NOWA HONDA CMX1100 REBEL 2023 - CENA W POLSCE

Rebel to połączenie ponadczasowego wyglądu "bobbera" z wybiegającym w przyszłość, unikatowym, nowoczesnym stylem, co przyniosło mu natychmiastową popularność już w pierwszym roku sprzedaży, i – co więcej – nie był on gwiazdą jednego sezonu: CMX500 Rebel był w roku 2021 najlepiej sprzedającą się maszyną w stylu custom w Europie. Dostępny, łatwy w opanowaniu i eksploatowaniu, idący własną drogą Rebel odniósł sukces w swojej standardowej wersji. Ponadto ako wdzięczny obiekt do personalizacji, był świetnie przygotowany na to, co wyobraźnia podpowiadała właścicielom. W roku 2021 śladem pierwszej generacji CMX500 ruszył nowy Rebel CMX1100. Zachował istotę tego, co uczyniło jego mniejszego brata tak wyjątkowym, dodając wyższe osiągi, więcej charakteru i zestaw najbardziej zaawansowanych technologii Hondy. Rebel CMX1100 zachęca powyższymi elementami i atrakcyjną ceną. Jest propozycją dla szerokiej rzeszy motocyklistów szukających czegoś, co jeszcze bardziej odróżnia się od głównego nurtu. Model na rok 2023 pozostaje mechanicznie niezmieniony, ale otrzymuje estetyczny atut w postaci nowej, niecodziennej opcji kolorystycznej oraz specjalnej wersji turystycznej CMX1100T Rebel, gotowej ruszyć w każdą podróż.

-

-

Rebel CMX1100 ma podwójną osobowość. Został zaprojektowany z myślą o spokojnej, bezstresowej podróży, ale także o ekscytujących wrażeniach z jazdy, gdy droga zmienia się w serpentynę. Kierowcy przesiadający się z mniejszych motocykli docenią łatwe do opanowania wymiary i masę (wysokość siedzenia to zaledwie 700 mm), natomiast bardziej doświadczeni użytkownicy natychmiast poczują radość prowadzenia motocykla ze świetnym podwoziem, co Rebel zawdzięcza sztywnej ramie z rur stalowych, zawieszeniu o wysokiej jakości i charakterystyce odpowiedniej dla motocykla w stylu “naked” oraz mocnym hamulcom. Wszyscy użytkownicy pokochają charakter i osiągi dwucylindrowego silnika o tłokach równoległych i pojemności 1084 cm3 (wcześniej wykorzystywanego w modelu CRF1100L Africa Twin), który został przestrojony pod kątem maksymalnego ciągu w zakresie niskich i średnich obrotów, a do tego otrzymał sugestywne, dopracowane brzmienie wydechu. Elektroniczne zarządzanie przepustnicą wnosi wyrafinowane możliwości wspomagania kierowcy: Model oferuje 3 domyślne tryby jazdy z precyzyjnie dobranymi zestawami różnych parametrów, dzięki czemu można dopasować każdy z trybów do innych warunków drogowych lub do nastroju kierowcy. Zmienia się dostarczanie mocy silnika, intensywność hamowania silnikiem, poziom interwencji systemów HSTC (ze zintegrowaną kontrolą unoszenia przedniego koła), a także mapy zmiany biegów, jeśli motocykl wyposażono w opcjonalną przekładnię DCT. Tempomat jest wyposażeniem standardowym. Tak więc duży Rebel 1100, ogołocony ze wszelkich zbędnych elementów, przemawia swoim minimalizmem w stylu godnym trzeciej dekady XXI wieku. Stalowe błotniki, przedni i tylny, umieszczono tuż nad grubymi oponami, a okrągły reflektor łączy w sobie wygląd starej motocyklowej szkoły z nowoczesnością oświetlenia LED, nawiązując formą do okrągłego zespołu wskaźników z negatywowym wyświetlaczem LCD. Współczesne rozumienie komfortu wymagało umieszczenia w schowku pod siedzeniem gniazda ładowania USB typu C.

