SILNIK
|
|
Typ
|
Chłodzony cieczą 4-suwowy, 16-zaworowy DOHC, rzędowy 4-cylindrowy
|
Pojemność skokowa (cm³)
|
649 cm3
|
Średnica cylindra x skok tłoka (mm)
|
67,0 x 46,0
|
Stopień sprężania
|
11.6:1
|
Moc maksymalna
|
70 kW przy 12 000 obr/min
|
Maks. moment obrotowy
|
63 Nm przy 9 500 obr/min
|
Pojemność układu smarowania
|
2,7 l
|
Poziom hałasu (dB)
|
Lwot – 78,8, Lurban – 74,2
|
SYSTEM PALIWOWY
|
|
Zasilanie
|
PGM-FI elektroniczny wtrysk paliwa
|
Zbiornik paliwa
|
15,4 l
|
Emisja CO2 (WMTC)
|
113 g/km
|
Zużycie paliwa
|
4,9 l/100 km (20.4km/l)
|
INSTALACJA ELEKTRYCZNA
|
|
Pojemność akumulatora
|
YTZ10/FTZ10S 9.1Ah
|
UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU
|
|
Typ sprzęgła
|
MT - Mokre wielotarczowe, (A.S. clutch)
E-Clutch - Mokre wielopłytkowe, E-Clutch
|
Typ skrzyni biegów
|
6-biegowa
|
Przełożenie główne
|
Łańcuch
|
RAMA
|
|
Typ
|
Stalowa dwubelkowa rurowa zamknięta (diament)
|
PODWOZIE
|
|
Wymiary (dł. x szer. x wys.)
|
2120 x 780 x 1075mm
|
Rozstaw osi
|
1450 mm
|
Kąt pochylenia główki ramy
|
25,5°
|
Wyprzedzenie
|
100 mm
|
Wysokość siedziska
|
810 mm
|
Prześwit
|
150 mm
|
Masa własna
|
205 kg
207 kg z E‑Clutch
|
Promień skrętu
|
2,8 m
|
ZAWIESZENIE
|
|
Przednie
|
Regulowane przednie zawieszenie z widelcem USD Showa Big Piston z rozdzieleniem funkcji i goleniami o średnicy 41 mm (SFF-BP).
|
Tył
|
Kolumna monoshock z 10-stopniową regulacją napięcia wstępnego, skok kolumny 43,5 mm
|
KOŁA
|
|
Obręcz przednia
|
17M/C X MT3.50 Odlew aluminiowy, 6- drążonych ramion
|
Obręcz tylna
|
17M/C X MT5.50 Odlew aluminiowy, 6- drążonych ramion
|
Opona przednia
|
120/70ZR17 M/C (58W)
|
Opona tylna
|
180/55ZR17 M/C (73W)
|
HAMULCE
|
|
Układ ABS
|
ABS 2-kanałowy
|
Hamulce przód
|
Podwójna tarcza 310 mm x 4,5 mm z czterotłoczkowym zaciskiem
|
Hamulce tył
|
Tarcza 240 mm x 5 mm z zaciskiem jednotłoczkowym
|
ZESPÓŁ WSKAŹNIKÓW I UKŁAD ELEKTRYCZNY
|
|
Zespół wskaźników
|
5-calowy kolorowy ekran TFT z oprogramowaniem systemu Honda RoadSync, cyfrowy prędkościomierz, cyfrowy obrotomierz słupkowy, podwójny licznik przebiegów dziennych, cyfrowy słupkowy wskaźnik paliwa, załączony bieg i wskaźnik zmiany biegu na wyższy, cyfrowy zegar
|
Reflektor
|
LED
|
Światła tylne
|
LED
|
Łączność
|
Honda RoadSync
|
USB
|
Tak
|
Gniazdko 12V
|
Opcja
|
System automatycznego wyłaczania kierunkowskazów
|
Nie
|
Quickshifter
|
Opcjonalny / tylko dla wersji MT
|
System bezpieczeństwa
|
HISS
|
Cruise Control
|
Nie
|
Dodatkowe wyposażenie
|
HSTC
|