| SILNIK |
|
| Typ |
Rzędowy, dwucylindrowy, 4-suwowy DOHC, chłodzony cieczą |
| Pojemność skokowa |
471 cm3 |
| Średnica cylindra i skok tłoka |
67 mm x 66,8 mm |
| Stopień sprężania |
10,7: 1 |
| Moc maksymalna |
48 KM (35 kW) przy 8 600 obr./min |
| Maks. moment obrotowy |
43 Nm przy 6 500 obr./min |
| Poziom hałasu |
Lurban 74.0dB Lwot 77.0dB |
| Pojemność układu smarowania |
3,2 l |
| SYSTEM PALIWOWY |
|
| Zasilanie |
Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI |
| Zbiornik paliwa |
17,5 l (z rezerwą) |
| Emisja CO2 wg WMTC |
82 g/km |
| Zużycie paliwa (cykl WMTC) |
3,6 l/100km / 27,8 km/l (tryb WMTC) |
| INSTALACJA ELEKTRYCZNA |
|
| Pojemność akumulatora |
12 V 7,4 Ah |
| Prąd alternatora (ACG) |
25 A przy 2 000 obr./min |
| UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU |
|
| Typ sprzęgła |
Mokre wielopłytkowe |
| Typ skrzyni biegów |
6-biegowa |
| Przełożenie główne |
Łańcuch |
| RAMA |
|
| Typ |
Stalowa dwubelkowa rurowa zamknięta (diament) |
| PODWOZIE |
|
| Wymiary (dł. x szer. x wys.) |
2165 mm x 830 mm x 1415 mm |
| Rozstaw osi |
1445 milimetr |
| Kąt pochylenia główki ramy |
27,5° |
| Wyprzedzenie |
108 milimetr |
| Wysokość siedziska |
830 milimetr |
| Prześwit |
180 milimetr |
| Masa własna |
196 kg |
| Kąt zawracania |
2,4 mln |
| ZAWIESZENIE |
|
| Przednie |
Widelec Showa SFF-BP USD 41 mm |
| Tył |
System Pro-Link z pojedynczym amortyzatorem, 5-stopniowa regulacja napięcia wstępnego, wahacz stalowy o drążonym przekroju |
| KOŁA |
|
| Przednie |
Aluminiowe, odlewane wieloramienne |
| Tył |
Aluminiowe, odlewane wieloramienne |
| Obręcz przednia |
19M/C X MT2,5 |
| Obręcz tylna |
17M/C X MT4,5 |
| Opona przednia |
110/80R19M/C59H |
| Opona tylna |
160/60R17M/C69H |
| HAMULCE |
|
| Układ ABS |
Dwukanałowy |
| Przednie |
Podwójne tarcze 296 mm x 4 mm hamowane przez dwutłoczkowe zaciski Nissin z mocowaniem osiowym |
| Tył |
Pojedyncza tarcza 240 mm x 5 mm z jednotłoczkowym zaciskiem |
| ZESPÓŁ WSKAŹNIKÓW I UKŁAD ELEKTRYCZNY |
|
| Zespół wskaźników |
Ekran LCD z prędkościomierzem, obrotomierzem z wykresem słupkowym, podwójnym licznikiem dziennym, wskaźnikiem poziomu paliwa i zużycia paliwa, zegarem, temperaturą cieczy chłodzącej, wskaźnikiem załączonego biegu, wskaźnikiem sugestii zmiany biegu na wyższy |
| Reflektor |
LED |
| Światła tylne |
LED |
| System zabezpieczeń |
System alarmowy HISS (Honda Intelligent Security System) |
| Dodatkowe wyposażenie |
Sygnalizacja hamowania awaryjnego (ESS) i aplikacja Honda RoadSync |