W modelu 2023 do gamy dołącza nowa wersja – CMX1100T Rebel. Zwracająca uwagę kolorem Gunmetal Black Metallic, turystyczna odmiana Rebela została wyposażona w szeroką, aerodynamiczną półowiewkę i twarde kufry boczne, podnoszące komfort podróżowania na długich trasach.

-

-

NOWA HONDA CMX1100 REBEL 2023 - CENA W POLSCE

Honda CMX1100 Rebel oraz turystyczna odmiana CMX1100T Rebel z roku modelowego 2023 jest już dostępna w sprzedaży (rok produkcji 2022) w naszych salonach. Cena podstawowej wersji zaczyna się od 48 100 PLN ze skrzynią manualną oraz 52 700 PLN ze skrzynią DCT. Nowa, turystyczna odmiana CMX1100T Rebel kosztuje od 54 600 PLN za wersję z manualną oraz 59 200 PLN za wersję ze skrzynią DCT.

-

CMX 1100 Rebel - rok modelowy 2023 Rok produkcji Cena katalogowa
CMX1100T Rebel DCT 2022 59 200 PLN
CMX1100 Rebel DCT 2022 52 700 PLN
CMX1100T Rebel 2023 54 600 PLN
CMX1100 Rebel 2022 48 100 PLN

Standardowy CMX1100 Rebel na rok 2023 jest dostępny w następujących opcjach kolorystycznych:

  • Iridium Gray Metallic [nowość!]
  • Gunmetal Black Metallic

-

-

HONDA CMX1100 REBEL 2023 - WYPOSAŻENIE I STYLISTYKA

  • Surowy styl wyrażony muskularną, nieskrępowaną prostotą
  • Pełne oświetlenie LED z 4 punktami świetlnymi w reflektorze LED
  • Włączenie zapłonu odblokowuje również zamek siedzenia, umożliwiając dostęp do schowka z gniazdem USB typu C.
  • Tempomat jako wyposażenie standardowe
  • Nowa wersja turystyczna zyskuje aerodynamiczną półowiewkę i boczne kufry

Dominująca ciemna kolorystyka elementów CMX1100 Rebel wpływa na prosty, surowy i "nieprzetworzony" styl, który powstał w tym samym amerykańskim ośrodku Honda R&D, w którym został zaprojektowany oryginalny CMX 500 Rebel. Długi i niski motocykl z wąskim korpusem zwieńczono pochylonym, dwubarwnym, bezkołnierzowym zbiornikiem paliwa o pojemności 13,6 l. Jego minimalizm i proporcje zyskują dodatkowy wyraz, gdy w naturalny sposób uzupełnia je dosiadający maszyny kierowca. Przedni i tylny błotnik są tłoczone ze stali o grubości 1 mm i mocowane za pomocą odlewanych z aluminium wsporników. Każdy z elementów otrzymał akcenty stylistyczne, które tworzą lub wzmacniają wyjątkowy, spójny charakter motocykla. Nisko ustawiony reflektor o średnicy 175 mm ma klasyczną formę, ale mieści cztery punkty świetlne LED z grubymi wewnętrznymi soczewkami, wyraźnie identyfikując z daleka ten oryginalny model. Małym, okrągłym kierunkowskazom o średnicy 55 mm również nadano klasyczny wygląd, ale owalne, przezroczyste tylne światło LED prezentuje się już nowocześnie i harmonizuje z innymi detalami Rebela. Siedzisko jest wyprofilowane tak, aby dać oparcie kierowcy przy intensywnym przyspieszaniu, ale z miękką sprężystością, zapewniającą komfort jazdy. Rebel może służyć do jazdy solo, ale może też przewozić pasażera, dzięki poduszce siedzenia, którą szybko i łatwo można przykręcić i odkręcić. Pod siedzeniem znajduje się 3-litrowy schowek, w którym umieszczono gniazdo ładowania USB typu C. Negatywowy wyświetlacz LCD o przekątnej 120 mm pozwala na intuicyjny i łatwy odczyt dostarczanych informacji. Obsługiwana kluczykiem stacyjka znajduje się po lewej stronie ramy i również otwiera zamek siedzenia, bez konieczności wyjmowania kluczyka ze stacyjki. Prosto mocowane ramiona kierownicy z dużymi 1-calowymi zaciskami oraz zespół przełączników na lewym ramieniu kierownicy zarządzający trybami jazdy i pracą opcjonalnej przekładni DCT, czynią jazdę łatwą i przyjemną. Podczas długich dni spędzanych na autostradach bardzo przydaje się montowany w standardzie tempomat.

