Wraz z nowym rokiem Grupa Gezet otrzymuje nowe logo. Rynek samochodowy nie stoi w miejscu, a potrzeby klientów cały czas ulegają zmianom. Wiąże się to z koniecznością dostosowania się do panujących trendów, dlatego Grupa Gezet zdecydowała się na odświeżenie swojego wizerunku.
-
GRUPA GEZET ZMIENIA LOGO
Zmianie uległo przede wszystkim logo marki. Na pierwszy rzut oka nowy znak graficzny niewiele odbiega od starego, ale po dokładniejszym przyjrzeniu się można dostrzec różnice. Logo zostało uproszczone poprzez usunięcie linii podkreślającej oraz zmianę czcionki, która nabrała teraz bardziej okrągłych kształtów. Delikatnej zmianie uległa również kolorystyka – barwa czerwona nabrała ciemniejszego odcienia. Logo dalej występuje w dwóch wersjach kolorystycznych – biało-czerwonej i czarno-czerwonej. Dzięki wszystkim tym zmianom logo jest czytelniejsze i atrakcyjniejsze wizualnie. Odświeżony znak firmowy lepiej oddaje nowoczesny charakter firmy, a także podkreśla wartości, którymi się kieruje marka (takie jak innowacyjność, wysoki standard obsługi, jakość).
-
-
Nowa identyfikacja wiąże się z aktualizacją wszystkich materiałów komunikacyjnych. Są to takie elementy jak: szyldy, tablice reklamowe, billboardy, oklejenie samochodów, ramki do tablic rejestracyjnych, wizytówki pracowników, artykuły biurowe itd. Zmienione zostaną również grafiki na wszystkich stronach internetowych i portalach społecznościowych, które występują pod znakiem logo Grupy Gezet.
-
-
Przeprowadzenie rebrandingu jest procesem długotrwałym, dlatego zmiany będą stopniowo rozłożone w czasie. Ma to na celu:
- unowocześnić wizerunek marki,
- podkreślić wartości, którymi się kieruje marka,
- podążać z duchem czasu i zmieniającymi się trendami na rynku.
Nowy projekt został przygotowany przez Studio Rarytas, z którym Grupa współpracowała już wcześniej w trakcie opracowywania nowej komunikacji wizualnej dla CLS - Centrum Likwidacji Szkód Grupy Gezet.
___
źródło: Grupa Gezet