| SILNIK |
| Typ |
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 8-zaworowy, rzędowy, 2-cylindrowy OHC, z wykorbieniami co 270° i z rozrządem Unicam |
| Pojemność skokowa |
1084 cm3 |
| Średnica x skok tłoka |
92 mm x 81,5 mm |
| Stopień sprężania |
10.5:1 |
| Moc maksymalna |
75 kW przy 7 500 obr/min |
| Maks. moment obrotowy |
112 Nm przy 5500 obr./min |
| Poziom hałasu |
MT: L
urban
75,1 dB, L
wot
80,1 dB
|
| DCT: L
urban
75,0 dB, L
wot
79,9 dB
|
| Pojemność układu smarowania |
SKRZYNIA MANUALNA: 4,8 l |
| DCT: 5.2 l |
| SYSTEM PALIWOWY |
| Zasilanie |
Elektroniczny wtrysk PGM-FI |
| Zbiornik paliwa |
18,8 l |
| Emisja CO
2
|
114 g/km |
| Zużycie paliwa |
SKRZYNIA MANUALNA: 20,5 km/l [4,9 l/100km] |
| DCT: 20,5 km/l [4,9 l/100km] |
| INSTALACJA ELEKTRYCZNA |
| Pojemność akumulatora |
12V-6Ah akumulator litowo-jonowy (20h) |
| UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU |
| Typ sprzęgła |
SKRZYNIA MANUALNA: Mokre wielotarczowe ze sprężynami walcowymi, krzywkowe wspomaganie i antyhopping |
| DCT: 2 mokre sprzęgła wielotarczowe ze sprężynami walcowymi |
| Typ skrzyni biegów |
6-biegowa manualna (6-biegowa DCT) |
| Przełożenie główne |
Łańcuch z uszczelnieniem O-ring |
| RAMA |
| Typ |
Częściowo podwójna, kołyskowa |
| PODWOZIE |
| Wymiary (dł. x szer. x wys.) |
2330 mm x 960 mm x 1485 mm |
| Rozstaw osi |
1575 mm |
| Kąt pochylenia główki ramy |
27,5° |
| Wyprzedzenie |
113 mm |
| Wysokość siedziska |
850/870 mm (opcjonalne siedzenie obniżone 825 mm, opcjonalne siedzenie komfortowe 885 mm) |
| Prześwit |
250 mm |
| Masa własna |
SKRZYNIA MANUALNA: 231 kg |
| DCT: 242 kg |
| ES SKRZYNIA MANUALNA: 233kg |
| ES DCT: 244 kg |
| ZAWIESZENIE |
| Przednie |
Odwrócony widelec teleskopowy Showa 45 mm z kartridżem, z pokrętłem hydraulicznie regulującym napięcie wstępne i tłumienie dobicia, skok 230 mm |
| CRF1100L Africa Twin ES - widelec teleskopowy SHOWA o średnicy wewnętrznej 45 mm i elektroniczna jednostka sterująca (SHOWA EERA
TM
) z regulacją tłumienia dobicia i odbicia, skok 230 mm
|
| Tył |
Jednoczęściowy odlewany aluminiowy wahacz, układ Pro-Link z amortyzatorem gazowym, z pokrętłem hydraulicznie regulującym napięcie wstępne i tłumienie odbicia, przemieszczenie koła 220 mm. |
|
| CRF1100L Africa Twin ES - jednoczęściowy odlewany aluminiowy wahacz, układ Pro-Link z amortyzatorem gazowym Showa, hydrauliczna zdalna regulacja napięcia wstępnego i elektroniczna kontrola tłumienia odbicia i dobicia (SHOWA EERATM), skok koła 220 mm. |
| KOŁA |
| Przednie |
21M/C x MT2.15, stalowe szprychy, aluminiowa obręcz |
| Tył |
18M/C x MT4.00, stalowe szprychy, aluminiowa obręcz |
| Opona przednia |
90/90-21M/C 54H (bezdętkowa) Metzler Karoo Street |
| Opona tylna |
150/70R18M/C 70H (bezdętkowa) Metzler Karoo Street |
| HAMULCE |
| Układ ABS |
2-kanałowy współpracujący z IMU |
| Wybór trybu pracy ABS z ustawieniami drogowym i terenowym |
| Przednie |
Podwójne pływające faliste tarcze hamulcowe 310 mm z aluminiową piastą, promieniowo mocowane 4-tłoczkowe zaciski i klocki ze spieku metalu |
| Tył |
Tarcza hamulcowa 256 mm typu „wave” z 1-tłoczkowym zaciskiem i klocki ze spieku metalu. |
| ZESPÓŁ WSKAŹNIKÓW I UKŁAD ELEKTRYCZNY |
| Zespół wskaźników |
Wyświetlacz LCD, TFT 6,5 calowy multiinformacyjny ekran dotykowy |
| Reflektor |
LED |
| Światła tylne |
LED |
| Łączność |
Bluetooth i Apple CarPlay
®
/Android Auto
®
(przewodowy)
|
| USB |
Tak |
| Gniazdo zasilania 12V |
Tak |
| Automatyczny wyłącznik kierunkowskazów |
Tak |
| Quickshifter |
Opcjonalnie (tylko skrzynia manualna) |
| System zabezpieczeń |
Immobilizer |
| Tempomat |
Tak |
| Doświetlanie zakrętów |
Nie |
| Dodatkowe wyposażenie |
System ostrzegania o nagłym hamowaniu (ESS), 6-osiowy IMU, system kontroli momentu obrotowego (HSTC) i kontroli unoszenia przedniego koła |
|
|