| SILNIK |
| Typ |
Chłodzony cieczą 4-suwowy, 16-zaworowy DOHC, rzędowy 4-cylindrowy |
| Pojemność skokowa (cm³) |
599 cm3 |
| Liczba zaworów na cylinder |
4 |
| Średnica cylindra x skok tłoka (mm) |
67 mm x 42,5 mm |
| Stopień sprężania |
12,2:1 |
| Moc maksymalna |
89 kW przy 14 250 obr./min |
| Maks. moment obrotowy |
63 Nm przy 11 500 obr./min |
| Poziom hałasu |
Lurban 74db / Lwot 77db |
| Pojemność układu smarowania |
3,4 l |
| SYSTEM PALIWOWY |
| Zasilanie |
Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI |
| Zbiornik paliwa |
1,8 l |
| Emisja CO2 wg WMTC |
128 g/km |
| Zużycie paliwa |
5,5 l/100 km |
| INSTALACJA ELEKTRYCZNA |
| Rozrusznik |
Elektryczny |
| Typ akumulatora |
12-9,1 Ah YTZ10S |
| UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU |
| Typ sprzęgła |
Mokre wielotarczowe hydrauliczne |
| Typ skrzyni biegów |
Manualna 6-biegowa |
| Przeniesienie napędu |
Łańcuch |
| RAMA |
| Typ |
Aluminiowa kompozytowa kołyskowa dwubelkowa |
| PODWOZIE |
| Wymiary (dł. x szer. x wys.) |
2,030 mm x 685 mm x 1140 mm |
| Rozstaw osi |
1370 mm |
| Kąt pochylenia główki ramy |
24° 06’ |
| Wyprzedzenie sworznia |
100 mm |
| Wysokość siedziska |
820 mm |
| Prześwit |
125 mm |
| Masa własna |
193 kg |
| ZAWIESZENIE |
| Przednie |
W pełni regulowany widelec USD Showa Big Piston z goleniami o średnicy 41 mm |
| Tył |
W pełni regulowany amortyzator Showa na wahaczu typu Pro-Link. Skok 128 mm |
| KOŁA |
| Obręcz przednia |
17M/CxMT3,50 |
| Obręcz tylna |
17M/CxMT5,50 |
| Opona przednia |
120/70ZR17M/C DUNLOP Roadsports2 |
| Opona tylna |
180/55ZR17M/C DUNLOP Roadsports2 |
| HAMULCE |
| Układ ABS |
Dwukanałowy |
| Przednie |
Tarcze pływające 310 mm z 4-tłokowymi zaciskami montowanym promieniowo |
| Tylne |
tarcza 220 mm z zaciskiem jednotłoczkowym |
| ZESPÓŁ WSKAŹNIKÓW I UKŁAD ELEKTRYCZNY |
| Zespół wskaźników |
Ekran TFT-LCD |
| System zabezpieczeń |
HISS (Honda Intelligent Security System) |
| Reflektor |
LED |
| Światła tylne |
LED |
| Quickshifter |
Tak |