąć bardziej kompaktową konstrukcję oraz imponujący moment obrotowy rzędu 315 Nm.

Rozwiązanie i-MMD obejmuje trzy różne tryby pracy: tryb czysto elektryczny zasilany z akumulatora, tryb hybrydowy, w którym generator zasilany przez silnik spalinowy napędza silnik elektryczny, oraz tryb spalinowy, w którym silnik spalinowy jest bezpośrednio połączony z kołami za pomocą sprzęgła blokującego.

Napęd hybrydowy Honda e:HEV w wyjątkowy sposób łączy te trzy tryby jazdy w jeden układ, w którym automatycznie wybierany jest ten, który w danej sytuacji zużywa najmniej paliwa.

Ponadto model Prelude ma siedem poziomów hamowania regeneracyjnego, które można ustawiać za pomocą dźwigienek przy kierownicy. Przy ich użyciu można osiągnąć znacznie szybsze tempo redukcji prędkości, a kilka dostępnych poziomów również daje większą swobodę sterowania zwalnianiem.

Jako pierwszy samochód Hondy model Prelude jest także wyposażony w tryb toczenia, który zwiększa komfort jazdy i oszczędność paliwa. Gdy dźwigienka znajduje się w położeniu 0, funkcja hamowania regeneracyjnego jest wyłączona, co pozwala na toczenie się samochodu pod wpływem własnego pędu przy zwolnionym pedale przyspieszenia — przekłada się to na zmniejszone zużycie paliwa i jeszcze mniejszy poziom hałasu.

Zaawansowane tryby jazdy

Nowy Prelude jest wyposażony w przełącznik trybu jazdy, za pomocą którego można się sprawnie przełączać między czterema trybami: Comfort, GT, Sport i Individual. Aktywuje się je za pomocą przełącznika uchylnego wygodnie umieszczonego za przyciskiem Honda S+ Shift na konsoli środkowej.

Tryb GT, dostępny tylko w tym modelu, zapewnia zrównoważony sposób codziennej jazdy — ze starannie skalibrowaną czułością pedału przyspieszenia, aby samochód reagował szybko i płynnie, a także odpowiednim ustawieniem amortyzatorów adaptacyjnych, które doskonale łączą wygodę z poczuciem kontroli.

Tryb Sport jeszcze bardziej zwiększa czułość pedału przyspieszenia i szybkość reakcji, usztywnia amortyzatory adaptacyjne, zapewnia energiczne dźwięki silnika w ramach systemu aktywnej kontroli dźwięku i dodaje ciężaru kierownicy, aby dać kierowcy lepsze wyczucie sterowności. Zmienia także kolorystykę cyfrowego zestawu wskaźników z szarego, właściwego trybowi GT, na wyścigową czerwień.

Tryb Comfort z kolei — z bardziej miękkim zawieszeniem, płynniejszym dostarczaniem mocy, bardziej subtelnym dźwiękiem z układu napędowego oraz silniejszym wspomaganiem kierownicy — daje poczucie odprężenia i wyrafinowania. W tym trybie kolorystyka zestawu wskaźników zmienia się na odprężający niebieski.

W końcu tryb Individual umożliwia użytkownikom dostosowanie charakterystyki modelu Prelude — w tym oporu układu kierowniczego, reakcji przyspieszenia, sztywności amortyzatorów i dźwięków silnika — do własnego stylu jazdy.

Honda S+ Shift

Wraz z nową odsłoną Prelude debiutuje innowacyjna funkcja Honda S+ Shift, która dodatkowo potęguje radość z jazdy poprzez dźwięk i odczucia imitujące szybką zmianę biegów w automatycznej przekładni.

Funkcją Honda S+ Shift steruje się za pomocą dźwigienek przy kierownicy, które zmieniają swoje zadanie z ustawiania tempa zwalniania na przełączanie biegów. To sprawia, że jazda staje się jeszcze bardziej ekscytująca dla nowego pokolenia kierowców.

Rozwiązanie to udostępnia kierowcy wirtualną ośmiostopniową skrzynię biegów, która precyzyjnie symuluje właściwości pojazdu ze skrzynią ręczną — mimo że układ e:HEV w modelu Prelude nie ma tradycyjnej przekładni wielobiegowej ani bezstopniowej CVT.

W połączeniu z systemem aktywnej kontroli dźwięku (ASC), który sugestywnie dostosowuje dźwięk silnika, jego obrotów i prędkości jazdy, tworzy to bardziej naturalne odczucia podczas przyspieszania. Jest to udoskonalenie rozwiązania liniowego sterowania zmianą biegów opracowanego przez Hondę, znanego już z modelu Jazz.