Nowość modelu na rok 2023, CMX1100T Rebel, wykończony w kolorze Gunmetal Black Metallic, został zaprojektowany z myślą o kierowcy, który chce wykorzystać cały potencjał, jaki oferuje wersja standardowa, ale zależy mu także na komforcie i walorach funkcjonalnych, niezbędnych podczas dłuższych podróży. Montowana do widelca półowiewka, dostępna tylko dla CMX1100T Rebel, jest zarówno efektowna, jak i funkcjonalna – dzięki zgrabnej szybie oferuje dobrą ochronę przed wiatrem. Doskonale komponują się nowe, sztywne kufry boczne, (prawy 16 l, lewy 19 l) z pokrywami na zawiasach, mieszczące dodatkowe 11 litrów w porównaniu do nylonowych sakw na siodło.

-

SILNIK HONDY CMX1100 REBEL 2023

  • Silnik dwucylindrowy o tłokach równoległych, o pojemności 1 084 cm3
  • Solidne osiągi i dostosowanie charakterystyk silnika
  • Elektroniczne sterowanie przepustnicą oraz dopracowane brzmienie wydechu

8-zaworowy, dwucylindrowy silnik SOHC o pojemności 1084 cm3 i tłokach równoległych, który napędza model Rebel CMX1100, generuje moc maksymalną 87 KM (64 kW) przy 7 000 obr/min i moment obrotowy 98 Nm przy 4750 obr/min. To mocne atuty w tym segmencie rynku i gwarancja solidnych osiągów. Zwiększona bezwładność, wynikająca z przyrostu masy koła zamachowego, oznacza, że reakcje przy niskich obrotach są nie tylko wyjątkowo stabilne, ale też realnie wpływają na charakter motocykla. Kompaktowe rozmiary, wraz z rozrządem Unicam i półsuchą miską olejową, dobrze służą centralizacji masy, co w połączeniu z niską ramą Rebela pozwala na obniżenie środka masy i zachowanie sporego prześwitu. Wał korbowy z przesunięciem fazowym 270° i wynikające z tego nierównomierne odstępy między kolejnymi zapłonami, wpływają na charakterystyczne brzmienie tego modelu. Ale również unikalny układ wydechowy, czasy zaworowe i skoki zaworów, powodują jeszcze silniejszy efekt „pulsu” silnika. Dzięki temu brzmienie silnika odzwierciedla podwójną osobowość Rebela – przy niskich obrotach ton jest harmonijny i łagodnie zmienia się przy delikatnym operowaniu przepustnicą, by wraz ze wzrostem obrotów i przy większych ruchach przepustnicy przybrać bardzo wyraźny, głośniejszy puls, przypominający serię burzowych grzmotów.

