SILNIK |
|
Typ |
Rzędowy, dwucylindrowy, 4-suwowy DOHC, chłodzony cieczą |
Pojemność skokowa |
471 cm3 |
Średnica cylindra i skok tłoka |
67 mm x 66,8 mm |
Stopień sprężania |
10,7: 1 |
Moc maksymalna |
48 KM (35 kW) przy 8 600 obr./min |
Maks. moment obrotowy |
43 Nm przy 6 500 obr./min |
Poziom hałasu |
Lurban 74.0dB Lwot 77.0dB |
Pojemność układu smarowania |
3,2 l |
SYSTEM PALIWOWY |
|
Zasilanie |
Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI |
Zbiornik paliwa |
17,5 l (z rezerwą) |
Emisja CO2 wg WMTC |
82 g/km |
Zużycie paliwa (cykl WMTC) |
3,6 l/100km / 27,8 km/l (tryb WMTC) |
INSTALACJA ELEKTRYCZNA |
|
Pojemność akumulatora |
12 V 7,4 Ah |
Prąd alternatora (ACG) |
25 A przy 2 000 obr./min |
UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU |
|
Typ sprzęgła |
Mokre wielopłytkowe |
Typ skrzyni biegów |
6-biegowa |
Przełożenie główne |
Łańcuch |
RAMA |
|
Typ |
Stalowa dwubelkowa rurowa zamknięta (diament) |
PODWOZIE |
|
Wymiary (dł. x szer. x wys.) |
2165 mm x 830 mm x 1415 mm |
Rozstaw osi |
1445 milimetr |
Kąt pochylenia główki ramy |
27,5° |
Wyprzedzenie |
108 milimetr |
Wysokość siedziska |
830 milimetr |
Prześwit |
180 milimetr |
Masa własna |
196 kg |
Kąt zawracania |
2,4 mln |
ZAWIESZENIE |
|
Przednie |
Widelec Showa SFF-BP USD 41 mm |
Tył |
System Pro-Link z pojedynczym amortyzatorem, 5-stopniowa regulacja napięcia wstępnego, wahacz stalowy o drążonym przekroju |
KOŁA |
|
Przednie |
Aluminiowe, odlewane wieloramienne |
Tył |
Aluminiowe, odlewane wieloramienne |
Obręcz przednia |
19M/C X MT2,5 |
Obręcz tylna |
17M/C X MT4,5 |
Opona przednia |
110/80R19M/C59H |
Opona tylna |
160/60R17M/C69H |
HAMULCE |
|
Układ ABS |
Dwukanałowy |
Przednie |
Podwójne tarcze 296 mm x 4 mm hamowane przez dwutłoczkowe zaciski Nissin z mocowaniem osiowym |
Tył |
Pojedyncza tarcza 240 mm x 5 mm z jednotłoczkowym zaciskiem |
ZESPÓŁ WSKAŹNIKÓW I UKŁAD ELEKTRYCZNY |
|
Zespół wskaźników |
Ekran LCD z prędkościomierzem, obrotomierzem z wykresem słupkowym, podwójnym licznikiem dziennym, wskaźnikiem poziomu paliwa i zużycia paliwa, zegarem, temperaturą cieczy chłodzącej, wskaźnikiem załączonego biegu, wskaźnikiem sugestii zmiany biegu na wyższy |
Reflektor |
LED |
Światła tylne |
LED |
System zabezpieczeń |
System alarmowy HISS (Honda Intelligent Security System) |
Dodatkowe wyposażenie |
Sygnalizacja hamowania awaryjnego (ESS) i aplikacja Honda RoadSync |