Ponadto włączona funkcja Honda S+ Shift może wykorzystać silnik napędowy układu e:HEV do precyzyjnego odtworzenia reakcji pedału przyspieszenia i swoistego szarpnięcia typowego dla zmiany biegów w przekładni manualnej. Jest to możliwe dzięki monitorowaniu różnych parametrów, w tym kąta pedału przyspieszenia, użycia pedału hamulca, prędkości jazdy, nachylenia drogi oraz naładowania akumulatora.

W połączeniu z tradycyjnym dźwiękiem silnika osiągniętym dzięki pieczołowitej kalibracji układu napędowego e:HEV i systemu dźwięku ASC zapewnia to autentyczne odczucia z jazdy sportowym coupé — podobnie jak zmiana biegów na niższy, w przypadku której kierowca odczuje zarówno hamowanie silnikiem, jak i wyrównywanie obrotów przy redukcji biegu.

Ponadto przy włączonej funkcji Honda S+ Shift cyfrowy zestaw wskaźników wyświetla większy obrotomierz z ikoną wybranego biegu. Rozwiązania te są precyzyjnie skalibrowane pod kątem układu napędowego e:HEV, dając kierowcy poczucie większego zaangażowania w jazdę, i stanowią kolejne potwierdzenie zaangażowania Hondy w zapewnianie radości z jazdy.





Dynamika: wciągające prowadzenie i pełny komfort niezależnie od drogi

Nowy Prelude został opracowany tak, aby układ jezdny, kierowniczy oraz zawieszenie zapewniały doskonałe osiągi, dynamiczne reakcje i pozwalały kierowcy lepiej odczytywać zachowanie samochodu. Wykorzystano w nim technologię zawieszenia zapożyczoną z legendarnego Civica Type R, aby zapewnić idealną równowagę między zwinnym prowadzeniem a komfortem, który zachęca użytkowników do jazdy po każdej drodze.

Szczególną wagę przywiązano do precyzyjnej reakcji układu kierowniczego, dobrego osadzenia podczas jazdy i niezrównanego poczucia jedności z samochodem — dlatego nowy Prelude zaprojektowano ze stosunkowo małym rozstawem osi rzędu 2604 mm przy szerokości 1880 mm i wysokości zaledwie 1349 mm. Takie wymiary nadają samochodowi nie tylko nisko położony środek ciężkości, lecz także wyjątkowe połączenie precyzji i stabilności, z których znane są klasyczne sportowe coupé.

Ponadto konstrukcja i nadwozie nowego Prelude spełniają wysokie wymagania samochodów GT — zastosowano sztywne i elastyczne elementy, które współgrają ze sobą, aby uzyskać idealną równowagę dynamicznej precyzji oraz wygody podczas jazdy.

Solidna konstrukcja, obejmująca sztywne progi, słupki i ramę dachu, tworzy wyjątkowo precyzyjne osadzenie zawieszenia, co umożliwia szybkie reakcje układu kierowniczego i precyzyjne prowadzenie. Specjalnie uformowany panel dachowy również został stworzony z myślą o absorbowaniu silnych drgań na trudnych nawierzchniach, co przekłada się na płynniejszą jazdę.

Konfiguracja przedniego zawieszenia z dwuosiowymi kolumnami resorująco-tłumiącymi i zoptymalizowana geometria minimalizują siły skrętne działające na układ kierowniczy dla uzyskania precyzyjnej przyczepności, istotnej zwłaszcza przy wychodzeniu z zakrętów przy obciążeniach poprzecznych. Półosie napędowe o jednakowej sztywności również ograniczają do minimum siły skrętne i dają doskonałe wyczucie układu kierowniczego. Sztywność przedniego zawieszenia przekłada się również na wysoką stabilność pochylenia kół, która pozwala na znakomitą przyczepność opon przy dużych obciążeniach na zakrętach, a także zrównoważoną reakcję układu kierowniczego i precyzyjne prowadzenie.

Podobnie z tyłu pojazdu konstrukcja wielo-wahaczowa pomaga stworzyć optymalną stabilność geometryczną przy dużych prędkościach oraz większy komfort podczas jazdy, a także liniową charakterystykę prowadzenia.

Nowy Prelude jest wyposażony w specjalnie dostosowany układ hamulcowy Brembo wykorzystujący serwomechanizm elektryczny, który zapewnia niezrównaną siłę hamowania i doskonałe wyczucie pedału. Ponadto wyjątkowe 19-calowe felgi ze stopów lekkich mają mocną, a jednocześnie lekka konstrukcję, specjalnie opracowaną tak, aby ograniczyć odgłosy jazdy poprzez tłumienie uciążliwych rezonansów w komorach.