Pracą silnika zarządza system elektronicznego sterowania przepustnicą (TBW), a system PGM-FI – oprócz paliwa – dostarcza do korpusów przepustnic powietrze z 7-litrowego airboxu. Dodatkową satysfakcją z jazdy jest brzmienie układu wydechowego, które zostało tak dostrojone, by poniżej 4000 obr/min emitować głęboki puls dźwiękowy niskiej częstotliwości poprzez owalny tłumik o objętości 5,3 litra, zwiększając natężenie i częstotliwość pulsu wraz ze wzrostem obrotów silnika. Skrzynia korbowa jest podzielona poziomo, pompa wodna znajduje się w obudowie sprzęgła, a termostat zintegrowano z głowicą cylindra. Wersja silnika z przekładnią manualną i z przekładnią DCT mają te same skrzynie korbowe, różniące się nieznacznie zewnętrznie. Siły bezwładności drugiego rzędu są neutralizowane wzajemnie ruchem posuwisto-zwrotnym tłoków, podczas gdy siły bezwładności pierwszego rzędu są redukowane przez zastosowanie dwóch wałków wyrównoważających. Pompa wodna i pompa oleju są napędzane przez wałki wyrównoważające. Koło czujnika położenia wału korbowego z wypustami rozmieszczonymi co 10° zarządza wykrywaniem błędów zapłonu, co jest ważne dla uzyskania zgodności z normą EURO5. Ponadto (pod kątem normy EURO5) czujniki ubogiej mieszanki (LAF) umieszczone w rurach za kolektorem wydechowym umożliwiają dokładny pomiar składu mieszanki paliwowo-powietrznej.

-

-

SYSTEMY ELEKTRONICZNE SILNIKA I SKRZYNIA DCT

System elektronicznie sterowanej przepustnicy (TBW) zarządza osiągami i charakterystykami silnika oraz poziomem kontroli momentu obrotowego (HSTC) ze zintegrowaną kontrolą unoszenia przedniego koła. Do wyboru są 3 zdefiniowane tryby jazdy odpowiednie do różnych warunków drogowych. Wyboru trybu jazdy dokonuje się za pomocą przełącznika umieszczonego po lewej stronie kierownicy. Wskaźnik na wyświetlaczu jest aktywowany, gdy HSTC przystępuje do działania.

  • Tryb STANDARD zapewnia zrównoważony, średni poziom w dostarczaniu mocy silnika, hamowania silnikiem i czułości HSTC, tworząc warunki do relaksującej jazdy przy niskich obrotach i prędkościach, jednocześnie uwalniając znacznie więcej potencjału Rebela w miarę wzrostu obrotów.
  • Tryb RAIN zapewnia łagodne gospodarowanie mocą silnika i delikatne hamowanie, z wysoko ustawionymi progami interwencji HSTC, umożliwiając spokojne panowanie nad pojazdem na mokrych lub śliskich nawierzchniach.
  • Tryb SPORT oferuje agresywne dostarczanie mocy i hamowanie silnikiem, z niskim poziomem interwencji HSTC, co pozwala na wykorzystanie maksymalnych osiągów motocykla.
  • Tryb USER daje możliwość niestandardowej kombinacji ustawień, zależnie od preferencji kierowcy. Po ustawieniu parametrów trybu USER, są one automatycznie zapisywane, więc nie ma potrzeby ponownego konfigurowania parametrów po każdym włączeniu zapłonu.

