Mitsubishi Outlander PHEV w polskich salonach z czterema pakietami wyposażenia
Nowy E-Transit Custom firmy Ford Pro stawia sobie za cel zelektryfikowanie i zwiększenie produktywności sektora jednotonowych samochodów dostawczych
Dzięki sprawdzonej trwałości i osiągom przyjaznym dla młodych motocyklistów, CRF110F doskonale odzwierciedla dumne dziedzictwo — sięgające prawie czterdziestu lat wstecz do legendarnego XR75 – czterosuwowych, w pełni wyposażonych motocykli trialowych dla najmłodszych. W erze nowoczesności oznacza to czysty wtrysk paliwa Keihin, a także bezsprzęgłową, czterobiegową półautomatyczną przekładnię i elektryczny rozruch za pomocą przycisku.
Model na rok 2025 otrzymuje nową kolorystykę, by wierniej przypominać swoich dorosłych braci CRF250R i CRF450R.
Podwozie
· Podwójna stalowa rama i wzmocniony wahacz
· Konwencjonalny widelec teleskopowy
· Nadwozie w stylu CRF450R
· Wysokość siedzenia zaledwie 657 mm
· Nowy wygląd rodziny CRF na rok modelowy 2025
Dzięki przyjaznej młodemu kierowcy ergonomii i niskiemu położeniu siedzenia, CRF110F okazuje się idealnym kolejnym etapem edukacji po przesiadce z CRF50F. CRF110F ma dwuramienną stalową ramę i – podobnie jak jego mniejszy brat – wzmocniony wahacz, zapewniające doskonałą równowagę pomiędzy sztywnością i komfortem. Widelec teleskopowy o skoku 9,9 cm daje pewność działania, a pojedynczy amortyzator tylny dba o przewidywalne pokonywanie nierówności z dobrą kontrolą i minimalnym dobiciem.
Jak każdy członek rodziny motocykli CRF, model CRF110F z dumą eksponuje atuty terenowych motocykli marki Honda. Stalowy zbiornik paliwa o pojemności 4,5 l, ze zintegrowaną pompą paliwową i filtrem paliwa, jest w razie upadku chroniony wzmocnieniami o konstrukcji ramowej. Nadwozie inspirowane „dorosłym” modelem CRF450R oferuje jednak niskie siedzenie na poziomie 657 mm, wysoko sięgające szerokie, ramiona motocrossowej kierownicy, z przednią osłoną i manetki typu half-waffle, idealne dla małych dłoni. Na kierownicy znajduje się wielofunkcyjny moduł, który łączy funkcjonalność przycisku rozrusznika, wskaźnika włączenia zapłonu i statusu układu wtrysku paliwa oraz ostrzeżenie o niskim poziomie paliwa, informujące iż pozostał go tylko 1 litr.
Na rok 2025 model CRF110F otrzymał malowanie charakterystyczne dla nowej rodziny CRF i odważną nową grafikę, aby podkreślić off-roadowe tradycje Hondy.
Silnik
· Dynamiczny i niezawodny jednocylindrowy silnik o pojemności 109 cm3
· Elektronicznie sterowany układ wtrysku paliwa Keihin zapewniający liniowe dostarczanie mocy
· Regulowany ogranicznik otwarcia przepustnicy
· Płynnie pracująca 4-biegowa przekładnia
· Wygodny, elektryczny rozrusznik
Dane techniczne
SILNIK | |
Typ | SOHC, chłodzony powietrzem, dwuzaworowy, czterosuwowy, jednocylindrowy 80º |
Pojemność skokowa | 109,2 cm 3 |
Średnica x skok tłoka | 50,0 x 55,6mm |
Stopień sprężania | 9.0:1 |
SYSTEM PALIWOWY | |
Zasilanie | Wtrysk paliwa |
Zbiornik paliwa | 4,5 l (z rezerwą) |
INSTALACJA ELEKTRYCZNA | |
Rozrusznik | Elektryczny i nożny |
UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU | |
Typ sprzęgła | Automatyczne |
Typ skrzyni biegów | 4-biegowa skrzynia manualna |
Przeniesienie napędu | Łańcuch |
RAMA | |
Typ | Stalowa |
PODWOZIE | |
Wymiary (dł. x szer. x wys.) | 1541 x 678 x 922 mm |
Rozstaw osi | 1064 mm |
Kąt główki ramy | 25°10’ |
Wyprzedzenie | 53 mm |
Wysokość siedziska | 657 mm |
Prześwit | 170 mm |
Masa własna | 76,66 kg |
ZAWIESZENIE | |
Przód | Konwencjonalny widelec teleskopowy 9,9 cm skoku |
Tył | Pojedynczy amortyzator 9,65 cm skoku |
KOŁA | |
Przód | Stalowe szprychowe |
Tył | Stalowe szprychowe |
Opona przednia | 70/100-14 z dętką |
Opona tylna | 80/100-12 z dętką |
HAMULCE | |
Przód | Bęben |
Tylne | Bęben |
źródło: Honda Polska. Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre modele, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą
Mitsubishi Outlander PHEV w polskich salonach z czterema pakietami wyposażenia
Nowy E-Transit Custom firmy Ford Pro stawia sobie za cel zelektryfikowanie i zwiększenie produktywności sektora jednotonowych samochodów dostawczych