Oprócz tego dopasowane do pojazdów marki Honda opony Continental PremiumContact 6 są wyjątkowo przyczepne i komfortowe w jeździe, a przy tym przyczyniają się do obniżenia poziomu hałasu.

System adaptacyjnego tłumienia (ADS)

Zawieszenie harmonijnie współpracuje z systemem adaptacyjnych amortyzatorów dla wszystkich kół, który zapewnia znakomite prowadzenie i wyjątkowo dobrze trzymanie się drogi. Sprzężenie zwrotne z zestawu trzech czujników przeciążenia i czterech czujników kontaktowych dobijania rozmieszczonych w samochodzie umożliwia stałą, niezależną kontrolę siły tłumienia poprzez regulację prądu przesyłanego do cewek elektromagnetycznych zamkniętych w module.

Dzięki równoważeniu przejściowych dynamicznych obciążeń między wszystkimi czterema kołami w dowolnych warunkach jazdy amortyzatory optymalizują przyczepność każdego koła w celu zwiększenia możliwej prędkości na zakrętach. Amortyzatory adaptacyjne redukują również całkowity przechył boczny i wzdłużny pod obciążeniem, zapewniając znakomite zachowanie i przyczepność podczas hamowania przed zakrętem i przyspieszania przy wychodzeniu z niego.

Charakterystykę amortyzatorów kierowca może dostosować za pomocą przełącznika trybu jazdy. Każdy z trybów cechuje się inną konfiguracją układu kierowniczego, układu napędowego i kalibracją akustyczną, aby zapewnić wyjątkową dynamikę jazdy.

·       GT: Ustawienie domyślne aktywne po uruchomieniu samochodu, które łączy komfort i dynamiczną responsywność właściwą dla samochodów GT. Jest idealny na długie dystanse i różne rodzaje dróg.

·       Sport: Włączone jest najsztywniejsze ustawienie amortyzatorów dla maksymalnej kontroli i szybkości reakcji podczas jazdy z dużą prędkością na bardziej krętych drogach.

·       Comfort: Siły tłumienia są zredukowane, aby zapewnić bardziej relaksującą jazdę.

Jako podkreślenie filozofii zmian nastawionych na dynamikę wraz z Prelude wprowadzono nowy algorytm kontroli informacji zwrotnych, jakich dostarcza kierowcy elektryczne wspomaganie układu kierowniczego. To rozwiązanie obejmuje szybko reagujące czujniki momentu obrotowego, które stale monitorują i regulują system wspomagania zależnie od trybu jazdy i ruchów kierownicą, aby zapewnić autentyczne odczucia z jazdy.

System stabilizacji toru jazdy Agile Handling Assist (AHA)

Zmodernizowany elektroniczny system stabilizacji pojazdu AHA marki Honda został specjalnie dostosowany do modelu Prelude, w którym zapewnia jeszcze szerszy zakres działania dla uzyskania szybszej reakcji układu kierowniczego i lepszej stabilności na zakrętach.

System ten, który zadebiutował w Civicu, reaguje na ruchy kierownicą z subtelnym, dyskretnym udziałem hamulca na wewnętrznych kołach dla większego bezpieczeństwa oraz bardziej płynnego i przewidywalnego zachowania samochodu. Pozwala na stabilne wjeżdżanie w zakręty i zjazdy z rond, zarówno z małą, jak i dużą prędkością, aby dać kierowcy poczucie bezpieczeństwa.

W tym modelu system zaczyna działać na jeszcze wcześniejszym etapie zakrętu, wspomagając samochód w jeździe po łuku z większą prędkością i precyzją. Ostrożne i subtelne hamowanie poszczególnych kół pozwala na dokładniejszą reakcję na manewry kierowcy i utrzymanie wybranej ścieżki na zakręcie, aby pokonać go szybciej i z większą stabilnością.





Bezpieczeństwo: zaawansowany pakiet technologii Honda SENSING w standardzie

W nowym Prelude system Honda SENSING został starannie dostosowany z myślą o jeszcze lepszym wsparciu kierowcy, a modyfikacje konstrukcyjne w pojeździe pozwalają utrzymać wysoki poziom bezpieczeństwa pasażerów i pieszych. W efekcie Prelude jest kolejnym krokiem w realizacji śmiałych ambicji Hondy, która zobowiązała się do zredukowania do zera do roku 2050 liczby ofiar śmiertelnych kolizji drogowych z udziałem motocykli i samochodów marki Honda.

Prelude jest wyposażony w zestaw Honda SENSING, podobny do zastosowanego w obecnej generacji modelu Civic, wraz z układem scalonym szybkiego przetwarzania, który jest wykorzystywany do poprawy wykrywania kolizji, usprawnienia działania systemów i sterowania nim. Układy mogą wykrywać obiekty jeszcze wcześniej i dokładniej — także pieszych w jasnym i ciemnym otoczeniu.