Dwusprzęgłowe przekładnie DCT Hondy produkowane są już od 14 lat, a od 2010 roku w Europie sprzedano ponad 200 000 jednośladów wyposażonych w ten system przeniesienia napędu. DTC nadzoruje przewidywalną i płynną zmianę biegów, bardzo szybko stając podczas uzytkowania drugą naturą kierowcy. Przekładnia korzysta z dwóch sprzęgieł: jednego do rozruchu i do zasprzęglania biegów 1, 3 i 5 oraz drugiego – do biegów 2, 4 i 6, z wałkiem głównym połączonym z jednym ze sprzęgieł, umieszczonym wewnątrz wałka głównego drugiego sprzęgła, co zapewnia bardzo zwartą budowę przekładni. Oba sprzęgła są niezależnie sterowane przez własne obwody elektrohydrauliczne. Gdy nastąpi zmiana biegów, system wstępnie wybierze następne docelowe przełożenie, używając sprzęgła, które nie jest obecnie załączone. Pierwsze sprzęgło jest następnie elektronicznie rozłączane, a jednocześnie włącza się drugie sprzęgło. Rezultatem jest powtarzalna, szybka i bezproblemowa zmiana biegów. Ponadto, gdy sprzęgła przenoszą napęd z jednego biegu na drugi z minimalną przerwą w przekazywaniu momentu obrotowego z silnika na tylne koło, każdej zmianie biegów towarzyszy tylko minimalne szarpnięcie i zakołysanie motocykla, co sprawia, że odczucie towarzyszące zmianie jest bezpośrednie, ale sama zmiana jest bardzo wygładzona. Dodatkowe korzyści, to większa trwałość (ponieważ nie można uszkodzić przekładni źle zmieniając biegi), wyeliminowanie możliwości „zduszenia” silnika, obniżenie stresu w czasie jazdy miejskiej i zmniejszenie zmęczenia kierowcy, co pozwala skupić zaoszczędzoną w ten sposób uwagę na wszystkich innych aspektach jazdy, punktach przyspieszania i hamowania. System DCT oferuje dwa różne style jazdy – zmiany biegów dokonywane są albo w trybie automatycznym, według przestrzennej mapy wyboru biegu z wykorzystaniem monitorowanych non-stop parametrów jazdy, jak prędkość motocykla, obroty silnika i kąt otwarcia przepustnicy, albo w trybie ręcznym przez kierowcę, za pomocą łopatek umieszczonych po lewej stronie kierownicy. Dzięki elektronicznemu sterowaniu przepustnicą (TBW), mapy zmian biegów DCT są połączone z 3 trybami jazdy.

  • W trybie jazdy STANDARD mapa zmiany biegów DCT oferuje równowagę pomiędzy jazdą na wysokich biegach ze stosunkowo niską prędkością oraz jazdą na niskich biegach, z pełnym otwarciem przepustnicy, dbając, by taka jazda była odpowiednio ekscytująca.
  • W trybie RAIN szybciej wybierane są wyższe biegi, aby zapewnić maksymalną płynność jazdy.
  • Tryb SPORT zapewnia wyższe obroty na niższych biegach, zmieniając biegi również w dół przy wyższych obrotach, w celu uzyskania lepszego efektu hamowania silnikiem.
  • Tryb USER umożliwia kierowcy wybranie dowolnego z trzech schematów zmiany biegów przez skrzynię DCT, z preferowanymi kombinacjami innych parametrów.

-

PODWOZIE, HAMULCE I ZAWIESZENIE

  • Charakterystyczna rama z rur stalowych podkreśla styl Rebela
  • Geometria układu kierowniczego zapewnia stabilność i łatwe prowadzenie
  • Przedni widelec cartridge z goleniami 43 mm i tylne amortyzatory z zasobnikami (piggyback), oba z regulacją napięcia wstępnego sprężyny
  • Promieniowo montowany, przedni czterotłoczkowy zacisk hamulcowy i pływająca tarcza o średnicy 330 mm
  • Opony: przednia 130/70B18, tylna 180/65B16

