CB500F, CB500X I CBR500R ZMODERNIZOWANE NA ROK 2022

Nowe widelce Showa 41mm SFF-BP USD, przejęte z czterocylindrowych modeli średniej wagi CB650R i CBR650R, są najważniejszymi elementami nowego przedniego układu zawieszenia, zapewniającymi lepsze prowadzenie. Są one teraz dopasowane w modelach CB500F i CBR500R do lżejszych aluminiowych felg o ramionach Y i współpracują z nowymi podwójnymi przednimi tarczami typu wave o średnicy 296 mm oraz radialnie montowanymi zaciskami Nissin. CB500X zaprojektowany z myślą o wyprawach ma te same nowe hamulce i zawieszenie, które posiadają modele siostrzane, jednak charakteryzuje się większym skokiem przedniego zawieszenia i lżejszym, większym 19-calowym przednim kołem.

Wszystkie trzy radosne, a przy tym oszczędne maszyny wyposażone są w nowy, lżejszy wahacz, o sztywniejszej akcji rotacyjnej, jednak mniejszej sztywności bocznej, co poprawia prowadzenie i osiągi na zakrętach. Mocny silnik o pojemności 500 cm3, będący sercem każdej z trzech maszyn, osiąga maksymalną moc 47,6 KM (35 kW) dopuszczalną dla kierowców z prawem jazdy kategorii A2, jednak rocznik modelowy 2022 zyska nowe ustawienia PGM-FI, które poprawią charakterystykę i odczucie momentu obrotowego.

Naked CB500F otrzyma w roczniku modelowym 2022 trzy nowe, żywe kolory: Pearl Smoky Gray, Mat Axis Gray Metallic i Pearl Dusk Yellow, natomiast sportowa CBR500R będzie dostępna w nowym kolorze Mat Gunpowder Black Metallic, z rzucającymi się w oczy nowymi grafikami, podkreślającymi jej wyścigowe dziedzictwo. Honda CB500X otrzyma na rok 2022 dwa nowe kolory: Mat Gunpowder Black Metallic i Pearl Organic Green. Wszystkie trzy motocykle będą również dostępne w klasycznej kolorystyce Hondy Grand Prix Red.

Kompaktowe wymiary i przyjazne maniery tria „pięćsetek” sprawiają, że są on łatwe do opanowania, do jazdy i jej doskonalenia. Jednocześnie jest to prawdziwa fabryka przyjemności dla wszystkich, którzy szukają weekendowej rozrywki, niezależnie, czy przesiadają się z motocykla klasy 125, czy też ze znacznie większego jednośladu.

Honda sprzedała w Europie ponad 106 000 egzemplarzy maszyn z tria CB/CBR od ich wprowadzenia w 2013. roku. Każdy z modeli zajmuje swoje miejsce w odrębnej grupie bogatej linii produktów Hondy. Naked CB500F stanowi prawie połowę sprzedaży całej trójki, przedstawiciel świata wyścigów CBR500R – 18%, a w segmencie adventure 35% stanowi CB500X.

Badania Hondy, przeprowadzone na reprezentatywnej próbie, wykazują atrakcyjność tych trzech maszyn w różnych grupach klientów. Aż 45% właścicieli CB500F i 37% właścicieli CBR500R to początkujący kierowcy, z czego odpowiednio 45% i 60% nie przekroczyło 34 roku życia – świadczy to o ważnej roli modeli we wprowadzaniu nowych motocyklistów do świata jednośladów.

Z drugiej strony, ponad 75% właścicieli CB500X to doświadczeni kierowcy, a kolejne 15% przyciągnęły do świata motocykli wszechstronność i atrakcyjność kompaktowego przedstawiciela klasy adventure, o stylistyce off-road, zawieszeniu o długim skoku i wyprostowanej pozycji kierowcy.

-

CENNIK MODELI 2022 - HONDA CB500F, CBR500R I CB500X

Model (nazwa handlowa) rok modelowy Cena katalogowa
HONDA CB500F 2022 28 600 PLN
HONDA CB500X 2022 30 700 PLN
HONDA CBR500R 2022 31 700 PLN

-

___
źródło: Honda Polska. Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Zastrzegamy sobie prawo do jej zmiany bez uprzedzenia, bez podania przyczyny. Specyfikacja techniczna opisywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre modele, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą.

Czytaj więcej o marce Honda

Tak wyglądał Honda MotoDay'24 w Grupie Gezet
Tak wyglądał Honda MotoDay'24 w Grupie Gezet

HONDA MOTO | To było prawdziwe święto dla miłośników motocykli, które przyciągnęło do Zielonej Góry tłumy pasjonatów jednośladów. Pierwsza edycja Honda Motoday’24 zorganizowana przez Grupę Gezet przeszła do historii. Wydarzenie było pierwszym szkoleniem motocyklowym, organizowane przez salony Hondy Grupy Gezet. W weekend 29-30 czerwca miłośnicy motocykli mieli okazję doskonalić swoje umiejętności pod okiem doświadczonych instruktorów ze Szkoły Jazdy MotoKenner z Wrocławia.

Honda CRF110F na rok 2025
Honda CRF110F na rok 2025

HONDA MOTO | CRF110F na rok 2025 r. otrzymuje nową kolorystykę, która upodabnia go do jego większych braci - CRF250R i CRF450R.

Honda CRF125F na rok modelowy 2025
Honda CRF125F na rok modelowy 2025

HONDA MOTO | CRF125F gwarantuje radość z jazdy dzięki dobrym osiągom, a wyglądem nawiązuje do jego większych braci startujących w zawodach motocrossowych. Model ten stanowi idealny etap przejściowy dla młodych motocyklistów, którzy przesiadają się z mniejszych modeli CRF50F i CRF110F na większe, bardziej wyczynowe maszyny.

Najnowsze oferty

Honda EM1 e - skuter elektryczny
  • Model: EM1
  • Przebieg: 2 km
  • Napęd: Pas napędowy
  • Rodzaj paliwa: Elektryczny
  • Rok produkcji: 2023
Honda SH 125i ABS, Nowy
Honda SH 125i ABS, Nowy
Dodaj do schowka
  • Model: SH
  • Przebieg: 5 km
  • Napęd: Pas napędowy
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2024
Honda EM1 e - skuter elektryczny
  • Model: EM1
  • Przebieg: 200 km
  • Napęd: Pas napędowy
  • Rodzaj paliwa: Elektryczny
  • Rok produkcji: 2023

Odwiedź nasze salony