Te zaawansowane systemy obejmują ostrzeganie przed kolizją czołową, ostrzeganie o zbliżającym się pojeździe podczas cofania, asystenta jazdy w korku, rozpoznawanie znaków drogowych i monitorowanie martwego pola widzenia w lusterkach. Wykorzystują przy tym szereg czujników i radarów. nowym Prelude system ograniczający skutki kolizji został poszerzony o automatyczne uruchamiane świateł hamowania w razie kolizji czołowej lub bocznej, aby ostrzegać kierowców za pojazdem o potencjalnym zagrożeniu i ograniczyć ryzyko kolejnych kolizji.

Ponadto w modelu tym starannie przekalibrowano tempomat adaptacyjny, system zapobiegania zjechaniu z pasa ruchu oraz system utrzymywania na pasie ruchu, aby lepiej dopasować je do bardziej dynamicznej jazdy typowej dla sportowego coupé.

Proaktywne systemy wspomagania kierowania, przyspieszania i hamowania są mniej agresywne od innych podobnych rozwiązań, dzięki czemu samochód dopasowuje się do stylu kierowcy i zapewnia mu bardziej naturalne doznania z jazdy. W efekcie uzyskano płynniejsze i bardziej komfortowe wsparcie kierowcy, upodabniające jazdę do lotu szybowcem, którym inspirowano się przy tworzeniu nowego Prelude.

Zwiększone bezpieczeństwo konstrukcji

Oprócz nowych i udoskonalonych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa czynnego, w Prelude zastosowano nowe elementy konstrukcyjne, które zapewniają znakomitą ochronę przed skutkami kolizji czołowej, tylnej i bocznej, zwiększające ogólne bezpieczeństwo bierne, a zarazem spełniające najnowsze, rygorystyczne normy bezpieczeństwa zderzeniowego.

Wyposażony w wyjątkową technologię G-CON (kontrola siły przeciążenia) model Prelude zapewnia ochronę w razie kolizji działającą w zakresie 360°. System ten został opracowany przy użyciu zaawansowanego modelowania i testów zderzeniowych z uwzględnieniem kontroli drogi przenoszenia obciążeń podczas kolizji czołowych, bocznych i tylnych, aby stworzyć solidną i stabilną przestrzeń zwiększającą bezpieczeństwo osób w samochodzie.

W szczególności na wypadek zderzeń czołowych w modelu tym zastosowano rozwiązanie, które skutecznie pochłania energię kolizji między pojazdami, a także chroni pieszych. Na przykład płyta zabezpieczającą belkę przedniego zderzaka została skonstruowana tak, aby redukować energię uderzenia i ograniczyć ryzyko złamań nóg oraz urazów stawów kolanowych u pieszych w razie zderzenia.

Samochód jest też standardowo wyposażony w 10 poduszek powietrznych, m.in. poduszki kolanowe dla obu przednich foteli, aby zmniejszyć ryzyko obrażeń w wyniku kolizji czołowych, a także poduszki boczne dla siedzeń tylnych.





System informacyjno-rozrywkowy: Sprawna łączność i innowacyjne, proste w obsłudze funkcje   

Nowy Prelude jest wyposażony w intuicyjny interfejs człowiek-maszyna z szeregiem usług łączności, które podnoszą komfort, poręczność i przyjemność z korzystania. Wykorzystuje on najnowocześniejszą technologię i elementy sterowania dotykowego, gwarantujące wygodę i bezpieczeństwo obsługi podczas jazdy.

Dostęp do systemu uzyskuje się za pośrednictwem czułego 9-calowego ekranu dotykowego lub za pomocą komunikatów głosowych. Elementy obsługi i menu zostały pieczołowicie zaprojektowane tak, aby kierowca nie spuszczał wzroku z drogi na dłużej, niż to konieczne. Tworząc ten system, inżynierowie Hondy zadbali o to, aby użytkownicy mogli jak najszybciej przejść do potrzebnych im funkcji. Ponadto standardowy system Apple CarPlay z funkcją bezprzewodową oraz Android Auto umożliwiają sprawne połączenie ze smartfonem.

Nowoczesny ekran systemu nawigacji został wyposażony w nową grafikę, która minimalizuje ryzyko rozproszenia uwagi kierowcy poprzez bardziej przejrzystą prezentację informacji. System uwzględnia teraz funkcje trójwymiarowego modelowania obszarów miejskich z poprawioną jakością obrazu i bardziej żywymi kolorami, co ułatwia nawigację w ruchu, a także umożliwia obsługę często używanych funkcji za pomocą jednego przycisku.