Rama modelu CMX1100 Rebel, wykonana z rur stalowych, sama w sobie jest manifestem stylistycznym. Opiera się na surowej i prostej konstrukcji jego mniejszego krewniaka i charakteryzuje się tą samą wyraźną linią, biegnącą po przekątnej od przodu do tyłu, ze zbiornikiem paliwa, który pełni ważną stylistyczną rolę, zajmując miejsce powyżej głównych rur o średnicy 35 mm, które są oczywiście powiększone w porównaniu z rurami modelu CMX500 Rebel. Wahacz rurowy o średnicy 50,8 mm koresponduje z całością, zarówno pod względem technicznym, jak i stylistycznym. Rozstaw osi wynosi 1520 mm, widelec ustawiono pod kątem 30° do pionu, by nawiązać do stylu cruisera, o 2° powyżej kąta pochylenia główki ramy wynoszącego 28°, wyprzedzenie ustalono na 110 mm. Taka geometria zapewnia właściwy wygląd, ale także stabilność podczas jazdy na wprost i dokładne, łatwe prowadzenie motocykla. Masa motocykla z płynami wynosi 223 kg dla wersji ze skrzynią manualną i 238 kg dla wersji z opcjonalną przekładnią DCT. Wersja CMX1100T Rebel waży 233 kg w wersji z przekładnią manualną i 248 kg w wersji z DCT. Wysokość siedzenia ustalono na bardzo przyjaznym poziomie 700 mm, a trójkąt pomiędzy kierownicą, siedzeniem i podnóżkami w połowie wysokości osadza kierowcę mocno w motocyklu. Ogólna geometria pozwala na uzyskanie dużych kątów przechyłu, po 35° na każdą stronę (pomiary wykonane przez Hondę), co oznacza, że CMX11100 Rebel potrafi cieszyć kierowcę na krętych drogach i płynnie łączyć sekwencje zakrętów. Przedni widelec typu cartridge posiada zaczernione, 2-częściowe dolne golenie (wykonane zarówno z wyciskanego, jak i odlewanego ciśnieniowo aluminium), połączone z goleniami 43 mm, wykończonymi ciemną, granatową powłoką z tlenku tytanu. Podwójne tylne amortyzatory z trzpieniami o średnicy 12,5 mm wyposażono w zasobniki ciśnieniowe (piggyback). Zarówno przednie jak i tylne zawieszenie posiadają regulację napięcia wstępnego sprężyn. Siłę hamowania zapewnia przedni, montowany promieniowo, czterotłoczkowy zacisk monoblokowy, obejmujący tarczę pływającą o średnicy 330 mm. Z tyłu pracuje jednotłoczkowy zacisk, działający na tarczę o średnicy 256 mm. Oba kontrolowane są przez system ABS. Obręcze odlewane z aluminium posiadają 5 sportowych ramion w kształcie litery Y. Zakładane są na nie grube opony - tylna 180/65B16 i przednia 130/70B18.

-

NOWA HONDA CMX1100 REBEL 2023 - ORYGINALNE AKCESORIA

Do stworzonego z myślą o personalizacji modelu CMX1100 Rebel opracowano całą gamę oryginalnych akcesoriów Hondy, gotowych do przykręcenia bezpośrednio do motocykla. Dostępne są dwa pakiety, "street" i "tour", skompletowane dla dwóch różnych grup klientów:

  • Street Pack zawiera:
    Siedzenie specjalne – czarne lub brązowe 
    Naklejki na zbiornik (centralna i boczne)
    Osłona reflektora
    Krótki przedni błotnik
    Paski na felgi
  • Tour Pack obejmuje:
    Nylonowe sakwy i mocowania (prawa 10L / lewa 14L)
    Oparcie pasażera
    Oparcie siedzenia pasażera
    Tylny bagażnik

Wszystkie akcesoria znajdujące się w pakietach można zakupić indywidualnie. Dostępne są również dodatki:

  • Tylny bagażnik (solo)
  • Folia zabezpieczająca
  • Przednia szyba z mocowaniem
  • Brązowe siedzenie pasażera
  • Ogrzewanie manetek
  • Osłona przeciwietrzna – dostępna tylko dla CMX1100T Rebel

