| SILNIK |
|
| Typ |
Rzędowy, czterosuwowy, dwucylindrowy DOHC, chłodzony cieczą |
| Pojemność skokowa |
471 cm3 |
| Liczba zaworów na cylinder |
4 |
| Średnica cylindra i skok tłoka |
67 mm x 66,8 mm |
| Stopień sprężania |
10,7: 1 |
| Moc maksymalna |
35 kW przy 8 600 obr/min |
| Maks. moment obrotowy |
43 Nm przy 6 500 obr/min |
| Poziom hałasu (dB) |
Lurban 73.5dB Lwot 76.8dB |
| Pojemność układu smarowania |
3,2 l |
| SYSTEM PALIWOWY |
|
| Zasilanie |
Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI |
| Zbiornik paliwa |
17,1 l (z rezerwą) |
| Emisja CO2 (WMTC) |
80 g/km |
| Zużycie paliwa (cykl WMTC) |
3,5L/100 km |
| INSTALACJA ELEKTRYCZNA |
|
| Pojemność akumulatora |
12 V 7,4 Ah |
| UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU |
|
| Typ sprzęgła |
Mokre wielopłytkowe, antyhopping |
| Typ skrzyni biegów |
6-biegowa |
| Przełożenie główne |
Łańcuch |
| RAMA |
|
| Typ |
Stalowa dwubelkowa rurowa zamknięta (diament) |
| PODWOZIE |
|
| Wymiary (dł. x szer. x wys.) |
2080 mm x 760 mm x 1145 mm |
| Rozstaw osi |
1410 mm |
| Kąt pochylenia główki ramy |
25,5 stopni |
| Wyprzedzenie |
102 mm |
| Wysokość siedziska |
785 mm |
| Prześwit |
130 mm |
| Masa własna |
191 kg |
| Kąt zawracania |
2.9M |
| ZAWIESZENIE |
|
| Przednie |
Widelec Showa SFF-BP USD 41 mm |
| Tył |
System Pro-Link z pojedynczym amortyzatorem, 5-stopniowa regulacja napięcia wstępnego, wahacz stalowy o drążonym przekroju |
| KOŁA |
|
| Przednie |
Odlew aluminiowy, 5 ramienne |
| Tył |
Odlew aluminiowy, 5 ramienne |
| Obręcz przednia |
17MC x MT3,5 |
| Obręcz tylna |
17MC x MT4,5 |
| Opona przednia |
120/70ZR17M/C (58W) |
| Opona tylna |
160/60ZR17M/C (69W) |
| HAMULCE |
|
| Układ ABS |
Dwukanałowy |
| Przednie |
Podwójne tarcze 296 mm x 4 mm hamowane przez czterotłoczkowe zaciski Nissin z radialnym mocowaniem |
| Tył |
Pojedyncza tarcza 240 mm x 5 mm z jednotłoczkowym zaciskiem |
| ZESPÓŁ WSKAŹNIKÓW I UKŁAD ELEKTRYCZNY |
|
| Zespół wskaźników |
5-calowy miernik TFT z konfigurowalnym układem, obejmujący między innymi prędkościomierz, obrotomierz, zegar, położenie biegu, wskaźnikiem sugestii zmiany biegu na wyższy |
| Reflektor |
LED |
| Światła tylne |
LED |
| Łączność |
Tak (Honda RoadSync) |
| USB |
Nie |
| Gniazdo 12V |
Opcjonalnie |
| Automatyczne mruganie Anuluj |
Nie |
| Quickshifter |
Nie |
| System zabezpieczeń |
System alarmowy HISS (Honda Intelligent Security System) |
| Tempomat |
Nie |
| Dodatkowe wyposażenie |
Sygnalizacja hamowania awaryjnego (ESS) i aplikacja Honda RoadSync |