Wyświetlacz kierowcy o przekątnej 10,2 cala

Nowy Prelude jest standardowo wyposażony w konfigurowalny, kolorowy cyfrowy zestaw wskaźników o przekątnej 10,2 cala, który obejmuje takie wskaźniki, jak moc czy poziom odzysku energii w hybrydowym układzie napędowym e:HEV. Po lewej stronie ekranu prezentowane są informacje dotyczące systemu audio, natomiast informacje dotyczące jazdy, takie jak wskazania Honda SENSING i informacje nawigacyjne, znajdują się po prawej stronie wyświetlacza. Między tymi dwoma obszarami znajduje się ekskluzywna grafika Prelude, która przedstawia informacje dotyczące operacji wykonywanej w danym momencie przez kierowcę.

Oprócz tego zestaw wskaźników zmienia kolorystykę zależnie od wybranego trybu jazdy, co pozwala kierowcy od razu rozpoznać, który tryb jest aktywny. W trybie GT zegary mają obramowanie w neutralnym szarym kolorze, w trybie Comfort kolor zmienia się na niebieski, a w trybie Sport — na czerwony. Poza tym po włączeniu funkcji Honda S+ Shift lewy wskaźnik mocy zmienia się w obrotomierz z wyraźnym wskazaniem wybranego biegu.

Głęboki i dynamiczny dźwięk

System audio w nowym Prelude opracowany wspólnie z Bose tworzy realistyczną akustykę i koncertową jakość dźwięku podczas każdej podróży. Osiem wysokiej klasy głośników dostępnych w standardzie, precyzyjnie dopasowanych do wnętrza samochodu, zapewnia czysty i sugestywny dźwięk dla wszystkich osób w samochodzie.

Eksperci z Bose opracowali ten system dźwiękowy na bazie zaawansowanych komponentów i technologii, blisko współpracując z Hondą już na wczesnym etapie projektowania samochodu, aby optymalnie zintegrować rozwiązanie z pojazdem dla jak najlepszego efektu. Klarowny dźwięk uzyskuje się za sprawą ośmiu bardzo wydajnych głośników Bose, rozmieszczonych w strategicznych miejscach kabiny dla wyjątkowego odwzorowania dźwięków o każdej częstotliwości.

Wyjątkowym rozwiązaniem w nowym Prelude są szerokopasmowe głośniki Bose Super65 zamontowane w przednich drzwiach. Mimo niewielkiej średnicy 17 cali zapewniają czyste i dokładne dźwięki niskotonowe przy każdej głośności i to bez zniekształceń — co było do tej pory trudne do osiągnięcia w przypadku głośnikach o podobnych rozmiarach. Dzięki modyfikacjom membrany, magnesu i cewki mogą one generować większą amplitudę w porównaniu z innymi głośnikami.

Dane techniczne 

2026 HONDA PRELUDE COUPE e:HEV TECHNICAL SPECIFICATION - KG 

VEHICLE IDENTIFIER 

Body Type 

3D Coupe 

Engine Type 

 e:HEV 2.0l. 

Driven Wheels 

FWD 

Transmission Type 

Automatic 

Grade Name 

Advance 

MTO 

BF146TE 

ENGINE 

Engine Type 

i-MMD 

Engine Name  

e:HEV, Intelligent Multi Mode Drive 

Displacement (cc) 

1993 

Bore X Stroke (mm) 

Bore: 81mm, Stroke: 96.7mm 

Compression Ratio 

13.9 

Valve Train 

DOHC 4VALVE    IN_VTEC EVTC  (CHAIN DRIVE) 

Emission Standard 

EURO-Euro6e BIS  

General Safety Regulation (GSR) 

GSR II Wave 3 

Fuel Required 

UNLEADED(95) 

PERFORMANCE 

Engine Maximum Power (kW at rpm) 

105 @ 5900 

Engine Maximum Power (PS at rpm) 

143 @ 5900 

Engine Maximum Torque (NM at rpm) 

186 @ 4500 

Electric Motor Max Power (kW [PS]) 

135 (184) 

Electric Motor Max Torque (Nm) 

315 

0 → 100 km/h (seconds) 

8.2 

Max Speed (km/h) 

188 

Sound level:  Drive-by (dB) 

65 

FUEL ECONOMY AND EMISSIONS 

WLTC *  

Low - CO2 g/km  

107 

Medium - CO2 g/km   

100 

High - CO2 g/km  

105 

Extra High - CO2 g/km 

141 

Combined - CO2 g/km  

117 

Low - FC l/100km 

4.7 

Medium - FC l/100km  

4.4 

High - FC l/100km  

4.6 

Extra High - FC l/100km  

6.2 

Combined - FC l/100km  

5.2 

Combined - weighted CO2 [g/km]  