-

HONDA CMX1100 REBEL 2023 - DANE TECHNICZNE

SILNIK
Typ SOHC chłodzony cieczą, 4-suwowy, 8-zaworowy, rzędowy, 2-cylindrowy z wykorbieniami co 270° i z rozrządem Unicam Zgodny z normą EURO5.
Pojemność skokowa 1084 cm3
Średnica cylindra i skok tłoka 92 mm x 81,5 mm
Stopień sprężania 10.1:1
Moc maksymalna 87 KM (64 kW) przy 7 000 obr./min
Maks. moment obrotowy 98 Nm przy 4 750 obr/min
Pojemność układu smarowania 4,8/4,3 (5,2/4,7 DCT)
SYSTEM PALIWOWY
Zasilanie PGM-FI elektroniczny wtrysk paliwa
Zbiornik paliwa 13.6 l
Zużycie paliwa 4,9 l/100 km – MT i DCT
Poziomy hałasu (dB) Lurban 75,7 dB, Lwot 79,6 dB - MT;
Lurban 75,5 dB, Lwot 79,9 dB - DCT
Emisja CO2 114 g/km – MT i DCT
INSTALACJA ELEKTRYCZNA
Rozrusznik Elektryczny
Pojemność akumulatora 12 V/11,2 AH
Moc alternatora 0,419 kW
UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU
Typ sprzęgła MT:Mokre wielotarczowe
DCT: dwa mokre wielotarczowe sprzęgła hydrauliczne
Typ skrzyni biegów MT: 6-biegowa manualna skrzynia biegów
DCT: 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów
Przeniesienie napędu Łańcuch
RAMA
Typ Diament
PODWOZIE
Wymiary (dł. x szer. x wys.) 2240 mm x 853 mm x 1115 mm – MT
2240 mm x 834 mm x 1115 mm – DCT
Rozstaw osi 1,520 mm
Kąt pochylenia główki / Kąt widelca 28° / 30°
Wyprzedzenie 110 mm
Wysokość siedziska 700 mm
Prześwit 120 mm
Masa własna CMX1100 - MT: 223 kg / DCT 233 kg
CMX1100T - MT: 238 kg / DCT 248 kg
ZAWIESZENIE
Przód Wstępnie regulowane 43 mm z kartridżem
Tył Manualna regulację napięcia wstępnego podwójnego amortyzatora z zasobnikiem (piggyback)
KOŁA
Przód Aluminiowe, odlewane wieloramienne
Tył Aluminiowe, odlewane wieloramienne
Obręcz przednia MT 3,50
Obręcz tylna MT 5,00
Opona przednia 130/70B18 M/C
Opona tylna 180/65B16 M/C
HAMULCE
Układ ABS Dwukanałowy ABS
Przód Promieniowo montowany czterotłoczkowy zacisk hamulcowy i pojedyncza pływająca tarcza o średnicy 330 mm
Tył Pojedyncza tarcza 256 mm z jednotłoczkowym zaciskiem
ZESPÓŁ WSKAŹNIKÓW I UKŁAD ELEKTRYCZNY
Zespół wskaźników Wyświetlacz LCD negatywowy, 120 mm, ładowarka USB C
System zabezpieczeń HISS (Honda Intelligent Security System)
Reflektor LED
Światła tylne LED

___
źródło: Honda Polska. Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre modele, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą.

Czytaj więcej o marce Honda

Honda CMX1100 REBEL na rok 2025
Honda CMX1100 REBEL na rok 2025

HONDA | duet cruiserów Hondy o dużej pojemności, występujący pod wspólną nazwą modelową Rebel zamienia się w trio po premierze nowego „ulicznego customa” CMX1100SE

Honda CMX500 Rebel na rok 2025
Honda CMX500 Rebel na rok 2025

HONDA | Niezwykle popularny kompaktowy cruiser, którego może prowadzić kierowca z prawem jazdy kategorii A2

Honda CB1000 Hornet SP na rok 2025
Honda CB1000 Hornet SP na rok 2025

HONDA | CB1000 Hornet SP to naprawdę mocny motocykl, który w imponującą formułę standardowego Horneta wpisuje wysokiej klasy wyposażenie i piękną kombinację kolorów

Najnowsze oferty

Honda CMX 1100 Rebel DCT ABS Nowy
  • Model: CMX
  • Przebieg: 5 km
  • Napęd: Łańcuch
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2024
Honda CB 650R E-Clutch, Nowy
  • Model: CB
  • Przebieg: 5 km
  • Napęd: Łańcuch
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2024
Honda CB 650R E-Clutch, Nowy
  • Model: CB
  • Przebieg: 5 km
  • Napęd: Łańcuch
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2024

Odwiedź nasze salony