 

Combined - weighted FC [l/100km]  

 

Combined - weighted EC [kWh/100km] Electric consumption  

 

Combined – EAER [km]-Equivalent All Electric Range 

 

WVTA 

Carbon Monoxide CO (mg/km) 

106.1 

Total Hydro Carbon HC (mg/km) 

14.6 

Non-Methane Hydro Carbon NMHC (mg/km) 

12.2 

Nitrogen Oxides NOx (mg/km) 

9.7 

Particulates (mg/km) 

- 

* Applicable Regulation = Exhaust Emissions: Number of the base regulatory act and latest amending regulatory act applicable:  EC 715/2007  EU 2017/1347  

DIMENSIONS 

Length (mm) 

4,525

Width (mm) 

1,880 

Overall Width (mm) with Door Mirror Folded 

 - 

Width including Door Mirror (mm) 

2,076 

Height (mm) 

1,349 

Wheelbase (mm) 

2,604 

Track Front (mm) 

1,626 

Track Rear (mm) 

1,625 

Ground Clearance - @MRO (mm) 

136 

Ground Clearance - with MPW (mm) 

115.0 

Turning Circle - at Body (m) 

11.6 

Turning Radius - at Wheel Centre (m) 

6 

Steering Wheel Lock to Lock (wheel turns) 

2.1 

CAPACITY 

Fuel Tank (litres)  

40 

Seating Capacity (persons)  

4 

Trunk Capacity - Rear Seat up (litres, VDA method)   

264 

Trunk Capacity - Rear Seat up (litres, VDA method) incl sub trunk/luggage floor box  

269 

Trunk Capacity - Rear Seat Down Load to Roof (litres, VDA method) 

760 

Trunk Capacity - Rear Seat Down Load to Roof (litres, VDA method) incl sub trunk/luggage floor box 

- 

Trunk Capacity - Rear Seat Down Load to Window (litres, VDA method)  

663 

Trunk Capacity - Rear Seat Down Load to Window (litres, VDA method) incl. sub trunk/luggage floor box  

- 

WEIGHT 

Kerb Weight (kg) 

1480 

Max. Permissible Weight (kg) 

1,850 

Payload (kg) 

370 

Max. Permissible Axle Weight - Front/Rear (kg) 

1080 / 820 

Max. Towing Weight (kg) braked 

- 

Max. Towing Weight (kg) unbraked 

- 

Max Trailer Nose Weight (kg) 

- 

Max. Roof Load (kg) 

- 

TRANSMISSION 

Transmission Type 

Automatic 

Gear ratio 1st (Forward for CVT)  

 

Gear ratio 2nd 

 

Gear ratio 3rd 

 

Gear ratio 4th 

 

Gear ratio 5th 

 

Gear ratio 6th 

 

Gear ratio 7th 

 

Gear ratio 8th 

 

Gear ratio 9th 

 

Gear ratio Reverse 

 

Gear ratio Final 

3.421 

SAFETY 

ABS (Anti-Lock Braking System) 

 

Airbags - Front Centre 

- 

Airbags - Front Driver & Passenger 

 

Airbags - Knee (DR) 

 

Airbags - Knee (AS) 

 

Airbags - Passenger SRS Airbag with Cut Off Switch 

 

Airbags - Rear Side 

- 

Airbags - Side (Front) 

 

Airbags - Side Curtain (Front and Rear) 

⬤ Front  

Blind Spot Information incl. Cross Traffic Monitor 

 

Brake Assist (BA) 

 

City Brake Assist 

- 

Collision Mitigation Braking System 

 

Collision Mitigation Throttle Control (FR/RR) 

 

Deflation Warning System (DWS) 

 

Driver SRS Airbag (Single Stage inflation)  

 

eCall (Europe)*(eCall functionality is subject to 2G/3G network availability.) 

 

Electronic Brakeforce Distribution (EBD) 

 

Emergency Stop Signal 

 

Forward Collision Warning 

 

Front & Rear Seat Belts with Emergency Locking Retractor (ELR) 

 

Front Seat Belts with Emergency Locking Retractor (ELR) 

- 

Adjustable Speed limiter  

 

Intelligent Speed limiter  

 

ISO Fix Points / I-SIZE 

 

Lane Departure Warning (LDW) 

 

Lane Keeping Assist System  

 

Lead Car Departure Notification System 

- 

Low Speed Brake System 

- 

Low Speed Following 

 

Pop-up hood 

 

Road Departure Mitigation  

 

Traffic Jam Assistant 

 

Traffic Sign Recognition System* 

 

Trailer Stability Assist (TSA) 

- 

Vehicle Stability Assist (VSA) 

 

Whiplash Lessening Front Headrests 

 

Front Cross Traffic Warning 

- 

Active Lane Change Assist 

- 

Lane Change Collision Mitigation 

- 

Lane Watch  

- 

Driver Attention Monitor 

 

Driver Monitoring Camera (DMC)  

 

SECURITY 

 

Immobiliser System 

 

Remote Central Locking with 2 Key Fobs 

 

Security Alarm System 

 

Selectable Door Unlock 

 

Smart Entry & Start  

 

Super Locking 

- 

Tilt Sensor 

- 

Tonneau Cover 

 

Ultrasonic Sensor 

- 

INTERIOR - TRIM 

Interior Panels 

- Black Suede like texture Dashboard, Door Panel & Centre console 
or 
- White Cloud Like texture synthetic leather dashboard, door panel & centre console  

Interior Door Handles 

Platinum Chrome 

Pedals 

Sports - Stainless Steel 

Shift Knob - Leather 

- 

Steering wheel - Leather 

⬤ Genuine Leather 

Upholstery 

Genuine Leather front centre, rear Fabric 

Exclusive Styling (location) 

- Blue or White Prelude embroidered name   
- bi-colour double stitching seats and dashboard (blue & white) or (Ivory and blue)   

FUNCTION & TECHNOLOGY & PERFORMANCE 

Adaptive Performance Damper 

 

Agile Handle Assist (AHA) 

 

ECON Mode 

 

Drive Mode 

Comfort/GT/Sport/Individual 

Honda S+ Shift  

 

Electric Parking Brake with Automatic Brake Hold 

 

Brake Hold 

 

Electric Power Steering (EPS) 

- 

Electric Power Steering - Motion Adaptive (MA-EPS) 

 

Electric Power Steering - Variable Gear Ratio 

 

Head Up Display 

- 

Hill Start Assist (HSA) 

 

Hill Descent Control 

- 

Idle Stop (Petrol)/HEV Mode (Hybrid models) 

 

Multi Info Display 

⬤10.2" 

Paddle Shift  

 

Power Meter 

 

Regenerative Braking/Deceleration Control (Paddle) 

 

Shift Indicator Light (SIL) 

- 

COMFORT AND CONVENIENCE 

Accessory Socket Location 

Front  

Air Conditioning 

Dual Zone Auto Climate Control 

Air Conditioning - Rear Vent 

- 

Auto Dimming Rear View Mirror 

 

Auto Wipers 

 

Cargo net hook 

 

Cruise Control 

- 

Cruise Control - Adaptive 

 

Door Mirrors - Aspheric (Driver) 

 

Door Mirrors - Electrically Adjustable 

 

Door Mirrors - Heated  

 

Door Mirrors - Electrically Folding 

 

Door Mirrors - Exterior Mirror Tilt for Reverse  

- 

Door Mirrors - Side Camera Mirror System 

- 

Door Mirrors - Centre Camera Mirror System 

- 

Door Mirrors - Multi View Camera System 

- 

Driver and Front Passenger Seat Armrest 

 

Electric Windows Front & Rear 

⬤ Front 

Front Seat - Driver electrical adjustment (8-way) 

- 

Front Seat - Passenger electrical adjustment (4-way) 

- 

Front Seat - Lumbar Support 

- 

Front Seat - Manual Height Adjustment 

Driver  

Front Seat - Pockets 

Driver & Passenger 

Front Windshield Heated Area 

- 

Heated Seats - Front 

 

Heated Seats - Rear 

- 

Heated Steering Wheel 

- 

Front Ventilated Seats 

- 

Honda Parking Pilot 

- 

Key Fob Operation Includes 

Mirrors & Windows 

Luggage Floor Box  

- 

Magic Seats 

- 

Parking Sensors (Front 4: Rear 4) 

 

Parking Sensors (Front 4: Rear 4: Side 4) 

- 

Power Tailgate (Handsfree/WAC)  

- 

Power Tailgate (no kick sensor)  

- 

Rear Bench Split 

60/40 

Rear Seat Centre Armrest 

- 

Rear View Camera 

 

Multi-View Camera 

- 

Reclining Rear Seat 

- 

Sunglasses Box  

 

Sunvisor Vanity Mirrors 

 

Tilt and Telescopic Steering Wheel 

 

Under-trunk Charging Cable Storage 

- 

INTERIOR LIGHTS 

Ambient Light (Door Handle) 

- 

Ambient Light (Driver/Passenger Footwell) 

⬤  

Ambient Light (Roof) 

 

Courtesy Light 

 

Glove Box Light 

 

Map Light (Front) 

 

Meter Illumination 

 

Rear reading light  

- 

Sunvisor Vanity Mirror Illumination 

 

Trunk Light 

 

AUDIO AND COMMUNICATIONS 

BluetoothTM Hands Free Telephone (HFT) 

 

DAB Digital Radio 

 

Honda CONNECT with Navigation  
(15." touchscreen, AM/FM/DAB, Apple Carplay and Android Auto, live traffic info) 

- 

Honda CONNECT  
(9" touchscreen, AM/FM/DAB,Apple Carplay and Android Auto) 

- 

Honda CONNECT with Navigation  
(9" touchscreen, AM/FM/DAB, Apple Carplay and Android Auto, live traffic info) (Note: Navigation system will be replaced by Alpine (with Live traffic) from 23YM HR-V onwards- Alpine will not be used as brand name in our Navi definition) 

 

Honda Dual Screen DA (2x 12" 3') with GARMIN Navigation 
(Swappable touchscreens, advanced connectivity via My Honda+, Apple CarPlay, Android Auto, AM/FM/DAB, internet radio, Internet browsing) 

- 

Honda LogR built into DA 

- 

Speakers 

8 

Speakers - Premium Audio 

⬤BOSE 

Speakers - Front Tweeter 

 

Speakers - Centre 

 

Subwoofer 

 

Steering Wheel Remote Audio Controls 

 

USB Front Number 

2x Type C 
(1 Data & 1 Charge) 

USB Rear Number 

- 

Wireless Apple Carplay 

 

Wireless Charging 

 

EXTERIOR 

2-Tone Roof 

- 

Antenna Type 

Rear Glass Print Antenna  

H Badge  

Black 

Emblem 

e:HEV 

Exhaust 

Single - Hidden 

Exterior Door Handle Finish 

Body Flush handles  

Grille 

Black Chrome  

Mirror Colour 

Body 

Glass Roof - Type 

- 

Glass Roof - Funtion 

- 

Privacy Glass 

 

Roof Rails 

- 

Spoiler 

- 

Exclusive Styling (location) 

- Blue Front and Rear Accents  
- Front wings style daytime lights  
- Double horizontal lines rear lights  

Window Garnish 

Gloss Black  

EXTERIOR LIGHTS 

Active Cornering Lights 

 

Adaptive Driving Beam (ADB) 

 

Auto Headlights 

 

Auto Headlight Adjuster 

 

LED Daytime Running Light 

 

Front Fog Lights 

- 

Headlight Auto On/Off Timer (Coming Home/Leaving Home Function) 

 

Headlight Extension Colour 

Black 

Headlight Type 

LED 

Headlight Washers 

- 

High Beam Support System (HSS)/Auto High Beam 

 

Rear Light Type 

LED 

Front Turn Type 

LED 

WHEELS & TYRES 

Flat tyre solution Temper Tyre/Repair kit 

Tyre Repair Kit 

Tyres size Front/Rear 

235 / 40 

Alloy wheels ("-" means Steel) 

 

Wheels size and design 

19" Black 

Czytaj więcej o marce Honda

Nowa Honda Civic e:HEV 2025 - Cena w Polsce
Nowa Honda Civic e:HEV 2025 - Cena w Polsce

NOWOŚĆ | Honda odświeża Civica e:HEV, wprowadzając pakiet zmian wizualnych i wyposażeniowych, jednocześnie pozostawiając bez zmian sprawdzony, dwusilnikowy napęd hybrydowy. Zobacz szczegóły i poznaj cennik.

Honda CR-V Dream Pod 2025
Honda CR-V Dream Pod 2025

Koncepcja „Dream Pod”, opracowana specjalnie dla modelu CR-V, idealnie oddaje ducha przygody Hondy, a to za sprawą wyjątkowych możliwości campingowych niezależnie od sezonu

Światowa premiera prototypów sedana Honda 0 i SUV-a Honda 0 na targach CES 2025
Światowa premiera prototypów sedana Honda 0 i SUV-a Honda 0 na targach CES 2025

HONDA | wprowadziła swój oryginalny system operacyjny pojazdu (OS), ASIMO OS , który będzie instalowany w modelach Honda serii 0

Najnowsze oferty

Honda ZR-V e:HEV 2.0 Hybryda 184KM Sport*dostępne inne kolory*Rabat 20tyś
  • Model: ZR-V
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 5 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Hybryda
  • Rok produkcji: 2025
Honda ZR-V e:HEV 2.0 Hybryda 184KM Sport*dostępne inne kolory*Rabat 20tyś
  • Model: ZR-V
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 5 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Hybryda
  • Rok produkcji: 2025
Honda HR-V e:HEV (hybryda) Advance 1 właściciel serwisowany
  • Model: HR-V
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 79900 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Hybryda
  • Rok produkcji: 2022

Odwiedź nasze salony